Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain toisen koronarokotuksen ja on nyt voittaja-olo

Vierailija
16.07.2021 |

Niin, tänään annettin 2. rokotus. Tätä on odotettu. Miten teillä muilla, jotka olette samassa tilanteessa, aiotteko alkaa elää tavalliseen tapaan eli palata normiarkeen? Olo tuntuu ainakin nyt niin normaalilta. Että voiko tämä olla totta. Uskallatteko jo lähteä ulkomaanmatkoille?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan korona vaan iso kusetus, välillä on tuntunut siltä. Jotkut on vaan rikastunut älyttömästi, kun lähes kaikilla on maskit ja kumihanskat käsissä.

Meillä töissä on muutama kuollut koronaan. Eikä edes vanhoja ihmisiä, nytkin 32-vuotias perusterve mies.

Hahhah!

Vierailija
62/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole luvannut jättää maskia pois.

Pitäkää se naamalla! Minäkin olen pitänyt teitä suojellakseni niin tekin pidätte suojellaksenne niitä jotka eivät ota rokotetta. Se ei todellakaan mene niin että ne vaan elävät jotka rokotteen ottavat!!!!!!

Kaikki voivat rokotteen nyt ottaa. Jos joku ei halua, niin ei ole minun ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenmaailman rokotutset pilaa ihmisen oman puolustusmekanismin. Normi flunssavirus ja ihmiset aivan paniikissa. Sittenkun ärhäkkä virus läh

tee kiertämään maapalloa nämä kymmeniä kertaa rokotetut ovat täysin puolustuskyvyttömiä ja kuolevat kuin kärpäset!

On sullakin fantasiat... Omituisesti nämä rokotevastaiset odottavat ihmisten massa kuolemia..

Vierailija
64/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskit on ihmiskoe ja tää rokote vasta onkin suuri ihmiskoe,helposti tepsii juntti kansaan aivopesu.

Vierailija
65/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnneksi ennen joulua kaikki rajoitukset poistetaan ja pandemia julistetaan päättyneen. Onhan tätä hullutusta kestänyt ihan hel........ kauan.

Vierailija
66/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti, muuta ei voi sanoa.

Piikkiproteiinit tekevät tuhoa, verihyytymät voivat aiheuttaa tukoksia, jos ei ole lumelääkettä annettu.

Vierailija
67/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pcr testi on feikkiä.

99,98 % selviytyy flunssasta.

Piikki on kokeellinen teknologiapiikki.

Ei perinteinen.

Media on mukana tässä pelkopropagandan levittämisessä.

Maskit eivät suojaa, se on kontrollointia, lampaita varten.

Vierailija
68/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaajan "ei pidä nuolaista ennen kuin tipahtaa".

Koronarokotteen vakavat haittavaikutukset eivät yleensä tule heti rokotteen ottamisen jälkeen, vaan siihen menee yleensä muutama viikko.

On lisäksi viitteitä siitä, että tiettyjä vakavia haittavaikutuksia voi alkaa ilmetä vasta parin vuoden kuluttua.

Koronarokotteet on valmistettu uudenlaisella vaarallisella RNA/DNA -tekniikalla, mikä saa ne aiheuttamaan vakavia haittavaikutuksia, kun taas perinteiseen tapaan valmistetut rokotteet olisivat lähes vaarattomia.

Tämän lisäksi koronarokotteet eivät juurikaan estä koronan uusien muunnosten leviämistä. Tämä tarkoittaa, että koronapiikkejä haluavan on myöhemmin otettava niitä kahden päälle paljon enemmän, mahdollisesti koko loppuelämä.

Vierailija
69/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan korona vaan iso kusetus, välillä on tuntunut siltä. Jotkut on vaan rikastunut älyttömästi, kun lähes kaikilla on maskit ja kumihanskat käsissä.

Meillä töissä on muutama kuollut koronaan. Eikä edes vanhoja ihmisiä, nytkin 32-vuotias perusterve mies.

Hahhah!

Kerrotko vielä mikä tässä on hauskaa?

Vierailija
70/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän päiväkodissa kuoli taapero koronaan. Karmea tapa lähteä. Ja huoltomies ja rehtori. Aivan järkyttävää. Keittäjä taistelee teholla hengestään.

Vierailija
71/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että 🤣 Muista sitten hakea kolmas ja neljäs rokote piakkoin. Olosi normalisoituu kerta kerralta.

No, en hae enää lisää, jännää porukkaa, ettekö yhtään osaa arvostaa, että olette selvinnyt hyvin tuosta taudinkulusta ja vielä saatte rokotteet ym. ?

Et sitten viitsi muita ajatella? Variantit tulevat väistämättä ja niitä vastaan on ehdottoman tärkeää suojautua tai asetat muut vaaraan.

Olet todella itsekäs, jos et todellakaan pidä itseäsi suojattuna.

Vierailija
72/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi ole voimassakaan kuin 6 kuukautta. Sittenkö haette taas uudet rokotukset?

Vierailija
73/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin moni taho on tehnyt älytöntä tiliä tämän pandemian aikana, eivätkä vähiten rokotefirmat - ja nyt suunnitellaan vielä jokavuotisia rokotteita kaikille = ehtymätön rahasampo.

Vierailija
74/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän toi ole voimassakaan kuin 6 kuukautta. Sittenkö haette taas uudet rokotukset?

Kyllä. Eiköhän koronarokote tule olemaan kuten influenssarokotekin. Voi hakea työterveyshuollosta. 

Vierailija
75/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole luvannut jättää maskia pois.

Pitäkää se naamalla! Minäkin olen pitänyt teitä suojellakseni niin tekin pidätte suojellaksenne niitä jotka eivät ota rokotetta. Se ei todellakaan mene niin että ne vaan elävät jotka rokotteen ottavat!!!!!!

Minä en ole sinun alamaisesi enkä suojele sinua.

Ja sinusta on ihan ok, että nyt kun epätoimiva rokote on tullut teillä on oikeus rellestää kun aiemmin koko muu maa on osallistunut myös teidän terveyden turvaamiseen? 

Mun usko ihmisiin kuoli just.

En ole pyytänyt ketään turvaamaan terveyttäni koska en pidä itseäni mitenkään ylempiarvoisena ihmisenä niinkuin eräät. Hyvä että menetit naiivin uskosi ihmisiin.

Niin sitä toiseten huomioon ottamista. Mutta kun oma etu on saavutettu se näköjään unohtuu. Tämmösiä näkyy porukka olevan minäminäminä.. En ole vastuussa, en ota huomioon. 

Ja voi hitto mitä pillitystä oli ennen rokotetta ni maskeista. Minä pidin jotten tartuta muita, olinpa tyhmä. 

Mikä "oma etu"? Rokotus on tarjolla kaikille 16 vuotta täyttäneille eikä ainoastaan minulle. Vieläpä yhteiskunnan kustantamana.

Kaikki ei halua rokotusta! Miksi ne ihmiset pitäisi jättää huomioimatta? Mieti itsesi sille puolelle. 

Aina näissä joku häviää. Keu keu. Mitäs läksit?

Vierailija
76/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Eiköhän koronarokote tule olemaan kuten influenssarokotekin. Voi hakea työterveyshuollosta. 

Tjaa. Mä en ole ottanut vielä kertaakaan influenssarokotustakaan.

Mulle riittää ne lapsena saadut rokotukset. En ole ajatellut tetanustakaan uusia ehkä enää ollenkaan kun sekin kuulemma on voimassa pidempään kuin vain sen 10 vuotta.

Vierailija
77/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tjaa. Mä en ole ottanut vielä kertaakaan influenssarokotustakaan.

Mulle riittää ne lapsena saadut rokotukset. En ole ajatellut tetanustakaan uusia ehkä enää ollenkaan kun sekin kuulemma on voimassa pidempään kuin vain sen 10 vuotta.

No se on sun valintasi :) Mä olen ottanut joka vuosi influenssarokotukset ja muutenkin huolehdin, että rokotussuoja on kunnossa. 

Vierailija
78/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioilla on puolensa.

• CoViD voi olla hengenvaarallinen

• Näiden rokotteiden pitkäaikais(haitta)vaikutuksista ei vielä tiedetä tarpeeksi tai ainakaan tietoa ei valtamedioissa julkaista

Vierailija
79/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa tämä koronahysteria. Ei tämä ole mikään rutto! Miksi ette hysterisoi vaikka sydänkohtauksesta, aivoverenvuodosta tai sen sellaisesta? Ne kun voi saada koska vain kuka vain ja kuolla siihen paikkaan. Miksi ette hysterisoi?

Vierailija
80/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenmaailman rokotutset pilaa ihmisen oman puolustusmekanismin. Normi flunssavirus ja ihmiset aivan paniikissa. Sittenkun ärhäkkä virus lähtee kiertämään maapalloa nämä kymmeniä kertaa rokotetut ovat täysin puolustuskyvyttömiä ja kuolevat kuin kärpäset!

Aivan. Tämän vuoksi en ole ottanut mitään muuta kuin tetanusrokotuksen ja tämän covidrokotuksen. Otin sen matkustamista varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän