Onko koronasta uutisointi ollut rehellistä ja puolueetonta tiedon välittämistä?
Vai pelottelua, tiedon vääristämistä ja käytetty poliittisena aseena?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Usko on mennyt hallitukseen, THL:een ja STM:öön. Sen verran rumista valheista on jääneet kiinni. Kiuru on ainoa realisti ja tekee sen minkä yksin pystyy. Muille merkitsee vain raha, kummallista kuitenkin koska valtion pitäisi suojella kansalaisiaan herkästi leviäviltä tartuntataudeilta ihan lain mukaan. Toisten oikeus matkustamiseen ja örveltämiseen menee toisten terveyden ja hengen edelle. Rokotukset takkuaa edelleen, Tanskakin hankki lisää rokotteita EU:n ohi, mutta täällä ei ymmärretä tehdä edes sitä. En ymmärrä miten näin saa edes toimia ilman että joutuu edesvastuuseen. No, ehkä perästä kuuluu ja kovaa.
Hyvä, että ihmisiä suojellaan rokotevaurioilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutisointi on ollut hysteriaa paisuttelevaa ja epärehellistä propagandaa, maskipelleilyineen.
T. Leevi 13 vee
Oletko eri mieltä? Onko sinusta uutisointi ollut rehellistä ja puolueetonta tiedon välitystä?
Aivan.
Vierailija kirjoitti:
Voi mikä kysymys. Niin tyhmä-
Mistä tavallinen kansa voi sen tietää?
Toimittajat kirjottavat paljon omasta päästään ja luuloistaan ja liioitellen.Näitä toimittajien kirjoituksia korjaillaan usein, päivien päästä.
Mistä tavallinen ihminen vois muka tietää asioiden todellisen laidan.
En usko Iltapäivä-lehtien kirjoituksiin yhtään.
Luen asialliset kirjoitukset suoraaan THL:n sivuilta, sillä siellä on viimeinen kansainvälinen tieto ja asiantuntijoiden näkemykset ja ohjeet koronaan.
THL on poliittisesti ohjattu laitos. Siellä jätetään kertomatta oleellisia koronaan liittyviä asioita,
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää hysteriaa ja tolkutonta pelottelua koko uutisointi.
Mä en jaksa enää lukea uutisia juuri ollenkaan enkä usko enää yhtään mitään mistään asiasta. Semmonen aikaan saannos medialla on ollut ainakin mun tapauksessa. Vaikka kirjottaisivat mitä, mun pitää tarkistaa se useasta lähteestä, myös ulkomaisesta, että voin uskoa edes puoliakaan koko jutusta. Oli aihe mikä vaan.
Jos se on ollut tarkoitus, niin hyvin on onnistuttu. Luottamus mediaan on mennyt täysin. Ja myös THL:ään.
Eikö THL ja meidän mediat ole olleet eri mieltä asioista koko ajan? Esim. Uutissivustot mainostivat miten kaikkialla laitetaan maskipakkoa käyntiin ja miten eri maiden asiantuntijoiden mukaan ne ovat pelastus, mutta meidän THL oli sitä mieltä, ettei niiden maskien pakottaminen ole ratkaisu ja hyödyt vähäiset?
Pelkkää hysteriaa ja tolkutonta pelottelua koko uutisointi.
Mä en jaksa enää lukea uutisia juuri ollenkaan enkä usko enää yhtään mitään mistään asiasta. Semmonen aikaan saannos medialla on ollut ainakin mun tapauksessa. Vaikka kirjottaisivat mitä, mun pitää tarkistaa se useasta lähteestä, myös ulkomaisesta, että voin uskoa edes puoliakaan koko jutusta. Oli aihe mikä vaan.
Jos se on ollut tarkoitus, niin hyvin on onnistuttu. Luottamus mediaan on mennyt täysin. Ja myös THL:ään.