Nainen. Milloin lähestyit miestä?
Kommentit (24)
Just lähestyin poikaani. Hyvinhän se meni. Kohta lähestyn miestäni. Ja hypätään autoon.
Vierailija kirjoitti:
Tänään mun puolisoa.
Miten se päättyi? Vetosiko hän päänsärkyyn tai sanoiko ellet tiedä mikä on syynä ei hän sitä aio kertoakaan?
lähestyn mieluummin vaikka karhua kuin miestä, molemmat vaarallisia mutta karhu saattaa pötkiä pakoon
Vierailija kirjoitti:
lähestyn mieluummin vaikka karhua kuin miestä, molemmat vaarallisia mutta karhu saattaa pötkiä pakoon
Daddy bear. Ei ole kiinnostunut sinusta vaan miehestäsi. 😁
Tinderissä tapaamaani miestä lähestyin kaksien treffien jälkeen pyytämällä hänet kotiini. Ei koskaan tullut. Tunsin oloni harvinaisen tyhmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä tapaamaani miestä lähestyin kaksien treffien jälkeen pyytämällä hänet kotiini. Ei koskaan tullut. Tunsin oloni harvinaisen tyhmäksi.
x100 mutten tunne enää noiden jälkeen itseäni tyhmäksi. T:Mies
Tänään miestäni. Oikein hyvin sujui.
En lähestynyt, mutta hakeuduin hänen läheisyyteen ja näytin vihreää valoa. Tästä reilu vuosi aikaa, nyt jouluna hän kertoi minusta perheelleen :)
Lähestykää minua. Joulu iski rumemmin kasvoin kuin kauniit kasvoni ehtivät ottaa iskuja vastaan. Toinen puoli vielä kääntämättä. Olisi miellyttävää, kun olisi naisseuraa- ilman taka-ajatuksia. Mä pidän naisista.
Pikkujouluissa. Ei johtanut mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö syytä miksei?
En lähesty ja miehet varmaan on tyytyväisiä kun pysyn kaukana
Tänään lähestyin, tapahtua kaupan käytävällä, ohitin puolen metrin päästä. kyllä jännitti.
Vierailija kirjoitti:
Oletko vihervasemmistolainen biseksuaali woke?
Oon melkein vuoden yrittänyt aina välillä lähestyä erästä mutta hän ei oikein lämpene mulle. Tai välillä lämpenee mutta sitten taas kylmenee.
Muut on lähestyneet mua mutta mä en muita kun ei vaan kii kiinnosta kun tää yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vihervasemmistolainen biseksuaali woke?
Anteeksi loukkasin sinua. Oletko vihervasemmistolainen inter/a seksuaalinen woke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö syytä miksei?
Mulla roikkui vessapaperia housuista.
Vierailija kirjoitti:
Oli ujo mies hän.
Tai voi olla, että just silloin ei panettanut, tai ei ollut sitä seitsemää kymppiä sulle maksaa. Sinun kannattaa tarkistaa vähän niitä hintojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö syytä miksei?
Tiedän koska hän sanoi sen minulle rehdisti suoraan, että hän on naimisissa eikä pettäisi vaimoaan milloinkaan.
Ärsyttävää kun kaikki miehet ovat tuollaisia.
Tänään mun puolisoa.