Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos työkaveri tuoksuu vienosti parfyymille, esitätkö että saat kohtauksen?

Vierailija
16.07.2021 |

Siis että jos tuoksu on hyvin heikko, vain aavistus, ei päällekäyvä ollenkaan vaan pikemminkin sellainen pakeneva ja vaikeasti edes havaittava ellei mene liian lähelle, niin kun haistat aavistuksen tätä olematonta tuoksua, alatko hyperventiloida näyttävästi ja pidellä päätäsi toivoen ettei migreeni yllätä?

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen samaa kun haistan hien. Olen erityisherkkä hien ja lian suhteen. Myös maakellarin haju työkaverin vaatteissa saa minut heti saikulle. En vain pysty.

Vierailija
2/128 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nämä, jotka väittävät tuoksuvansa heikosti/miedosti parfyymille löyhkäävät kilomtrien päähän kuin rankkitynnyrit. Heidän kanssaan samassa tilassa oleminen on yhtä tuskaa. Ihmisen hajuaisti turtuu helposti ja sille omalle löyhkälleen tulee immuuniksi eikä käsitä, että muut haistavat hajun kaikkea muuta kuin mietona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/128 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hyvin harvoin kehtaan sanoa kenellekään, että hänen hajunsa aikaansaa mussa migreenin ja muita oireita.

Tiedätkö ettei sillä hajun määrällä ole loppujen lopuksi vaikutusta, jos viettää toisen kanssa samassa tilassa aikaa?

Vierailija
4/128 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen erityisherkkä kaikelle. Siksi pysyn kotona lukitun oven takana sälekaihtimet kiinni. 

Vierailija
5/128 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuollainen työkaveri. Koskaan ei saa kohtausta, kun partavedessä uinut pomo tulee paikalle. Mutta vähänkin jos naisten suihkusaippua tuoksastaa, niin alkaa kiskomaan ikkunoita auki.

Vierailija
6/128 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa tuo toisten hajusta meuhkaaminen. Puuttuu kyllä tyystin käytöstavat näiltä yökkijöiltä.

Vierailija
7/128 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikiterrorismi on pahinta. Saan siitä päänsäryn ja oksennusrefleksin ,joka ei meinaa loppua,välittömästi.

Vierailija
8/128 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nämä, jotka väittävät tuoksuvansa heikosti/miedosti parfyymille löyhkäävät kilomtrien päähän kuin rankkitynnyrit. Heidän kanssaan samassa tilassa oleminen on yhtä tuskaa. Ihmisen hajuaisti turtuu helposti ja sille omalle löyhkälleen tulee immuuniksi eikä käsitä, että muut haistavat hajun kaikkea muuta kuin mietona.

Täysin samaa mieltä ns ”naturellina” kulkijoista, joiden pistävä hiki on kuin kemiallinen ase.

Vierailija
9/128 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astmaiselle / hajusteallergikolle / migreeniintaipuvaisille se sinun aavistuksesi on karmea löyhkä.

Migreeni voi alkaa vaikka siitä, että joutuu samaan hissiin henkilön kanssa, jonka vaatteet tuoksuvat pyykkiaineelle.

Vierailija
10/128 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuvailema ihminen olisi ihan kamala valehtelija ja draaman nälkäinen idiootti.

Vierailija
11/128 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa tuollainen työkaveri. Hän istui minua vastapäätä maisemakonttorissa ja eräänä päivänä aamupäivä sujui ilman draamaa, mutta toinen työkaverini tuli myöhempään vuoroon ja kun hän istui vireeni, hän kysyi mitä tuoksua minulla on kun oli niin hyvä tuoksu. Sillä hetkellä tämä toinen työkaveri jännittyi kuin viulunkieli ja kuulutti kovaan ääneen että hän ei voi sietää voimakkaita hajuja ja että hän on allerginen. Hän istui tuolillaan taaksepäin koettaessaan paeta sitä tuoksua jota ei edes ollut huomannut aiemmin.

Minulla oli hyvin mietoa tuoksua ja olin myös käyttänyt samaa tuoksua ennenkin. Kokonpäivän tämä draamailija valitteli että kohta on migreeni tulossa ja pitää avata ikkunat ja kyseli vielä että onko kellään mitään migreenilääkettä. Iltapäivällä piti mennä näyttävästi taukohuoneeseen lepäämään päätään pidellen.

Niin kauan kun tämä ihminen ei edes haistanut hajuveden tuoksua hänellä ei ollut mitään hätää, mutta jos vain joku mainitsikin jotain tuoksusta, hän alkoi esittää kovin sairasta.

Vierailija
12/128 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kommenteista taas huomaa että on ok haista hielle ja paskalle mutta ei puhtaalle ja hyvälle.

