Kuka on suosikkivampyyrinne kaikista vampyyreista?
Kommentit (130)
David oli ennen, mutta nyt hän on minulle liian nuori :D Vastaan Bill.
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan sen Pikku Vampyyrin isoveljen nimeä? Pikku Vampyyri itse oli Rydiger ja sisko oli kai Anna.
Lumpi .
Regina (Fright Night 2, se 80-luvun versio) tai Drusilla (Buffy Vamppyrintappaja, sarja ei leffa)
Netflixin Draculassa Claes Bang Draculana, näyttää Leen ja Lugosin rakkauslapselta ja on täynnä synkkää karismaa! Saisi kiivetä milloin tahansa ikkunastani sisään <3
Olen 42 joten koulupojat ei enää nappaa, en edes ole katsonut Vampyyripäiväkirjoja yhtä jaksoja enempää.
Sanon Russel Edginton True Bloodista, ei mitenkään komea mutta ihanan sekopää :D Lafayette on myös mahtava hahmo, mutta tässä kysyttiin vampyyria.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki te jotka sanotte Eric Northmanin lemppariksenne.. Ootteko kattonu True Bloodia vai lukenut kirjasarjan?
Itse olen lukenut kirjat ja inhoan Ericiä yli kaiken.. Ihan kamala. Mutta koska en ole tv-sarjaa katsonut en tiedä miten paljon se eroaa kirjasarjasta ja miten tv-sarjan Eric eroaa kirjasarjan Ericistä. Voihan se True Bloodissa ihan kivakin olla ..tai jotain. Vai oliko tää joku missä sanotaan lemppari ulkonäön perusteella?
Niin ja oma lempparini on Carlisle Cullen. Ja ei, en todellakaan ole twilight fani tai liiemmin välitä siitä että vampyyrit kimaltavat auringossa tai mitään mikä liittyy twilightin vampyyreihin (ja inhoan syvästi Edwardia). Carlisle hänen luonteensa takia.
En ole lukenut niitä Charlaine Harrisin kirjoja, mutta usein tv-adaptaatiot poikkeavat alkuperäisteoksista, joten Ericin persoona voi poiketakin paljon. Ehkä voi nähdä True Bloodin jopa omana maailmanaan. Jos joskus katsot niin ei kannata neloskautta pidemmälle katsoa. Vitonen korkeintaan lisäksi. Viimeistä eli seiskaa ei missään nimessä voi suositella.
Tässä ketjussa saa varmaan ihan itse päättää perusteet suosikeilleen. On ihan ok valita joku ulkonäönkinnperusteella tai vaan luonteen.
Eric on minusta ihan ok. True Bloodissa suosikkejani ovat kuitenkin Pam.
Vierailija kirjoitti:
Minä en seuraa vampyyrisarjoja tai katso vampyyrielokuvia. Olen hyvin surullinen, kun minulla ei ole suosikkivampyyriä.
No täältä saat varmasti paljon suosituksia eri vampyyrimediaan.
Monet suosikit ovat alkujaan kirjoja, joten ei ole pakko katsoa tv-sarjoja tai elokuvia. Pelejäkin on jos ne kiinnostaa.
Tai voihan ne olla myyttisiä tai historiallisia vampyyrejä. Ainakin unkarilaista massamurhaajaa Elizabeth Bathorya jotkut pitää ”vampyyrinä”, koska hänen huhuttiin kylpevän neitsyiden veressä. Sitten on tietysti seivästäjä Vlad.
What we do in the shadows -sarjan energiavampyyri Colin on kans suosikki.
Christopher Leen esittämä Dracula 🖤
Vierailija kirjoitti:
Christopher Leen esittämä Dracula 🖤
Hän oli oiva julmistelija!
Gary Oldman on tietty vaikuttava myös vampyyrinä. Mutta se tuppaa olemaan vaikuttava melkein joka roolissaan.
Mari Setagaya