Kuka on suosikkivampyyrinne kaikista vampyyreista?
Kommentit (130)
Dracula Gary Oldmanin esittämänä.
Minä en seuraa vampyyrisarjoja tai katso vampyyrielokuvia. Olen hyvin surullinen, kun minulla ei ole suosikkivampyyriä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:27"]
Vampirella
[/quote]
Ei nainen voi olla vampyyri. Kerran kuukaudessa se ei esim. tiedä purrako jotain vai nuollako kuukautissuojaa.
[/quote]XD
Armand se taitaa olla, tosin joku muukin Ricen vampyyri on mielessä mutta en saa päähäni kuka.
Kaikki te jotka sanotte Eric Northmanin lemppariksenne.. Ootteko kattonu True Bloodia vai lukenut kirjasarjan?
Itse olen lukenut kirjat ja inhoan Ericiä yli kaiken.. Ihan kamala. Mutta koska en ole tv-sarjaa katsonut en tiedä miten paljon se eroaa kirjasarjasta ja miten tv-sarjan Eric eroaa kirjasarjan Ericistä. Voihan se True Bloodissa ihan kivakin olla ..tai jotain. Vai oliko tää joku missä sanotaan lemppari ulkonäön perusteella?
Niin ja oma lempparini on Carlisle Cullen. Ja ei, en todellakaan ole twilight fani tai liiemmin välitä siitä että vampyyrit kimaltavat auringossa tai mitään mikä liittyy twilightin vampyyreihin (ja inhoan syvästi Edwardia). Carlisle hänen luonteensa takia.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:11"]Lestat
[/quote]
Mikä xD
[/quote]
Painu takaisin Demille, teini.
[/quote]
Kukahan se lapsellinen on kun pitää teiniksi haukkua. Ei kaikki voi tietää kaikkia.
[/quote]
Joo mut kyllä Lestat kuuluu tietää.
[/quote]
Ohis: Luulin pitkään, että vampyyri Lestat oli kirja nimeltä Vampyyrilestat, eli kertoi lestadiolaisvampyyreista.
Muistaako kukaan sen Pikku Vampyyrin isoveljen nimeä? Pikku Vampyyri itse oli Rydiger ja sisko oli kai Anna.
Alucard sarjasta Hellsing Ultimate
No kreivi Duckulaa ei voita mikään... paitsi...
VAALEANPUNAISEN PANTTERIN VAMPYYRIT! Ne ilkeän näköiset, leijailevat pallerot, joilla on komea puku ja ne sanoo "Bleh, bleh, bleh...!"
Noiden rinnalla joku fuckin' kimalteleva Twilight-stara ei ole yhtään mitään. Pyh!
Bela Lugosi Draculan roolissa.
Yläkoulukaisena se oli Twilight kova sana, mutta jälkikäteen tunnen myötähäpeää. Kyllä minä vähintään Draculan nimestä ja hahmosta tiesin koululaisena, mutta enpä sen enempää siihen perehtynyt kuin nyt lukenut kirja- sekä elokuva-arvostelut.
Vuoden 1931 elokuvaa katsoessa aloin pitämään Lugosia parhaimpana Draculana, jos puhutaan roolisuorituksista. Hahmosta oli tehty herrasmiesmäisesti käyttäytyvä, tyylikkäästi pukeutuva ja samalla synkkä yhdistettynä näyttelijän unkarilaiseen aksenttiin. Ihan jo elokuvaa katsoessa tulee kylmät väreet.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:27"]
Vampirella
[/quote]
Ei nainen voi olla vampyyri. Kerran kuukaudessa se ei esim. tiedä purrako jotain vai nuollako kuukautissuojaa.