Mikä aiheuttaa teissä turn off olon suhteen alussa?
Kommentit (83)
Turn off oli se, kun miesystäväni ei pystynyt olemaan "olemme vain ystäviä"-eksästään erossa edes meidän treffiemme aikana, vaan alkoi viestitellä hänen kanssaan älypuhelimella ja näytti mulle kieltään (miehellä ikää 30++) , kun ihmettelin vartin odottelun jälkeen, että mies käyttäytyy kuin en olisi paikalla ollenkaan :D
Jälkeenpäin hän suuttui mulle nipottamisestani, mutta siinä vaiheessa tapailumme oli jo historiaa.
Mua on ilmeisesti sitten pidetty epätoivoisena kun olen tehnyt aloitteen miestä kohtaan ja pistänyt viestiä jne. Mitään ei tästä jutusta tullut :(
Liian innokas takertuminen liian varhain on pelottavaa ja suurin turn off. Tapailin kerran miestä, joka jo kolmansien treffien jälkeen alkoi puhua "meidän suhteestamme" ja vertasi suhdettamme hänen menneeseen avioliittoonsa. Silloin tiesin että en voi lopettaa tapailua ilman että mies sekoaa täysin, ja niin tapahtuikin.
Exästä jauhaminen, niin hyvässä kuin pahassa. Exäänsä edelleen rakastavat ovat niitä, joiden ei pitäisi lähteä edes tapailemaan vielä ketään ja exänsä raivona haukkuvat ovat aikapommeja, jotka eivät selvitä ongelmia suhteessa, vaan lennosta vaihtavat seuraavaan jolle voi taas haukkua exän.
Ei yhtään mikään, jos ihastuu oikeasti. Silti pystyy tarvittaessa jättämään toisen, vaikka olisi ihan hulluna ja siinä rikkoo itsensä. Joku järjen ääni yrittää huutaa kaiken sen tunnemyrskyn seasta. Onneksi kuuntelin.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:38"]
Musta on alkanu tuntua oudolta kun tapailen muuten tosi kivaa, hellä, mukavaa ja hauskaa, rehellistä, avointa tyyppiä, mutta jotenkin se on alkanu heittää välillä sellaista juttua että mua vähän jopa loukkaa.. en ole herkkänahkainen, mutta mies on ihan avoimesti kertonut olevansa Ns. Sitoutumiskammoinen ja mulla on tullut sellainen olo että väen vängällä yrittää löytää musta jotain vikaa. Kaivaa kaikki esille ja kyselee ja jos löytää jonkun asian tai pienen epäkohdan niin varmasti sanoo sen ääneen. Olen itse oma itseni ja arvostan itseäni ja alkaa jotenkin vituttaa kun toinen kaivamalla kaivaa jotain vikaa minusta :D olen kuitannut sen huumorilla ja mies välillä sanoo että olen ihana ja söpö ja hassu, äh en tiedä.
[/quote]
Juokse vielä kun voit......
No sellanen leuhkiminen millä hyvänsä, rahalla, autolla, aikaisemmilla naisilla.. Yleensä huppelissa tulee todellisuus aika hyvin esiin.
Myös haisevat sukat ja hiki sekä asunnon siivottomuus/liika siisteys.
sovittujen tapaamisten peruminen/siirtely
exästä puhuminen, exään vertaaminen
kiroilu, juominen ja röökin poltto
- Se, että mies ensimmäisten tapaamisten aikana antaa mahdollisimman loistavan ja sivistyneen kuvan elämäntavoistaan, harrastuksistaan, kiinnostuksen kohteistaan ja sosiaalisista suhteistaan, mutta hyvin pian valkenee, että hän on liiotellut, värittänyt ja valehdellut reippaalla kädellä tehdäkseen vaikutuksen muhun. Tämä näyttäisi olevan erittäin yleistä ns. akateemisissa piireissä, vaikka loppujen lopuksi valtaosa on ihan samanlaisia juntteja kuin kaikki muutkin.
