Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jotkut uskaltaa hillua pitkin Suomea?

Vierailija
17.07.2021 |

Ei kenenkään ole pakko istua kotona, mutta pidän erittäin vastuuttomana sitä, että mennään kaupungista toiseen, kyläillään, istutaan ravintoloissa, käydään baareissa ja tavataan tuttuja ja tuntemattomia. Ihan hirveä homma kartoittaa lähikontakteja ja altistuneita, jos saakin tartunnan! Kuinka moni muistaa kaksi päivää baarikierroksen jälkeen missä on oltu, monelta ja kuinka kauan?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan hillua, jos en saa p¤llua.

Vierailija
2/23 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kierreämme ympäri Suomea :) Syömme ulkona, käymme huvipuistoissa. ELÄMME <3 Pelko pois!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona ei pääty koskaan. Voiko tulevat vuosikymmenet nyhjätä kotona?

Vierailija
4/23 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy sinä kotona niin ei tarvitse jännittää yhtään.

Vierailija
5/23 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysy, mutta pysyn saman päivän aikana yhdessä kaupungissa enkä treffaa ihan jokaista kaveria ja merkkaan ylös kellonajat ja paikat, joissa olen ollut.

Ap

Vierailija
6/23 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään ole pakko istua kotona. Niinhän tossa lukee.

Ap

Vierailija
7/23 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdot on joko istua kotona tai pörrätä holtittomasti pitkin ja poikin?

Vierailija
8/23 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on juu just se mitä mä kanssa en ymmärrä. Mä en käy ulkona kodista muuta kun sillon kun on aivan pakko, eli ruokakaupassa. Olen vastuullinen ihminen, enkä voi sietää vastuuttomuutta. 

Vierailija
9/23 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Se ei poistu mutta kun malttaisitte mielenne ja olisitte matkustelematta ja noudattaisitte sääntöjä ja ottaistte rokotukset niin "normaali" arki palaisi.

Vierailija
10/23 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysy, mutta pysyn saman päivän aikana yhdessä kaupungissa enkä treffaa ihan jokaista kaveria ja merkkaan ylös kellonajat ja paikat, joissa olen ollut.

Ap

Kaikki eivät ole yhtä neuroottisia kuin sinä. Nykyaika on teidän kyläpoliisien luvattu maa. Jaksatte kyylätä omien menojenne lisäksi myös toisten tekemiset. Valvontakoneisto on enemmän kuin iloinen panoksestasi tulevaisuudessa. Nautitaan siis jäljellä olevasta vapaudesta vielä, kun voidaan.

Vierailija
11/23 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Se ei poistu mutta kun malttaisitte mielenne ja olisitte matkustelematta ja noudattaisitte sääntöjä ja ottaistte rokotukset niin "normaali" arki palaisi.

Vain naiivi uskoo tähän. Mitään normaalia ei enää ole, eikä tule.

Vierailija
12/23 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmaailman rippijuhlien, sukujuhlien ja muiden kissanristiäisten järkkääjät pitäisi saada kuriin!

Vierailija
13/23 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenmaailman rippijuhlien, sukujuhlien ja muiden kissanristiäisten järkkääjät pitäisi saada kuriin!

Kieltäytyy vaan menemästä juhliin. Sanon suoraan, että välttelen massatapahtumia, jos en halua juhliin mennä. Rokotetutkin tartuttavat ja voivat sairastua koronaan. Helpompi on kulkea paikoissa, joissa ihmisiä on väljästi ja kaupassa käyttää maskia ja mieluummin ffp2 hengityssuojaimia.

Vierailija
14/23 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on mun mielestä ok. Mutta se ei, että lähdetään rippijuhlien jälkeen keikalle ja seuraavana päivänä eri kavereiden kanssa hankoon baarikierrokselle ja matkalla poiketaan vielä moikkaamassa paria muutakin tyyppiä ja ravintolassa syömässä ja kivassa kahvilassa jätskillä.

Ap

Vierailija
15/23 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olisi turvallista matkustaa kun on kaksi kertaa rokotettu?

Vierailija
16/23 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei olisi turvallista matkustaa kun on kaksi kertaa rokotettu?

Koska voi siltikin sairastua ja tartuttaa.

Vierailija
17/23 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksesi on vähän sama kuin:

"Miten kukaan uskaltaa nousta sängystään aamulla, kun saatat liukastua ja lyödä pääsi kun kävelet laittamaan kahvinkeittimen päälle?"

Ihmisten ei kannata pelätä näitä tapahtumia, jotka ovat harvinaisia. Koska lopulta kuolemme joka tapauksessa. Emme ole mitään ikuisesti eläviä haltioita. Hieman perspektiiviä tähän touhuun.

Vierailija
18/23 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti rokotettuna matkustelen ihan turvallisin mielin.Terkkuja Espanjasta, terassit ovat täynnä!

Vierailija
19/23 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksesi on vähän sama kuin:

"Miten kukaan uskaltaa nousta sängystään aamulla, kun saatat liukastua ja lyödä pääsi kun kävelet laittamaan kahvinkeittimen päälle?"

Ihmisten ei kannata pelätä näitä tapahtumia, jotka ovat harvinaisia. Koska lopulta kuolemme joka tapauksessa. Emme ole mitään ikuisesti eläviä haltioita. Hieman perspektiiviä tähän touhuun.

Häpeäisin syvästi, jos olisin altistanut satoja ihmisiä koronalle. Koronatartunta ei pelota vaan sen levittäminen muille ihmisille sekä hirveä savotta jäljityksen kanssa. Mutta eipä tuollaiset pikkuseikat varmaan edes ihmisten mieleen tule, koska "minä haluan nyt elää!".

Ap

Vierailija
20/23 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö saatana. Hieno kesä ja kotona pitäisi nököttää. Itse olen ainakin tavannut valtavasti ihmisiä ja pyörinyt ympäriinsä. Hyvältä tuntuu. Maskiakaan en enää ole toukokuun jälkeen käyttänyt. Suosittelen.