30 v+ ”tavis nainen” miesten mielestä
Monesti palstalla saanut käsityksen että keskivertomiehet haluaa naisen joka on:
- iloinen ja leppoisa persoona
- hoikka tai normaalipainoinen
- nätti tai kaunis, jonkun verran naisellinen
- ei lävistyksiä tai tatuointeja
- talous tasapainossa
- ei liikaa lemmikkieläimiä (”eläintarhaa”)
- sen verran älykäs että saa asiallista keskustelua aikaiseksi, ehkä jonkun verran kouluttautunut tms
Miehiä harmittaa, että vaikka heillä on itsellään kroppa kunnossa ja normaali hyvä työ, niin eivät saa kyseisiä naisia. Minusta tämä on ilmiselvää koska nainen, joka täyttää kaikki yllä olevat kriteerit, on selvää vähemmistöä (kun puhutaan +30, tai ainakin +25). Miehet kuitenkin puhuu tällaisesta naisesta ”keskivertonaisena”.
Naiset ja miehet. Jos vähän aikaa leikitään tasoteoriaa. Onko kuvailtu nainen top 50%, top 20% tai top mitä mielestäsi? ”Keskivertomiehen” näkökulmasta. Kaikki miehethän ei todellakaan halua kyseisen laista naista vaan he haluaa sitten sen kurvikkaan tai tatuoidun käärmenaisen 🤣 mut heitä ei nyt lasketa.
Kommentit (188)
Että mikäkö top% nainen on noilla ominaisuuksilla? No ensinnäkin puolet naisista on vähintään ylipainoisia, joten nyt ollaan 50 prosentissa. Siitä 50 prosentista iloisia ja leppoisia on 20%. Siitä joukosta nättejä ja naisellisia 5%. Jne. Alle 1% on ap:n kuvauksen täyttäviä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuuden osalta on jo toivo menetetty. Keskitason nainen on 10-15 kg ylipainoinen ja se entinen normaali paino on poikkeus.
Edelleen, suurempi osa suomlaisista miehistä on ylipainoisia kuin suomalaisista naisista. Tää on kyllä jännä näkövinkkeli, eikö nainen/mies, jolla on nätit/komeat kasvot ja hyvä (=hoikka) kroppa ole hyvännäköinen eikä tavis? Musta tavisihmisessä on jotain nättiä ja jotain tavallista, kuten juurikin pieni ylipaino, kuvailtu hahmo, oli sitten kumpaa sukupuolta vaan, ei ole tavis.
Mutta näiden ketjujen mukaanhan joka peruspertti, joka vähän käy salilla on mielestään paljonkin peruspullukkanaisen yläpuolella. Ja jää yksin, koska naiset eivät ole samaa mieltä.
Ja edelleen suomalaisissa naisissa on niin paljon enemmän lihavia että keskimääräinen BMI eroaa vain 0.2:lla
Niin paljon enemmän lihavia? Ei ole. Miehissä on yhtä paljon lihavia, kuin naisissa.
Miehistä on enemmän ylipainoisia 9%
Naisista lihavia on enemmän 2%
Sillä kahdella prosentilla kurotte kiinni ylipainoisten osuuden.
Meillä on nyt muuutama vaihtoehto, saatte valita:
1. miehen ylipaino on just se kilo tai kaksi kun taas naisilla se on skaalan yläpäässä, pysytellen lihavuusrajan alapuolella.
2. kun nainen on lihava, se on oikeasti sairaalloisen lihava.
Tän oon kyllä oikeesti huomannu kadulla. Monella miehellä onse 5kg ylimäärästä joka on kertyny kesän kaljottelusta. Naisella jos on ylipainoa niin se on yleensä jossakin siellä yli sadan kilon paikkeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuuden osalta on jo toivo menetetty. Keskitason nainen on 10-15 kg ylipainoinen ja se entinen normaali paino on poikkeus.
Edelleen, suurempi osa suomlaisista miehistä on ylipainoisia kuin suomalaisista naisista. Tää on kyllä jännä näkövinkkeli, eikö nainen/mies, jolla on nätit/komeat kasvot ja hyvä (=hoikka) kroppa ole hyvännäköinen eikä tavis? Musta tavisihmisessä on jotain nättiä ja jotain tavallista, kuten juurikin pieni ylipaino, kuvailtu hahmo, oli sitten kumpaa sukupuolta vaan, ei ole tavis.
Mutta näiden ketjujen mukaanhan joka peruspertti, joka vähän käy salilla on mielestään paljonkin peruspullukkanaisen yläpuolella. Ja jää yksin, koska naiset eivät ole samaa mieltä.
Ja edelleen suomalaisissa naisissa on niin paljon enemmän lihavia että keskimääräinen BMI eroaa vain 0.2:lla
Niin paljon enemmän lihavia? Ei ole. Miehissä on yhtä paljon lihavia, kuin naisissa.
Miehistä on enemmän ylipainoisia 9%
Naisista lihavia on enemmän 2%
Sillä kahdella prosentilla kurotte kiinni ylipainoisten osuuden.
Meillä on nyt muuutama vaihtoehto, saatte valita:
1. miehen ylipaino on just se kilo tai kaksi kun taas naisilla se on skaalan yläpäässä, pysytellen lihavuusrajan alapuolella.
2. kun nainen on lihava, se on oikeasti sairaalloisen lihava.
Lihavuus ja ylipaino Suomessa
Suomalaisista 2–6-vuotiaista tytöistä 17 prosenttia ja pojista 27 prosenttia on vähintään ylipainoisia. Lihavia on samanikäisistä tytöistä 4 ja pojista 8 prosenttia.
Nuorista eli 18–29-vuotiaista aikuisista vähintään ylipainoisia on naisista 35 ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.
Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista vähintään ylipainoisia on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava.
Lähde THL
Te miehet olette yhtä ylipainoisia ja lihavia, kuin naiset. Katsokaa peiliin, ennenkuin alatte meitä naisia haukkumaan. Miksi naisen pitäisi olla normaalioainoinen/ hoikka, jos itse ette ole?
Vierailija kirjoitti:
Ei tekstillä voi kuvata naisen "tasokkuutta". Ulkonäkö tässä ratkaisee. Jos olet rutiköyhä hyvännäköinen nainen pääset vaikka Donald Trumpin tai muun miljardöörin tai keisarin puolisoksi. Tasokkaita miehiä ei kiinnosta tippaakaan joku pullea silmälasipäinen tohtorisnainen.
Pulleana silmälasipäisenä tohtorisnaisena on kyllä sanottava väliin, että naamanättinä olen aina saanut huomiota miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälä voitte miehet ihan rauhassa teoretisoida. Yksin jäätte kumminkin. Ette saa edes 30 kg ylipainoista 15 vuotta vanhempaa naista.
Mutta näriskää vaan rauhassa miten teillä on oikeus esineeseen joka on nuori kaunis hoikka isotissinen tatuoimaton neitsyt hu o ra
Katkeran ulínaisen tilitys.
Mikä mamma hätänä, kyllästyikö sun ukkos ainaiseen narinaas? Siihen auttaisi että sä ottaisit sen välillä suuhun. Pysyisit hetken hiljaa.
Eli osui oikeaan👍 edes lähipubin pubiruusut eivät sinua huoli. Yes. Kyllä mä olen sitten hyvä.
Jos kuvailtu nainen on vielä oikeasti nätti/kaunis, niin kyseessä on top-10% nainen. Tavallisellakin naamalla parhaan neljänneksen nainen.
Ylipaino, tatuoinnit tai ikävä luonne löytyy naisten enemmistöltä ja yllättävän monet ovat keränneet koko sarjan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tekstillä voi kuvata naisen "tasokkuutta". Ulkonäkö tässä ratkaisee. Jos olet rutiköyhä hyvännäköinen nainen pääset vaikka Donald Trumpin tai muun miljardöörin tai keisarin puolisoksi. Tasokkaita miehiä ei kiinnosta tippaakaan joku pullea silmälasipäinen tohtorisnainen.
On myös erilaisia miehiä, kuten Bill Clinton. Haluaisi naida ”aivot” eikä kroppaa.
