Rippijuhlatarjoiluun karjalanpiirakat, munavoi, pullakranssi ja kakku
Kahvi ja tee. Ei muuta. Onko teistä riittävä, mielipiteitä? Vieraita 30 henkeä.
Kommentit (565)
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää laittamasta normaalin täytekakun ja lohivoileipia lisäksi?
Juuri tämän minä tekisin, Ap vissiin ajatteli tarjoilla kuivaa kakkua:(
Budjetti on tiukka. Kumpi olisi teistä parempi; lohivoileivät vai karjalanpiirakat+munavoi ja kinkku?
Jos mä tekisin valmis pohjiin jonku täytekakun. Kuivakakku olisi kyl halvempi.
ap
Suositelkaa hyviä valmis kakku pohjia. Pliis.
ap
En söisi karjalanpiirakoita ja munavoita.. Onneksi kakkua ja pullaa.
Muistakaa pitää 5 metrin väli ja desinfioida ottimet jokaisen vieraan jälkeen.
Karjalanpiirakathan ovat perinteinen juhlatarjottava Karjalassa. Ne kuuluisivat kyllä juhlapöytään ehdottomasti.
Säästä jossakin muussa ja laita noin 50 euroa lisää juhlatarjoiluun, niin saatte vähän näyttävämmän tarjoilun.
-> Karjalanpiirakat ja lohivoileivät, täytekakku (esim. itse tehty), pulla, keksit ja juomat.
Lihapiirakoita tai lörtsyjä tai lihapasteijoita?
Mä lisäisin tuohon lihapullat ja jättäisin jotain imelää pois. Lihapullat ei tule kalliiksi, kun ne tekee itse.
Miltä kuulostaisi ihan vaan pettuleipää ja järvivettä...
Toivottavasti vieraat antavat penskallesi lahjaksi 50 snt. Ei kannata pitää juhlia ollenkaan, jos meno on noin säälittävä.
Skool 🥂 Onko pommacia tai muuta alkoholitonta?
Voisiko rippilapsi leipoa jotakin? Itse tehty on usein halvempaa kuin kaupasta ostettu.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko rippilapsi leipoa jotakin? Itse tehty on usein halvempaa kuin kaupasta ostettu.
Jo uunin lämmitys maksaa. Teepä 60 kpl appelsiinitäytekeksejä / keksejä 3 eurolla kuten noi X-tran keksit ovat.
Paljon teillä muilla on ollut rippijuhla budjetti ja paljo mennyt tarjoiluun rahaa? Onks toi 50e siis niin ku vähän?
ap
Mä voisin kysyä tekisikö joku sukulainen täytekakun ja millä hinnalla. Mut jos se maksaa 50euroa niin sit ei ole muuta tarjottavaa.
ap
Arkisessa kahvipöydässä riittää 1–2 lajia. Juhlapöydäksi edellytettiin katettavaksi niin sanottu seitsemän sortin kahvipöytä.
Kerma ja servetit tekevät myös lisäsummaa.