Mistä olet iloinen tällä hetkellä?
Minä siitä, että löysin laukun, jossa on sekä mustaa että ruskeaa. Kyseessä musta laukku jossa on ruskeat hihnat.
Ai miksikö iloitsen tästä? Siksi, että nyt voin käyttää sekä ruskeita että mustia kenkiä saman laukun kanssa.
Joo, olen asusteiden osalta sävy sävyyn -pukeutuja.
Olen iloinen myös helteen päättymisestä.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Helteet tulee takaisin, onneksi! Viikon päästä.
Mutta tältä erää ne päättyvät. Eivätkä ole tulossa yhtä voimallisina takaisin tänne missä asun vaan pysyvät alle 28 asteessa.
ap
Lomani alkoi eilen ja sää on mitä mahtavin.
Lomani alkoi tänään. On hyvä olo, ikään kuin taakka harteilta olisi kadonnut.
Lomasta, taloudellisesta tilanteesta, vaimosta, ystävistä, hyvästä säästä, terveydestä ja tämän illan risteilystä ainakin.
Aamulla oksetti kamalasti, vaan nyt on olo helpottunut ja normaalisoitunut.
Löytyyhän niitä, kun alkaa oikein miettiä.
Punainen uusi laukku mullakin, huutonetistä ostin. Punainen väri on hyvä, kirkkaanpunainen sopii ihan kaikkeen ja piristää.
Lapsi panostaa hyvinvointiinsa ja oli pirteämpi kuin aikoihin, pyöräilee ja liikkuu paljon.
Minulla on maailman ihanin koira, heräsin viime yönäkin siihen, että pieni kuono oli tyynylläni poskeani vasten ja tuhisi siinä niin kutitti poskeani
Kesällä on ihanaa, kun saa pientareilta ja niityiltä kerättyä maljakot täyteen kauniita kukkia ilmaiseksi
Tänä iltana pääsee kunnon puusaunaan, ja löylyt ovat hyvät, kun itse saunan lämmitän.
Helteet tulee takaisin, onneksi! Viikon päästä.