Vierailija
13/128 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kanssa tuollainen työkaveri. Hän istui minua vastapäätä maisemakonttorissa ja eräänä päivänä aamupäivä sujui ilman draamaa, mutta toinen työkaverini tuli myöhempään vuoroon ja kun hän istui vireeni, hän kysyi mitä tuoksua minulla on kun oli niin hyvä tuoksu. Sillä hetkellä tämä toinen työkaveri jännittyi kuin viulunkieli ja kuulutti kovaan ääneen että hän ei voi sietää voimakkaita hajuja ja että hän on allerginen. Hän istui tuolillaan taaksepäin koettaessaan paeta sitä tuoksua jota ei edes ollut huomannut aiemmin.

Minulla oli hyvin mietoa tuoksua ja olin myös käyttänyt samaa tuoksua ennenkin. Kokonpäivän tämä draamailija valitteli että kohta on migreeni tulossa ja pitää avata ikkunat ja kyseli vielä että onko kellään mitään migreenilääkettä. Iltapäivällä piti mennä näyttävästi taukohuoneeseen lepäämään päätään pidellen.

Niin kauan kun tämä ihminen ei edes haistanut hajuveden tuoksua hänellä ei ollut mitään hätää, mutta jos vain joku mainitsikin jotain tuoksusta, hän alkoi esittää kovin sairasta.

Just tälläisten tyyppien takia en kehtaa kertoa saavani monenlaista reaktiota tuoksuista. Saa aina ihan idiootin draamailijan maineen.

Ja ihan sivuhuomautuksena, että kun en käytä mitään hajusteita, on mun hajuherkkyys lisääntynyt ja todellakin muiden hiet, siteet yms ällöt haisee mun nenään. Ihmiset tosi usein alkaa selittää kuinka pahoista hajuista, kun puhutaan hajusteista. Eivät tajua olenkaan sitä, että täysin hajusteeton haistaa ne hiet normaalia paremmin ja mä ainakin joutunut poistumaan monesti kassajonosta pois, myös jonkun pesemättömyydestä johtuvan hajun takia.

Vierailija
14/128 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ”hajuyliherkät” ovat vain huomionkipeitä draamailijoita. Hölynpölyä koko touhu.

Vierailija
15/128 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tälläisten tyyppien takia en kehtaa kertoa saavani monenlaista reaktiota tuoksuista. Saa aina ihan idiootin draamailijan maineen.

Ja ihan sivuhuomautuksena, että kun en käytä mitään hajusteita, on mun hajuherkkyys lisääntynyt ja todellakin muiden hiet, siteet yms ällöt haisee mun nenään. Ihmiset tosi usein alkaa selittää kuinka pahoista hajuista, kun puhutaan hajusteista. Eivät tajua olenkaan sitä, että täysin hajusteeton haistaa ne hiet normaalia paremmin ja mä ainakin joutunut poistumaan monesti kassajonosta pois, myös jonkun pesemättömyydestä johtuvan hajun takia.

Oliskohan sun helpompaa alkaa lisäilemään tuoksuja elämääs. Ei tarvii yökkiä toisten siteistä ja hiestä

Vierailija
16/128 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän töissä on "paarfyymiharrastaja" joka tietenkin pitää pöydällään pulloriviä. Ruokatunnila tullessaa laittaa lisää.

Tuoksu leijailee koko käytävälle. Nyt tulee muutto yhteiseen maisemakonttoriin, ja tulee tarkat säännöt parfyymien käytöstä. Vain tämän yhden henkilön takia.

Hän ei luultavasti edes tiedä että sääntö on tehty häntä varten. Ei kukaan halua loukatakaan tätä muuten kivaa ja pätevää haisulia joten hyvä jos ei tajua.

Minulla on tarkka hajuaisti mutta en ole yliherkkä. Käytän itse deodoranttia ja joskus tipan edT: ia

Vierailija
17/128 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, hiki on ihan järkyttävä kun se lemuaa huoneessa! Sitten vielä nämä hieltä haisevat pesevät pyykkinsä jossain neljässäkympissä ja kun tulevat ”puhtaat vaatteet” päällä töihin, alkavat taas haista kuin rankkitynnyrit.

Miksi hiellä saa kiusata vapaasti ihmisiä?

Vierailija
18/128 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle joku kehtaisi valittaa Carolina Herraran kalliista Good Girlistä, sanoisin että laita maski naamalles.

Vierailija
19/128 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulle joku kehtaisi valittaa Carolina Herraran kalliista Good Girlistä, sanoisin että laita maski naamalles.

Eihän se ole kallis. Hyvä tietysti ettei kukaan valita, ja maskikin on hyvä.

Vierailija
20/128 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti, hiki on ihan järkyttävä kun se lemuaa huoneessa! Sitten vielä nämä hieltä haisevat pesevät pyykkinsä jossain neljässäkympissä ja kun tulevat ”puhtaat vaatteet” päällä töihin, alkavat taas haista kuin rankkitynnyrit.

Miksi hiellä saa kiusata vapaasti ihmisiä?

Joo. Toiset ei vaan ymmärrä pyykinpesun päälle mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme