Ex toi uuden tyttöystävän kotiimme!
Erosimme avomieheni kanssa pari viikkoa sitten, mutta yhteinen kotimme on myynnissä (vielä myymättä). Sovimme että voimme aivan hyvin asua sen aikaa saman katon alla kunnes saamme asunnon myytyä ja hankittua omat uudet kämpät. Mutta nyt TÖRKEYDEN HUIPPU! Mies toi uuden tyttöystävänsä meille asumaan!! Kuulemma siksi kun tyttöystävä myi justiin oman kämppänsä ja etsivät sitten yhteisen uuden!
Ei tullut edes mieleenkään sopia tällaisista etukäteen, enhän voinut kuvitella että jollekin tulee tollanen edes mieleen. Tuoda nyt uusi ämmä exän kotiin?? Mies vetoaa siihen että hänellä on oikeus omaan puolikkaaseensa tuoda vieraita väliaikaisesti. Mutta onko minulla mitään oikeusturvaa? Soitin eräälle asianajajalle mutta hän vain sanoi että nää on sellasia pariskunnan kesken sovittavia asioita. Että mun pitäis nyt sitten katella vierasta eukkoa omassa kodissani! MITEN KEHTAA
Ei varmaan löydy vertaistukea, on tää sen verran omituista!
Kommentit (63)
Niin, ehdotan kovasti, että pyydät appiukon ja anopin kylään. laitat yvät kahvit ja monet sortit. Puhut vain kauniisti heille ja sanot keskustelussa, että halusit kutsua heidät kylään siksi, että haluat osoittaa, että pitäisit vielä mielelläsi yhteyksiä heihin, vaikka poikansa kanssa teillä on suhde poikki. et hauku poikaa et. jossain sivulauseessa tai jos uusi tyttöystävä sattuu tulemaan keittiöön, kun olette siellä, niin sitten esittelen tytön heille. sanot niin kuin asia on: asutte vielä yhdessä, mutta poika tahtoi tuoda tyttöystävänsä kylään pidemmäksi aikaa jo nyt. Sitten tarjoat tyttöystävällekin kahvia.
Vähän myöhässä olen, mutta onpa "ihana" lukea, etten ole ainut. Meillä kävi niin, että erottiin, mutta opiskelujeni loppusuoralla en olisi saanut opiskelija-asuntoa. Sanoin kyllä, että ei haittaa, jos joku käy - olisi kai pitänyt olla selkeämpi, mutta luulin, että ex olisi tiennyt, mitä tarkoitin. Olo oli aika karsea, kun yhtenä viikonloppuna siellä majailikin joku minua nuorempi likka. Pahimmillaan taisi majailla viikon verran putkeen ja levitteli kamojaan. Minulle kontrollifriikkinä se oli kamalaa. En olisi halunnut jättää sitä yksin sinne minun omaisuuteni keskelle. Vitutus oli ihan jäätävää, näin kotona vain punaista. Miehelle tästä sanoessani, että en halua kotiini yökyläilyjä, hän sanoi, että asunto on hänen, ja tekee miten tykkää. Kun ehdotin, että sitten minullakin on oikeus samaan käytökseen, hän suuttui, että ei hänen asunnossaan nuku vieraita ihmisiä. Itse sain kuunnella lihan lätinää ja pillitystä, kun yritin nukkua. Ihanaa, kuinka jotkut ihmiset on niin hiton itsekkäitä, tyhmiä ja ilkeitä. Vähemmästäkin sitä pinna kiristyy - en siis ihan osannut feikata olevani tosi mukava :D Onneksi pääsin viikonloppuisin edes jonnekin karkuun, olisi muuten ehkä lähtenyt käsistä. Ja vaikka tuosta onkin jo aikaa, sen muistaminen yhä vituttaa. Onneksi nykyään asun eri kaupungissa...
Pese wc-pytty heidän hammasharjoilla ja pissaa naisen hiusten hoitoaine pulloon, toivottavasti käyttää hiuksiin jätettävää hoitsikkaa. :)
Kutsu miehen isä ja äiti yökylään ja samoin omat vanhempasi. Älä salaile tilannetta keneltäkään. :)
Ota kaikki omat tavarasi astioita myöten huoneeseesi. Ostakoon he omansa.
Älä jää kotiin märehtimään, tapaa ystäviä ja pidä hauskaa! Älä itke tuollaisen mulkun perään.