- Se, että mies ihastuu liian holtittomasti ja heittäytyvästi. Jos tyyppi on laittanut kymmenen poukkoilevaa viestiä, kun itse ei ole ehtinyt vielä vastata ensimmäiseenkään, niin tulee sellaiset vibat, että kyseessä on jotenkin epävakaa kundi.
- Ilkeät töksäytykset sekä katkerat, vähättelevät, halveksuvat tai vihamieliset kommentit naisista yleensä on ehdoton turn off.
Mun eksä puhui omasta eksästä ekoilla treffeillä, ja siitä kuinka oli jättänyt eksän vuoksi kaverit taakseen. Mulle jäi sellainen tunne, ettei ne miehen kavereita ollutkaan vaan eksän. Nyt ymmärrän toki paremmin ja tiedän että kannattaa jättää väliin sellainen mies joka ei muusta kuin eksästään puhu. Joo, tiedän että eronne teki sulle kipeää mutta mä en oo sun terapeutti!
No mää äkäteemisenä en ole koskaan yrittänyt käydä edes kahville muiden kuin oman koulutustasoni miekkosten kanssa, mikä sulkee pois tietyt tyhmyyteen, pullossa kasvaneisuuteen ja hygieniaongelmiin liittyvät turn-offit (jotka olis kyllä välittömiä dealbreakereita!!). Mun deiteissä pahimpia latistajia ovat olleet liika ujous, vakavuus, ylisosiaalisuus ja -positiivisuus, suomenruotsalaisuus ja namedropping. Oikeastaan mikä tahansa ominaisuus äärimuotona nostaa karvat pystyyn.
Paskimmat ekat treffit koskaan olivat kylläkin tämän nykyisen tulevien lasteni isän kanssa, joten ei niitä alun turn-offeja pidä liiaksi fiilistellä ;)
Jos se haluaa puhua päivittäin maratonpuheluita ja kuuluu, miten polttaa tupakkaa puhelimessa ollessaan.
Treffeillä joustamattomuus.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:49"]
Exästä jauhaminen, alentuvaan sävyyn puhuminen, lässyttäminen. Viimeisin tapailemani heppu teki kaikkea tätä. Exä teki sitä ja tätä ja ihan eri tavalla kuin minä, exä haluaisi hänet takaisin, plaa plaa. Sängyssäkin puhui oikeasti lässyttäen kuin nyt vauvoille ja eläimille puhutaan. "Tuitui, uppista miten olet ihkupihkupohku! Kuka maistuu ihan kuule hunajalle, no sinä maistut, namnam. Uii, uii."
Turn off oli suhteellisen lievä ilmaisu.
Että jos tämmönen kaveri toiste tulee kohdalle niin voi jatkaa matkaa!
[/quote]
Päästit tämmöisen lässyttäjän kuitenkin sänkyysi..huhhu.
Esimerkkejä:
- tyyppi puhuu koko inhottavasta työkaveristaan, joka teki sitä ja tätä ja puhui näin ja noin
- puhuu muille siinä hengessä, että olemme seurusteleva pari
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:31"]
Ylimielisyys. Piheys. Ilkeys. Eksästä jauhaminen. Itsekeskeisyys.
[/quote]
pihi -> pihiys
Näihin olen törmännyt:
- rasistiset jutut
- pukeutuu viime vuosikymmenen kulahtaneisiin vaatteisiin, joista ei enää voi päätellä, mikä niiden alkuperäinen väri on ollut
ja kehuskelee sillä, ettei ikinä osta uusia vaatteita
- toistuvat oharit ilman anteeksipyyntöjä
Omalla osaamisella leveily. Kun kerran sanoin tuosta deitilleni, niin vastaus oli "pitääkö sitä esittää, ettei osaa mitään?" Ilmeisesti jotkut oikeasti kuvittelevat, että osaamista ja lahjakkuutta ei kukaan huomaa, vaikka seisoisi näyttöjen edessä, vaan pitää vielä erikseen selostaa, miten taitava on ollut niitä tekemään.
Hiustenvärjääjämiehet.
Mutta mutta...jos mies on tarpeeksi rikas, niin kaikkien huonojen puolien kanssa oppii kyllä elämään :)
Seettä miehellä on tatuointeja tai lapsi ennestään.
Up