Ensinnäkin miksi aliarvioit miehiä ja yliarvioitu naisia? Minulla ainakin +30 miehenä ei ole mitään vaikeuksia saada vastaavanlaista naista. Kyllä heitä saa ja ihan helposti. Tuo on muuten ihanne, mutta ei tarvitse olla hoikka nainen, vähän muodokkaampi on parempi. Mutta ei niitä tatuointeja yök.
Ei huolta, minä kuvauksen mukainen tavisnainen otin ylipainoisen miehen, mun bmi 19, miehen 28. Toki hän on 2m pitkä ja lihaksikas urheilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on teidän miestenkin osalta. Miksi se teiltä aina unohtuu? Älkä vaatiko naisilta hoikkuutta jos ette itse siihen pysty. Ette pysty edes normaalipainoon.
Vaatikaa miehiltä sitä hoikkuutta älkääkä vain rakastuko sen rahoihin
No eikun sinäkin habkit paremman statuksen ammatin, ja kovemmat tulot, niin ei tarvitse tyytyä niihin itseäsi vanhempiin tatuoituihin puskiin yh lähihoitajiin 😙
Voi kuule, ei mun tarvinnut tyytyä jämäpalaan. Tapasin vaimoni yliopistolla ja hyvin ollaan viihdytty toistemme kanssa jo 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on teidän miestenkin osalta. Miksi se teiltä aina unohtuu? Älkä vaatiko naisilta hoikkuutta jos ette itse siihen pysty. Ette pysty edes normaalipainoon.
Olen laiha mies. Ei tämäkään näytä naisia kiinnostavan
Ylipaino ja tatuoinnit/lävistykset vie jo pelkästään 90% pois naisista. Jos otetaan muut tekijät vielä huomioon niin sanoisin että kuvailemasi nainen on top 5%
Tuollaisiahan melkein kaikki naiset on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös erilaisia miehiä, kuten Bill Clinton. Haluaisi naida ”aivot” eikä kroppaa.
Ja petti parikymppisen assistentin kanssa (Monica Lewinsky) kun ei se kuiva känttyrä enää houkuttanut.
Olisitko yhtään huonompaa esimerkkiä voinut ottaa?
Vierailija kirjoitti:
Donald Trump ei ole tasokas mies. Tasokas mies on aina älykäs ja älykäs mies ottaa aina myös älykkään naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö oot tollo
Jos kaikki on 20 kg "ylipainoisia" niin se on uus normaali.
ope sanoi että me kaikki ollaan arvokkaita just niin isoina kuin me ollaankin
Kaikki organismit kasvavat kokoa planeetan lämmetessä. Onko mielestäsi oikeasti vakuutusyhtiöiden 1950-luvulla vakuutuskanteiden välttelyyn kehittämä menetelmä laskea populaation keskimääräisiä tilavuuksia jotenkin hyödyllinen ihmisen terveyden/viehättävyyden mittari?
Vierailija kirjoitti:
Ei huolta, minä kuvauksen mukainen tavisnainen otin ylipainoisen miehen, mun bmi 19, miehen 28. Toki hän on 2m pitkä ja lihaksikas urheilija.
bmi ei kerro mitään kropasta. kerroppa mielummin vaikka miehen rasvaprosentti niin tiedetään onko oikeasti ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen laiha mies. Ei tämäkään näytä naisia kiinnostavan
Laiha on epähalutuin miehen malli. Luulisi sen nyt aika selvää olevan. Lihava mies voittaa laihan miehen mennentullen naisensaannissa, kunhan ei ole sellainen naislihava että alavartalo on leveämpi kuin ylävartalo. Paras malli on ilmeisesti tietenkin verraten lihaksikas, leveät hartiat, isot kädet jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Donald Trump ei ole tasokas mies. Tasokas mies on aina älykäs ja älykäs mies ottaa aina myös älykkään naisen.
Ei voi olla tasokkaampaa ihmistä olemassa kuin se joka on Yhdysvaltain presidentti. Tämä voi halutessaan muuttaa vaikka koko Suomen tomuksi ja tuhkaksi muutamalla sormen painalluksella.
Kuulostaa täysin tavalliselta naiselta minusta.