Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain toisen koronarokotuksen ja on nyt voittaja-olo

Vierailija
16.07.2021 |

Niin, tänään annettin 2. rokotus. Tätä on odotettu. Miten teillä muilla, jotka olette samassa tilanteessa, aiotteko alkaa elää tavalliseen tapaan eli palata normiarkeen? Olo tuntuu ainakin nyt niin normaalilta. Että voiko tämä olla totta. Uskallatteko jo lähteä ulkomaanmatkoille?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän toi ole voimassakaan kuin 6 kuukautta. Sittenkö haette taas uudet rokotukset?

Kyllä. Eiköhän koronarokote tule olemaan kuten influenssarokotekin. Voi hakea työterveyshuollosta. 

Tjaa. Mä en ole ottanut vielä kertaakaan influenssarokotustakaan.

Mulle riittää ne lapsena saadut rokotukset. En ole ajatellut tetanustakaan uusia ehkä enää ollenkaan kun sekin kuulemma on voimassa pidempään kuin vain sen 10 vuotta.

No se on sun valintasi :) Mä olen ottanut joka vuosi influenssarokotukset ja muutenkin huolehdin, että rokotussuoja on kunnossa. 

Influenssarokotteet ovat perustuneet eri tekniikoille kuin nämä mRNA:t.

Vierailija
82/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän toi ole voimassakaan kuin 6 kuukautta. Sittenkö haette taas uudet rokotukset?

Kyllä. Eiköhän koronarokote tule olemaan kuten influenssarokotekin. Voi hakea työterveyshuollosta. 

Tjaa. Mä en ole ottanut vielä kertaakaan influenssarokotustakaan.

Mulle riittää ne lapsena saadut rokotukset. En ole ajatellut tetanustakaan uusia ehkä enää ollenkaan kun sekin kuulemma on voimassa pidempään kuin vain sen 10 vuotta.

No se on sun valintasi :) Mä olen ottanut joka vuosi influenssarokotukset ja muutenkin huolehdin, että rokotussuoja on kunnossa. 

Influenssarokotteet ovat perustuneet eri tekniikoille kuin nämä mRNA:t.

Ei sillä ole mulle mitään merkitystä.  Olen saanut jo molemmat kaksi rokoteannostani ja kunhan Suomessa ne, jotka rokotteen haluavat, ovat rokotteensa saaneet, en käytä enää maskeja missään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain 2. rokotteen tällä viikolla. Maskia aion käyttää vielä pitkään. Maski suojaa myös muilta flunssilta. Influenssakausi on ennustettu alkavan aikaisin tänä vuonna.

Vierailija
84/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voitkin sitten odotella haittavaikutuksia. Muistathan sitten postata someen #clotshot #käsivarrenmitanpäässäfasismista #idiootti #itsekäveltyteuraalle

Vierailija
85/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaiheessa otetut piikit ovat mielestäni sama kuin kiinnittäisit itsesi käsiraudoilla laivan kansikaiteisiin ja heittäisit avaimet mereen. Jos laiva uppoaa, menet taatusti mukana.

Rokottamaton voi rauhassa tarkkailla myrskyä ja tarvittaessa vielä hypähtää pelastuslautalle.

Annettua piikkiä ei enää elimistöstä pois saa.

Vierailija
86/88 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittajaolo, voi luoja mikä kuunaama.

Vierailija
87/88 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa tämä koronahysteria. Ei tämä ole mikään rutto! Miksi ette hysterisoi vaikka sydänkohtauksesta, aivoverenvuodosta tai sen sellaisesta? Ne kun voi saada koska vain kuka vain ja kuolla siihen paikkaan. Miksi ette hysterisoi?

"Vajaks vajaks: aloittaja kertoi vain tuntemuksistaan saatuaan 2.rokotteen. Oli hetken aikaa helpottunut olo, ei sen kummempaa. Täällä palstoilla on tosi outoa jengiä, taitaa äo olla melko alhainen useimmilla. " ap

Vierailija
88/88 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaas tämän viikon Anna-lehdestä kertomus koronan sairastaneesta opettajasta. Siinä on faktaa teille rokotevastaisille .......:lle. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi