Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jotkut uskaltaa hillua pitkin Suomea?

Vierailija
17.07.2021 |

Ei kenenkään ole pakko istua kotona, mutta pidän erittäin vastuuttomana sitä, että mennään kaupungista toiseen, kyläillään, istutaan ravintoloissa, käydään baareissa ja tavataan tuttuja ja tuntemattomia. Ihan hirveä homma kartoittaa lähikontakteja ja altistuneita, jos saakin tartunnan! Kuinka moni muistaa kaksi päivää baarikierroksen jälkeen missä on oltu, monelta ja kuinka kauan?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kaatuu pienen ihmisen niskaan liikaa vastuuta. Pietarin jalkapallofanit päästettiin tuosta vaan rajan yli ilman testiä, ilman pakollista karanteenia. Miksi minun, puolitoista vuotta lähinnä 15 kilsan säteellä kotoa liikkuneen ihmisen, pitäisi enää kauheasti rajoittaa omaa kotimaan matkailua, kun kuitenkin käytän maskia, desifioin käsiä, otan rokotukset? Kenelle minä olen vaaraksi?

Vierailija
22/23 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kaatuu pienen ihmisen niskaan liikaa vastuuta. Pietarin jalkapallofanit päästettiin tuosta vaan rajan yli ilman testiä, ilman pakollista karanteenia. Miksi minun, puolitoista vuotta lähinnä 15 kilsan säteellä kotoa liikkuneen ihmisen, pitäisi enää kauheasti rajoittaa omaa kotimaan matkailua, kun kuitenkin käytän maskia, desifioin käsiä, otan rokotukset? Kenelle minä olen vaaraksi?

Niinpä. Miksi minä kun ei muutkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT ON AIKA ELÄÄ <3 <3 <3 

MEILLÄ ON VAAN YKSI ELÄMÄ <3