Kuka on suosikkivampyyrinne kaikista vampyyreista?
Kommentit (130)
Vampyyri Lestat. Niin elegantti.
Hyttys-vampyyri, en tiedä nimeä, onneks ollut kuiva kausi eikä oo montaa näkynyt.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:42"]Elijah Mikaelson <3
Milloinkahan saadaan The Originals ruutuihin Suomessakin? Pidetään sitten sama gallup ja katsotaan kuinka monta ääntä Elijah saa ;)
[/quote]
Niinpä. Ei varmaan milloinkaan kun se on tommonen sain Off sarja ja koska Suomi :(
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:42"]Elijah Mikaelson <3
Milloinkahan saadaan The Originals ruutuihin Suomessakin? Pidetään sitten sama gallup ja katsotaan kuinka monta ääntä Elijah saa ;)
[/quote]
Niinpä. Ei varmaan milloinkaan kun se on tommonen sain Off sarja ja koska Suomi :(
[/quote]
Spin piti laittaa
Valakian ruhtinas Vlad Tepes on ainaskin suosikkini kun puhutaan vamppyyrien metsästäjiostä. Vlat Tepes elikkä vlad seivästäjä kuulemma seivästi 50 000 vamppyyriä vastaanottotoivotukseksi, kun vamppyyrit olivat hyökkäämässä valakiaan.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:43"]
Vampyyri Lestat. Niin elegantti.
[/quote]
Lestat täälläkin, ja olen mies. Enkä ole sitten homo. Tosin eipä vampyyreja seksi kiinnostakaan.
- laphilainen
Stefan ja Klaus!! ♡♡
No, okei..vaikken kavereille myönnäkään ni kyl se Damonkin on aikkas söpis.. ;)
Eric Northman ja Damon Salvatore! Mutta erityisesti Eric...
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:40"]
Dracula. Kaikkein kuumin versio on siinä lastenohjelmassa Young Dracula. Lapset katsoo sitä, kun se on hyvä ohjelma ja mulle on bonuksena vielä erittäin hyvän näköinen Dracula (jota mun tyttö pelkää).
[/quote]
Sekö pitkätukka... minäkin pelkään sitä, ota mokoma :D
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:55"]Valakian ruhtinas Vlad Tepes on ainaskin suosikkini kun puhutaan vamppyyrien metsästäjiostä. Vlat Tepes elikkä vlad seivästäjä kuulemma seivästi 50 000 vamppyyriä vastaanottotoivotukseksi, kun vamppyyrit olivat hyökkäämässä valakiaan.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Vlad_III
[/quote] aika rajuja juttuja luet noin ala-asteelaiseksi
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:11"]Lestat
[/quote]
Mikä xD
[/quote]
Painu takaisin Demille, teini.
[/quote]
Kukahan se lapsellinen on kun pitää teiniksi haukkua. Ei kaikki voi tietää kaikkia.
[/quote]
Joo mut kyllä Lestat kuuluu tietää. Mutta toisaalta... just yks päivä serkkuni näki mun pöydällä Dracula kirjan ja kysyi: "Onko niistä leffoista tehty kirja?!" Joo... 117 vuotta sitten. Teki mieli iskeä sitä Draculalla päähän, että nyt valoja päälle.
Eric Northman. Gary Oldmanin esittämä dracula. Blade. Kate Beckinsalen esittämä vampyyri.
^ ooh Gary Oldman Draculana, bite me anytime.
Eric Northman True Bloodista on mun ykkösvampyyri.