Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikosilmoitus lasusta?

Vierailija
16.07.2021 |

Tein lastensuojeluilmoituksen täysin asiallisesti ja aiheesta, huoli lapsesta oli ja on iso. Nyt mua uhataan rikosilmoituksella ja haukutaan kovin sanoin.
Mitäs tässä nyt voi mulle tapahtua? En siis ole syyllistynyt minkäänlaiseen mustamaalaamiseen tai juoruiluun.

Kommentit (227)

Vierailija
1/227 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulle mitään tapahdu, jos kerran asiallinen ilmoitus on ollut.

Vierailija
2/227 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli huoli lapsista, niin hyvä, kun teit ilmoituksen. Lastensuojeluilmoituksen tekeminen ei ole rikos, joten ei hätää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/227 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sulle mitään tapahdu, jos kerran asiallinen ilmoitus on ollut.

Joo oli kyllä, ei mikään kiusalla tehty. Nimettömänä tein mutta saivat tietää kun oli pakko kertoa asioita joista vaan minä tiesin ja tunnistivat siitä.

Vierailija
4/227 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun teit, olet rohkea. Lastensuojelu selvittää palveluntarpeen. Ei sinua voi mistään syyttää (ainakaan perustellusti).

Vierailija
5/227 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen siis myös VAKA-alalla ja vaikkei liittynyt työhön niin siksikin mun on ns. pakko tehdä.

Vierailija
6/227 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lapsen vanhempi voi hyvin tehdä. Kunnianloukkaus tai törkeä kunnianloukkaus. Vainoaminen.

Minäkin tein ja sain korvaukset.

Jopa lastensuojelu on alkanut kannustaa rikosilmoitusten tekoon.

Vierailija
7/227 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta vain tiedän, että iso osa lastensuojeluilmoituksista on täysin turhia, osa tehdään jopa kiusallaan. Nykyään "huoli" on trendisana sosiaalityöntekijöiden keskuudessa.

Vierailija
8/227 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta vain tiedän, että iso osa lastensuojeluilmoituksista on täysin turhia, osa tehdään jopa kiusallaan. Nykyään "huoli" on trendisana sosiaalityöntekijöiden keskuudessa.

Niinkun sanoin: ei ollut aiheeton, kiusalla tehty eikä perheelle haluttu mitään haittaa tästä eikä edes pahaa mieltä.

Vierailija
9/227 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se lapsen vanhempi voi hyvin tehdä. Kunnianloukkaus tai törkeä kunnianloukkaus. Vainoaminen.

Kuka sulle tuomittiin korvauksia maksamaan?

Vierailija
10/227 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkun sanoin: ei ollut aiheeton, kiusalla tehty eikä perheelle haluttu mitään haittaa tästä eikä edes pahaa mieltä.

Hölmö. Aina siitä tulee haittaa ja pahaa mieltä.

Ihan hyvä että ihmiset panevat vastaan!

Vierailija
11/227 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sulle tuomittiin korvauksia maksamaan?

Ilmoittaja tietenkin. Lastensuojelu sai Aviltä huomautuksen.

Vierailija
12/227 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah, jos siellä päässä kannustetaan, niin missähän mättää?!

Vierailija
13/227 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaikka 10 aiheettomaksi osoittautuvaa lastensuojeluilmoitusta, kuin yksi ilmoittamatta jätetty, joka johtaa lapsen tuhoutumiseen.

Vierailija
14/227 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli AIHEELLISTA ilmoitusta ei sais tehdä ettei perheelle tuu paha mieli?🤷🏻‍♀️ Ihme kun lapset voi niin huonosti.

Vierailija
15/227 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah hah, jos siellä päässä kannustetaan, niin missähän mättää?!

No hekin alkaa väsyä niihin kymmeniin tuhansiin turhiin ilmoituksiin.

Vierailija
16/227 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli AIHEELLISTA ilmoitusta ei sais tehdä ettei perheelle tuu paha mieli?🤷🏻‍♀️ Ihme kun lapset voi niin huonosti.

Mitä apua siitä lasusta on? Helvetinmoinen riesa ja kaikki voi sitten ainakin huonosti.

Vierailija
17/227 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsihan siitä lasusta kaikkein eniten kärsii. Mieti nyt, minkälaiseen pyöritykseen perhe joutuu. Ja helposti lapsi syyttää siitä itseään.

Vierailija
18/227 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisitpä vaan montako kertaa minusta on tehty ties mitä rutinoita poliisille ja milloin mistäkin aiheesta. Paria poikkeusta lukuunottamatta on rutisijalle jäänyt luu käteen.

Vierailija
19/227 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha lasu pitäisitehdä suoraan rangaistavaksi teoksi.

Vierailija
20/227 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen siis myös VAKA-alalla ja vaikkei liittynyt työhön niin siksikin mun on ns. pakko tehdä.

Jos päivähoidon tädit tekisivat ilmoituksen kaikesta mikä on ns. huolenaihe hukkuisi sossu ilmoituksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan