Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain toisen koronarokotuksen ja on nyt voittaja-olo

Vierailija
16.07.2021 |

Niin, tänään annettin 2. rokotus. Tätä on odotettu. Miten teillä muilla, jotka olette samassa tilanteessa, aiotteko alkaa elää tavalliseen tapaan eli palata normiarkeen? Olo tuntuu ainakin nyt niin normaalilta. Että voiko tämä olla totta. Uskallatteko jo lähteä ulkomaanmatkoille?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä 6kk päästä eipä ole enää tehoa näillä rokotteilla. Sit taas ihmetellään montako rokotetta otetaan.

Vierailija
2/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan toisen rokotteen viikon päästä. Tosin olen elänyt normaalisti tähänkin asti. Käynyt etelässä, risteilyillä ja baarissa kuten ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta. Hassuttelit varmaan?

Vierailija
4/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan toisena rokotteen 30.7. Lentoliput Lontooseen olen varannut 4.8.

Vierailija
5/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 rokotetta otettu ja olen elänyt ihan normaalisti tähänkin asti.

Maskia en ole käyttänyt, Virossa kävin kerran. Elämä on ihan normaalia, kun ei ole ap:n kaltainen hysteerikko.

Vierailija
6/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä vartenhan se rokote otetaan että aletaan elämäään normielämää. Kummasti nämä 2. rokotteen ajat sitten saaneet vielä jaksaa maskit naamalla pyöriä. 

Vierailija
7/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt ennen rokotusten saamistakin niin normaalia arkea kuin rajoitusten puitteissa on voinut. Lähden elokuussa ulkomaille, muuten voisin lähteä vaikka heti mutta minulla on varattuna kotimaanmatka ja festarilippu.

Vierailija
8/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nyt vielä että on kovin voimaantunut olo:D kyynel silmissä itkit onnesta et jes,nyt voi elämä alkaa?

Vierailija
9/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan korona vaan iso kusetus, välillä on tuntunut siltä. Jotkut on vaan rikastunut älyttömästi, kun lähes kaikilla on maskit ja kumihanskat käsissä.

Vierailija
10/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan toisen rokotteen 4.9. täällä lontoossa.

Vierailija
11/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhtä varovainen, tai en ihan niin paljon kuin ennen rokotteita. Maskia pidän ja desiä käytän ja käsiä pesen.

En tykkää matkustelusta muutenkaan saati tällaiseen aikaan.

Vierailija
12/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että 🤣 Muista sitten hakea kolmas ja neljäs rokote piakkoin. Olosi normalisoituu kerta kerralta.

Vierailija
13/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan korona vaan iso kusetus, välillä on tuntunut siltä. Jotkut on vaan rikastunut älyttömästi, kun lähes kaikilla on maskit ja kumihanskat käsissä.

Meillä töissä on muutama kuollut koronaan. Eikä edes vanhoja ihmisiä, nytkin 32-vuotias perusterve mies.

Vierailija
14/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain eilen toisen rokotteen...nyt loppu irvistely tän koronan kanssa. Elän tästä lähtien ilman maskia ja turvavälejä. Tilasin matkan Kreetalle kahden viikon päähän....nyt aukesi lomafiilis ..

Vierailija
15/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskia en ole käyttänyt, Virossa kävin kerran. Elämä on ihan normaalia, kun ei ole ap:n kaltainen hysteerikko.

Niin, just tämmöiset kuten sinä, ei mitään väliä-tyypit, yleensä te pilaatte kaiken. Mistä tiedät miten on tarvinnut 1,6 vuotta olla läheisen puolesta huolissaan." Hyvää kesää" kaikille minä-minä- tyypeille. ap

Vierailija
16/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että miten osa on vietävissä :D Muista myös hypätä yhdellä jalalla ja kierähtää myötäpäivää. Se on uusin suositus. Lopuksi vielä helvetin iso pomppu kaivoon.

Vierailija
17/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä menee ainakin kaks viikkoa että teho maksimaalinen rokotuksen jälkeen. Ihme että nämä sairastuukin rokotuksesta huolimatta kun huoleton elämä alkaa heti piikin nähtyään.

Vierailija
18/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt koko ajan normaalisti; 0 ostettua maskipakettia ja käytettyä maskia, 0 käsidesiä, 0 testiä ja 0 rokotetta. Silmät pyöreinä hämmästellen olen katsonut tätä hulluutta siitä lähtien kun ihmiset paniikissa tyhjenti kaupat keväällä 2020. Ensimmäiset koronaan sairastuneet tunnen tältä keväältä, heillä viikon saikku kun kevyet flunssan oireet. Mitään syytä mihinkään rajoituksiin, hysteriaan tai piikkeihin ei ole ollut eikä tule. 

Vierailija
19/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, just tämmöiset kuten sinä, ei mitään väliä-tyypit, yleensä te pilaatte kaiken. Mistä tiedät miten on tarvinnut 1,6 vuotta olla läheisen puolesta huolissaan." Hyvää kesää" kaikille minä-minä- tyypeille. ap

Itse olet minäminätyyppi. Sinun ja läheistesi takia pitäisi koko Suomen kansan nöyrtyä kaikenlaisiin rajoituksiin.

Vierailija
20/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että 🤣 Muista sitten hakea kolmas ja neljäs rokote piakkoin. Olosi normalisoituu kerta kerralta.

No, en hae enää lisää, jännää porukkaa, ettekö yhtään osaa arvostaa, että olette selvinnyt hyvin tuosta taudinkulusta ja vielä saatte rokotteet ym. ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi