Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan h*lvettiä päätyä parisuhteeseen sairaalla tavalla väkivaltaisen kumppanin kanssa.

Vierailija
17.07.2021 |

En tiedä, miten pääsen tilanteesta koskaan irti. Ne arvet ja seuraamukset terveydelleni seuraavat ikuisesti ja parhaat vuoteni menivät jo.

Kärsin siis jo kadotustuomion elämäni aikana maan päällä. Niin hirveää on ollut elämäni monilta osin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se mulla aikanaan ekan aviomieheni kanssa oli. Tsemppiä sulle ap! T. Ammattivalittaja

Vierailija
2/22 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama se mulla aikanaan ekan aviomieheni kanssa oli. Tsemppiä sulle ap! T. Ammattivalittaja

Kiitos ❤

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten täytyy ymmärtää lähteä HETI ensimmäisten väkivallan merkkien ilmaantuessa. Ei mitään uusia yrityksiä, vaan kerrasta poikki!

Vierailija
4/22 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsia?

Vierailija
5/22 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, itsellä meni kans ne parhaat vuodet (18-26) kamalan kumppanin kanssa. Oli ensimmäinen suhde, joten en paremmasta tiennyt enkä osannut lähteä. Harmittaa menetetyt vuodet, menetetty itsetunto, menetetty mielenterveys. Nyt olen paremmassa suhteessa, mutta on vaikea luottaa. Asiat kuitenkin järjestyvät, ja koskaan ei ole liian myöhäistä kääntää elämän suunta parempaan! Tsemppiä ap, ansaitset pelkkää hyvää!

Vierailija
6/22 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lähtemisen esteenä talous? Pakko olla. Jos ihmisellä on taloudellinen vapaus asua missä vaan ja tulla toimeen, en tajua, miten ainakaan ilman lapsia voisi olla kiinni kenessäkään väkivaltaisessa. Vainoaminen on oma juttunsa, mutta luulisi, että rahala siihenkin saa apua. Enkä tarkoita mitään isoa rahallista panostusta, vaan sellaisia pieniä suojauksia, tietokiellot ym., ei ne ehkä maksa edes mitään.

Vierailija
7/22 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko saanut sopivaa terapiaa? Onko rikoksista raportoitu ja väkivallantekijä poliisin kirjoissa? Onko uhkaa vielä olemassa?

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/05/18/vakivalta-parisuhteessa-oli-ta…

Vierailija
8/22 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomusten jakaminen ja tsemppaaminen voivat kumminkin lyhentää tiedostamiseen ja itsensä häpeämiseen kuluvaa aikaa, jolloin tuleen ei ehkä jääkään makaamaan niin pitkäksi aikaa. Kannattaa panostaa sellaiseen yleiseen ilmapiiriin.

Vierailija
9/22 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä otsikkoa. Miten voi olla ei-sairaalla tavalla väkivaltainen? Potkaisee aina mahaan hyväntahtoisesti kauppareissun jälkeen?

Vierailija
10/22 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo harrastaa henkistä väkivaltaa. Hänellä on ongelmia omien tunteiden sääntelyn kanssa. Minä ja lapsi kuulemme välillä vaikka minkälaista tekstiä.

Lähteä ei voi, koska lapsia. Vaimo varmasti hankaloittaisi tapaamisia kaikin mahdollisin keinoin.

Ulkopuolisille on tietty mitä ihanin ihminen. Jopa kaikkein lähimmät ihmiset epäilevät minua, kun kerron tapahtumista.

Vierailija
11/22 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
12/22 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lähtemisen esteenä talous? Pakko olla. Jos ihmisellä on taloudellinen vapaus asua missä vaan ja tulla toimeen, en tajua, miten ainakaan ilman lapsia voisi olla kiinni kenessäkään väkivaltaisessa. Vainoaminen on oma juttunsa, mutta luulisi, että rahala siihenkin saa apua. Enkä tarkoita mitään isoa rahallista panostusta, vaan sellaisia pieniä suojauksia, tietokiellot ym., ei ne ehkä maksa edes mitään.

Haistapa nyt vee.

Uhrit on kiltteja, empaattisia ja yliymmärtäväisiä. He ajattelee et "ei se tarkoittanut, tää oli viimeinen kerta, jos mä en olis provosoinut, jos mä olisin kiltimpi niin se muuttuisi, ei se enää tee sitä".

Itsetunto nakerretaan pikkuhiljaa ja saadaan luulemaan, että vika on uhrissa.

Itsellä ainakin oma ex oli työtön ja persaukinen juoppo joka kuppas mun rahoja, mutta nuorena, ylikilttinä, ujona ja huonoitsetuntoisena olin oiva uhri. Multa meni todellisuudentaju suhteessa täysin ja epäilin että mä olen se hullu kun sitä tarpeeksi iskostettiin enkä lopulta jaksanut enää välittää itsestäni yhtään, melkein toivoin että tappaisi seuraavalla kerralla.

Vierailija
13/22 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja kaikki muut henkisestä tai fyysisestä väkivallasta kärsivät, hakekaa apua! Voitko mennä turvakotiin tai ystävän luokse? Tai soittaa esim. Nollalinja auttavaan puhelimeen 080 005 005? Hätätilanteessa tietysti hätänumero. Tsemppiä, apua on tarjolla!

Vierailija
14/22 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/22 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten täytyy ymmärtää lähteä HETI ensimmäisten väkivallan merkkien ilmaantuessa. Ei mitään uusia yrityksiä, vaan kerrasta poikki!

Kunpa sitä osaisikin arvostaa itseään niin paljon eikä kuuntelisi enää yhtään toisen hyvittelyjä.

Vierailija
16/22 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo harrastaa henkistä väkivaltaa. Hänellä on ongelmia omien tunteiden sääntelyn kanssa. Minä ja lapsi kuulemme välillä vaikka minkälaista tekstiä.

Lähteä ei voi, koska lapsia. Vaimo varmasti hankaloittaisi tapaamisia kaikin mahdollisin keinoin.

Ulkopuolisille on tietty mitä ihanin ihminen. Jopa kaikkein lähimmät ihmiset epäilevät minua, kun kerron tapahtumista.

Narsisti?

Vierailija
17/22 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä huolta itsestäsi ja terveydestäsi. Tiedän yhden miehen joka lopulta vuosikymmenten jälkeen ei jaksanut enää elää puolisonsa jatkuvan

sekä henkisen että fyysisen väkivallan takia.

Vierailija
18/22 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et saisi jaettua huoltajuutta? Tai mikä sen nimi onkin, kun on yhteishuolto ja lapsi viettää puolet ajastaan toisella ja puolet toisella vanhemmalla?

Vierailija
19/22 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/22 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan päädy tuollaiseen suhteeseen,ihan vapaaehtoisesti niihin halutaan.