Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko reilua että sateenkaari on omittu homoille, transuille ja muille vastaaville?

Vierailija
28.05.2025 |

Voiko sateenkaaren värejä enää käyttää ilman että luullaan seksuaalivähemmistöön kuuluvaksi?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaari on peräisin Raamatusta! Lue Vanhaa testamenttia: ensimmäinen Mooseksen kirja.

Vierailija
2/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaari on Raamatussa! Se on liiton merkki. Sateenkaari on kristillinen symboli. Miksi seksuaalivähemmistöjen käytössä se on yleistä, en tiedä, ehkä hekin ovat uskossa ja haluavat tuoda sitä esille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä isoja aukkoja muuallakin kuin perseessä ja päässä. Mm. yleissivistyksessä:

1. Mooseksen kirja 9:

12Jumala sanoi vielä: Tämä on merkkinä liitosta, jonka minä teen teidän sekä kaikkien maan päällä elävien olentojen kanssa kaikkiin tuleviin sukupolviin asti: 13minä asetan kaareni pilviin, ja se on oleva merkkinä minun ja maan välisestä liitosta. 14Kun annan pilvien nousta taivaalle ja sateenkaari näkyy pilvissä, 15muistan liiton, jonka olen tehnyt kaikkien elävien olentojen, kaiken elollisen kanssa: vedet eivät enää koskaan paisu tuhotulvaksi hukuttamaan kaikkea elävää. 16Kaari näkyy pilvissä, ja kun minä sen näen, muistan ikuisen liiton, jonka olen tehnyt kaikkien elävien olentojen, kaikkien maan päällä elävien kanssa. 17Ja Jumala sanoi vielä Nooalle: Tämä on sen liiton merkki, jonka minä teen kaikkien maan päällä elävien kanssa.

Vierailija
4/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap alkaa itkeä aina, kun aurinko paistaa ja sataa yhtä aikaa.

"Äityli, en haluaaa... 😭"

Vierailija
5/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sateenkaari on luonnonilmiö, joka kuuluu kaikille.

Vierailija
6/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinulta vinkujalta on mitään otettu pois, jos jollekulle muulle on oikeuksia annettu?

Onko ihmisoikeudet mielestäsi jokin rajallinen määrä jossain ämpärissä ja se vähenee koko ajan kun siitä otetaan ja jaetaan ihmisille?

Jumalauta, miten typeriä ihmisiä on happea kuluttamassa.

Vierailija
8/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinulta vinkujalta on mitään otettu pois, jos jollekulle muulle on oikeuksia annettu?

Onko ihmisoikeudet mielestäsi jokin rajallinen määrä jossain ämpärissä ja se vähenee koko ajan kun siitä otetaan ja jaetaan ihmisille?

Jumalauta, miten typeriä ihmisiä on happea kuluttamassa.

Rauhoitti ystävä hyvä. Liika stressi nostaa vain verenpainetta. Tänään on ihana päivä ja huominen varmasti vielä parempi. Siunausta päivääsi. 

Vierailija
9/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuon takia suomessa onkin kaikilla naama aina norsunvihulla, kun ei käsitetä että muiden ihmisten luulot ovat heidän omalla vastuullaan.

Vierailija
10/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on väärin, että sateenkaari on omittu ja on aivan kuin leimattu tietyn aatteen omaksi.

Sateenkaari kuuluu kaikille.

Vierailija
11/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista miten mietit koko ajan muiden sukupuoliasioita. Eikö ole omia ongelmia?

Vierailija
12/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko vielä 1990-luvun Sateenkaari-marketit?

Vierailija
13/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä käytän sateenkaaren värejä yhdessä ja eriseen, enkä koe, että sateenkaarta tai yhtäkään sen värä olsi kukaan riistänyt minulta pois.

Vierailija
14/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on väärin, että sateenkaari on omittu ja on aivan kuin leimattu tietyn aatteen omaksi.

S-ketju on kumminkin korvannut Rainbown Coopilla :(

Vierailija
15/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaari on peräisin raamatusta ja Untamo kameli on peräisin tohtori Sykeröstä.

Vierailija
16/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se niinkään ransuille kuulu, vaan on homojen tunnusmerkki?

Vierailija
17/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo oikein omimiset. Paljon muutakin on omittu, esim tuleminen seksiaddikteille. Ja hyvät nimet, kuten Jorma, Uuno ja Yrjö on häpäisty ja omittu muuhun käyttöön.

Vierailija
18/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-ketju on kumminkin korvannut Rainbown Coopilla :(

Yhteistyössä on voimaa

Vierailija
19/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sateenkaari on luonnonilmiö, joka kuuluu kaikille.

joo ja kyllä se minulle vielä näkyy vaikka olen hetero

Vierailija
20/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä t-paitaa ei voi enää käyttää, joku urpo on heti lyömässä turpaan, joku toinen on puristelemassa perseestä.

https://rockabilia.com/products/rainbow-rising-t-shirt-436095?variant=3…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi