Laiska kesätyöläinen häipyy VIHDOIN!
Voi kuinka minä ja työkaverit odotamme torstaita, kun on ensimmäinen päivä ilman laiskaa kesätyöntekijää. Hän on yhden pomon sukulainen, ja vaikka pomoille on sanottu ihan suoraan ettei tyyppi tee mitään, he eivät välitä. Sukulaispomo vaan naureskelee, että "heh heh, meinaako Nicopetteri nukahtaa" ja toinen pomo on kerran pari sanonut jotain kännykän räpläämisestä ja taukojen pituudesta.
Tänään joka kerta kun näin tyypin, hän istui tai löhöili, räpläsi kännykkäänsä tai oli vessassa. Lähti puoli tuntia aikaisemmin, koska "ei ollut pitänyt taukoja". Ei siis mennyt tauoilla taukohuoneeseen joten varastolla istuskelua ei sitten kai lasketa?
Eräs työkaveri sanoi, että ottaa ensi kesänä vaikka palkatonta jos tämä sama tyyppi otetaan töihin. Pohdimme, pitäisikö juoda pullo skumppaa hänen lähtönsä kunniaksi. Ei siis hänen vikana työpäivänään vaan meidän ekana työpäivänä ilman häntä.
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 18:48"]Ei kyllä tulis mieleenkään käyttäytyä noin tökerösti, jos olisin kesätöissä -.- Joo, olen teini ja kiinni puhelimessa 24/7, mutta tajuan kyllä jättää puhelimen rauhaan töiden ajaksi, koska työstä mulle maksetaan, ei puhelimen näpräilystä.
t. 16-v
[/quote]
Miten ehdit käydä töissä jos sulla on lapsia jo tossa iässä? :O
[/quote]
...mitäh? Kuka nyt on lapsista puhunut? AV:llä käy ihan hirmuisesti lapsettomia (allekirjoittanut mukaanlukien), ja jopa miehiä, hui!
Tuollaistahan se on nykypäivänä, kun vain suhteilla otetaan töihin. Sitten me oikeasti pätevät ja työhalukkaat jäämme ilman :(
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 18:48"]Ei kyllä tulis mieleenkään käyttäytyä noin tökerösti, jos olisin kesätöissä -.- Joo, olen teini ja kiinni puhelimessa 24/7, mutta tajuan kyllä jättää puhelimen rauhaan töiden ajaksi, koska työstä mulle maksetaan, ei puhelimen näpräilystä.
t. 16-v
[/quote]
[/quote]
...mitäh? Kuka nyt on lapsista puhunut? AV:llä käy ihan hirmuisesti lapsettomia (allekirjoittanut mukaanlukien), ja jopa miehiä, hui!
[/quote]
Miehiä??? Siis lastentekoonhan ei miehiä tarvita, niinkö? Eikö sulla ole koskaan ollut isää?
Oliko tämä laiska työntekijä pk-seudun Citymarketissa? Tiedän pojan muuta kautta.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 18:48"]Ei kyllä tulis mieleenkään käyttäytyä noin tökerösti, jos olisin kesätöissä -.- Joo, olen teini ja kiinni puhelimessa 24/7, mutta tajuan kyllä jättää puhelimen rauhaan töiden ajaksi, koska työstä mulle maksetaan, ei puhelimen näpräilystä.
t. 16-v
[/quote]
[/quote]
Öööömm... ei mulla ole lapsia? Avaakko vähän? :)
t. 16-v teini
[/quote]
Sori, etkö lapsettomana lapsena kuitenkin löytäisi parempiakin paikkoja, kuin vauvapalsta?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 19:30"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 19:00"]
t. 16-v
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miehiä??? Siis lastentekoonhan ei miehiä tarvita, niinkö? Eikö sulla ole koskaan ollut isää?
[/quote]
Tokihan lapsentekoon miestä tarvitaan (ja isäkin mulla on, kiitos vain huolenpidosta), mutta aika usein mammat täällä ihmettelevät miksi isät/miehet AV:llä palstailevat. Eli menee samaan kategoriaan lapsettomien kanssa, joidenkin mielestä täällä saisivat kirjoitella vain äidit. En saa tätä rautalankaa sulle enää paremmin väännettyä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 18:48"]Ei kyllä tulis mieleenkään käyttäytyä noin tökerösti, jos olisin kesätöissä -.- Joo, olen teini ja kiinni puhelimessa 24/7, mutta tajuan kyllä jättää puhelimen rauhaan töiden ajaksi, koska työstä mulle maksetaan, ei puhelimen näpräilystä.
t. 16-v
[/quote]
[/quote]
t. 16-v teini
[/quote]
Sori, etkö lapsettomana lapsena kuitenkin löytäisi parempiakin paikkoja, kuin vauvapalsta?
[/quote]
Edelleenkin, täällä käy paljon muitakin lapsettomia. Ja tuskin täällä nyt niin rankkaan kamaan törmää, että olisi 16 veeltä kielletty. Case closed.
Ajattelisin, että mun teini olis vähän omituinen, jos se tänne kirjoittelis kilpaa äitinsä kanssa.
mulla on taas päinvastainen tilanne :D ootan innolla että kesätyöt loppuu koska aikuiset kesätyöpaikassani ovat saakelin laiskoja. puolentunnin välein pidetään taukoja, käydään tupakilla, vessataukoa, kahvitaukoa... mitä vittua. vaivaannuttavaa vaan seisoskella olla tekemättä mitään kun en edes kahvia juo enkä tupakoi. huoh.
harmi että teille on päässyt noin paska kesätyöläinen. noin siinä tahtoo käydä kun tyyppejä pääsee suhteilla. ja sitten me jotka ollaan vähän motivoituneimpia joudutaan melkeen taistella paikoista...
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 19:55"]mulla on taas päinvastainen tilanne :D ootan innolla että kesätyöt loppuu koska aikuiset kesätyöpaikassani ovat saakelin laiskoja. puolentunnin välein pidetään taukoja, käydään tupakilla, vessataukoa, kahvitaukoa... mitä vittua. vaivaannuttavaa vaan seisoskella olla tekemättä mitään kun en edes kahvia juo enkä tupakoi. huoh.
harmi että teille on päässyt noin paska kesätyöläinen. noin siinä tahtoo käydä kun tyyppejä pääsee suhteilla. ja sitten me jotka ollaan vähän motivoituneimpia joudutaan melkeen taistella paikoista...
[/quote]
ah ja olen 17-vuotias tyttö ja ajan kaupungin nurmikkoja ymsyms.
No, toivottavasti nämä murrosikäiset päätyy tänne googlen kautta, eivätkä vakituisesti päivystä keskusteluja...
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:27"]
No, toivottavasti nämä murrosikäiset päätyy tänne googlen kautta, eivätkä vakituisesti päivystä keskusteluja...
[/quote]
Äh, anna olla jo. Mistä tuollainen ylemmyydentunto oikein kumpuaa? Ikä ja viisaus eivät aina kulje käsi kädessä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 19:55"]mulla on taas päinvastainen tilanne :D ootan innolla että kesätyöt loppuu koska aikuiset kesätyöpaikassani ovat saakelin laiskoja. puolentunnin välein pidetään taukoja, käydään tupakilla, vessataukoa, kahvitaukoa... mitä vittua. vaivaannuttavaa vaan seisoskella olla tekemättä mitään kun en edes kahvia juo enkä tupakoi. huoh.
[/quote]
ah ja olen 17-vuotias tyttö ja ajan kaupungin nurmikkoja ymsyms.
[/quote]
Sehän just ketuttaakin, kun töihin haluavia olisi pilvin pimein! Vuosi sitten oli muistaakseni 400 hakijaa kesätöihin, ja tänä kesänä oli sitten tällainen valinta. Tietysti pomot eivät voineet etukäteen tietää että tämä sukulaispoika on tällainen tapaus. Olen todella ihmeissäni, jos hänet huolitaan vielä joskus myöhemmin töihin. Kai he meinasivat, että pari kuukautta on niin lyhyt aika, ettei ole niin väliä, tekeekö Nicopetteri mitään. Pomot vaan eivät tajua, miten se vaikuttaa työilmapiiriin.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:27"]
[/quote]
Äh, anna olla jo. Mistä tuollainen ylemmyydentunto oikein kumpuaa? Ikä ja viisaus eivät aina kulje käsi kädessä.
[/quote]
Kuka tässä viisaudesta on puhunut. Eniten ärsyttää teinien kommentoinnissa se kun joka ikinen teksti pitää kuitata iällä. En mäkään korosta koko ajan olevani Annikki Tähti, ikä 32.
Mistä sen edes tietää ovatko oikeita "teinejä"? :D
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:27"]
[/quote]
[/quote]
Kuka tässä viisaudesta on puhunut. Eniten ärsyttää teinien kommentoinnissa se kun joka ikinen teksti pitää kuitata iällä. En mäkään korosta koko ajan olevani Annikki Tähti, ikä 32.
[/quote]
no tottakai mainitsen ikäni jos se liittyy aiheeseen. Tässä puhuttiin kesätyöläisistä ja iästä niin itse ainakin tunsin tarpeelliseksi ilmoittaa ikäni. Janika 17v on vähän eri asia kuin nicopetteri 24v. Jälkimmäisen ainakin olettaisin olevan vähän kypsempi mutta niin kuin ylhäällä sanottiin, ikä ja viisaus ei kulje käsi kädessä.
-26
Minä puolestani en ymmärrä näitä Nicopetterin puolustajia. Jos jätkä saa kesätöitä silloin pitää painaa reippaasti ellen sanoisi niskalimassa töitä jotta saa töitä seuraavanakin kesänä. Laiskoja ei tämä maailma elätä.
terveisin Yrittäjä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 18:48"]Ei kyllä tulis mieleenkään käyttäytyä noin tökerösti, jos olisin kesätöissä -.- Joo, olen teini ja kiinni puhelimessa 24/7, mutta tajuan kyllä jättää puhelimen rauhaan töiden ajaksi, koska työstä mulle maksetaan, ei puhelimen näpräilystä.
t. 16-v
[/quote]
[/quote]
t. 16-v teini