Mikä aiheuttaa teissä turn off olon suhteen alussa?
Kommentit (83)
Ylimielisyys. Se jos ei huolehdi hygieniasta. Itsekkyys
Jatkuva turha paskan jauhaminen muunmuassa sekä joka asialle nauraminen.
Liika innostus. tarkoitan siis, että jos on viikon tuntemisen jälkeen umpirakastunut ja suunnittelee jo yhteistä tulevaisuutta. Silloin soi hälytyskellot, että tyyppi taitaa olla lähinnä epätoivoinen.
Liika innokkuus ja esim rakkauden tunnustukset liian aikaisin. :(
Kaikki mitä aiemmin jo sanottu + sellainen liiallinen helppous. Ja siis miehiä tarkoitan... inhoan jos miehestä paistaa kilometrin päähän, että on pulaa kiinnostuneista ja näin ollen heti kun saa minulta huomiota, on aivan liian imelä, aivan liian "tässä tuleva miesystäväsi" -tyylinen, yksinkertaisesti liian helppo.
Metsästys tai muu ampuma-aseharrastus.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:30"]Kaikki mitä aiemmin jo sanottu + sellainen liiallinen helppous. Ja siis miehiä tarkoitan... inhoan jos miehestä paistaa kilometrin päähän, että on pulaa kiinnostuneista ja näin ollen heti kun saa minulta huomiota, on aivan liian imelä, aivan liian "tässä tuleva miesystäväsi" -tyylinen, yksinkertaisesti liian helppo.
[/quote]
Vainna tykkään kyllä nopeasti etenevistä romansseista niin silti liian helppo ei saa olla.
Miehen vilkkusilmäisyys, valehtelu ja monen naisen yhtäaikaa tapailu. YÖK!
Ilkeys. Mulla on ollut parikin miestä, jotka ovat loukkaavia puheissaan. En ole varma tarkoittavatko sitä, mutta sellainen tietty julmuus saa heti hälytyskellot soimaan. Toisaalta olen narskumagneetti. Nykyisin osaan varoa.
Em. asiat. Lisäksi jos viesteissään kirjoittaa huonoa kieltä. Ei siis vakuuta minua jos ei osaa suomen kielen perusteita.
Jos mies osoittautuu kynnysmatoksi ja saan päättää kaikesta. Miehellä pitää olla mielipiteet ja osata sanoa vastaan.
Mulla on ollut kaksi juttua jotka ovat loppuneet parin kuukauden jälkeen kiinnostuksen lopahtamiseen (minun puoleltani).
Ensimmäisen jutun mies ei ikinä käynyt missään kauppaa, ärrää tai vanhempiensa kotia lukuunottamatta. Ei käynyt kavereiden luona, eikä hänen luonaan käynyt ketään (paitsi äiti ja 2 siskoa). Puheissa hänellä oli paljon kavereita, mutta kertaakaan ei soitellut heille, eikä kukaan soittanut hänelle. Ihan hyvännäköinen, fiksu ja älykäs mies ja osasi pitää kotinsakin siistinä, hyvin hoiti raha-asiat jne. Mutta oli jotenkin outo... En osaa kunnolla selittää, kun tuntui päällisinpuolin ihan ok-ihmiseltä mutta jotenkin oli vain... Outo.
Toisen jutun mies oli nössö. Huono itsetunto. Vietävissä kuin litran mitta. Jos olisin käskenyt mennä 7-kerroksisen talon katolle ja hypätä alas, varmaan olisi mennytkin.
Exästä jauhaminen, alentuvaan sävyyn puhuminen, lässyttäminen. Viimeisin tapailemani heppu teki kaikkea tätä. Exä teki sitä ja tätä ja ihan eri tavalla kuin minä, exä haluaisi hänet takaisin, plaa plaa. Sängyssäkin puhui oikeasti lässyttäen kuin nyt vauvoille ja eläimille puhutaan. "Tuitui, uppista miten olet ihkupihkupohku! Kuka maistuu ihan kuule hunajalle, no sinä maistut, namnam. Uii, uii."
Turn off oli suhteellisen lievä ilmaisu.
Että jos tämmönen kaveri toiste tulee kohdalle niin voi jatkaa matkaa!
- liika ökyily ja näyttämisen tarve
- itsekeskeisyys
- liika aktiivisuus ja rauhattomuus vapaa-aikana
Sytyn rauhallisista ja kilteistä miehistä <3
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:49"]
Exästä jauhaminen, alentuvaan sävyyn puhuminen, lässyttäminen. Viimeisin tapailemani heppu teki kaikkea tätä. Exä teki sitä ja tätä ja ihan eri tavalla kuin minä, exä haluaisi hänet takaisin, plaa plaa. Sängyssäkin puhui oikeasti lässyttäen kuin nyt vauvoille ja eläimille puhutaan. "Tuitui, uppista miten olet ihkupihkupohku! Kuka maistuu ihan kuule hunajalle, no sinä maistut, namnam. Uii, uii."
Turn off oli suhteellisen lievä ilmaisu.
Että jos tämmönen kaveri toiste tulee kohdalle niin voi jatkaa matkaa!
[/quote]
Totaali turn off mullekin. =D
Liian aikaiset rakkaudentunnustukset ja liiallinen kehuminen ja roikkuminen.
Negatiivisuus. Itsekeskeisyys. Piheys.