Ex toi uuden tyttöystävän kotiimme!
Erosimme avomieheni kanssa pari viikkoa sitten, mutta yhteinen kotimme on myynnissä (vielä myymättä). Sovimme että voimme aivan hyvin asua sen aikaa saman katon alla kunnes saamme asunnon myytyä ja hankittua omat uudet kämpät. Mutta nyt TÖRKEYDEN HUIPPU! Mies toi uuden tyttöystävänsä meille asumaan!! Kuulemma siksi kun tyttöystävä myi justiin oman kämppänsä ja etsivät sitten yhteisen uuden!
Ei tullut edes mieleenkään sopia tällaisista etukäteen, enhän voinut kuvitella että jollekin tulee tollanen edes mieleen. Tuoda nyt uusi ämmä exän kotiin?? Mies vetoaa siihen että hänellä on oikeus omaan puolikkaaseensa tuoda vieraita väliaikaisesti. Mutta onko minulla mitään oikeusturvaa? Soitin eräälle asianajajalle mutta hän vain sanoi että nää on sellasia pariskunnan kesken sovittavia asioita. Että mun pitäis nyt sitten katella vierasta eukkoa omassa kodissani! MITEN KEHTAA
Ei varmaan löydy vertaistukea, on tää sen verran omituista!
Kommentit (63)
Ex miehesi on sika klman käytöstapoja!!!!!
Kyllähän mies saa tuoda KYLÄÄN kenet vaan, mutta kyllähän sulla on oikeus sanoa, että "tänään ei käy että tulet yökylään, haluan olla välillä rauhassa kotonani":D näinhän tämä menisi vaikka olisitte yhdessä ja esim miehen joku kaveri olisi teillä useamman päivän.
Eli vaikka kuinka vittumaista onkin katsella sitä muijaa kattosi alla, et voi häntä tysin häätää. Mutta minusa sulla kyllä oikeus vaatia, ettei ASU luonanne.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 08:40"]
Perhana toisinkin kotiin jonkun miehen jos vaan olis saatavilla sellanen. Ei oo oikein ketään ketä pyytää, mut toi lapsivinkki oli mainio! :) Ehkäpä otan pieniä kyläilijöitä x)
ap
[/quote]
Baareistahan niitä löytää, vaikka joka yöksi uuden ;)
Minkä ikäisiä olette? Täytyy kyllä sanoa että maailma on täynnä sairaita ihmisiä. Täytyypä sanoa että tällaisessa tilanteessa voisin ihan mielelläni tulla tekemään exäsi ja tämän uuden naisen elämästä helvetin. Kuka edes aloittaa uuden suhteen noin nopeasti? Hyi hitto.
T. Mies
Toiko uusi nainen omat astiansa, liinavaattensa ym. mukanaan? Teillä on miehen kanssa joka tapauksessa edessä pesäero, eli tavaroiden jako. Itse en kyllä katsoisi päiväkään tuollaista menoa. Sanoisin miehelle, että pitää olla luvat kunossa jos aikoo vetää jotain "bed& breakfast" tyylistä toimintaa.
Ja se, että joku irtolaislunttu käyttäisi minun lakanoita, astioita ym. ym. Ei ikipäivänä!Miksi eivät muuten muuta naisen kotiin, vai onko joku tyyliin asunnoton?
Tuttua. Ex-aviomieheni vei kotiimme naisystävänsä ja hänen kanssaan kävi läpi mm. mun vaatteeni alusvaatteita myöten. Veivät sitten mennessään kaikkea kivaa naisystävän lapsille, siis meidän lastemme leluja. Exän mielestä hänellä on oikeus ne ottaa kun hän on toinen vanhemmista.
Ehkä teoriassa joo, mutta silti ne olivat lasten leluja ja muita tavaroita...
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 10:28"]
Tuttua. Ex-aviomieheni vei kotiimme naisystävänsä ja hänen kanssaan kävi läpi mm. mun vaatteeni alusvaatteita myöten. Veivät sitten mennessään kaikkea kivaa naisystävän lapsille, siis meidän lastemme leluja. Exän mielestä hänellä on oikeus ne ottaa kun hän on toinen vanhemmista.
[/quote]
Huipputörkeää, varastamista se oli ja vielä omilta lapsilta.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 10:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 10:28"]
[/quote]
Huipputörkeää, varastamista se oli ja vielä omilta lapsilta.
[/quote]
Olen tismalleen samaa mieltä, mutta kaikki tuo käytös vaan alleviivasi sitä että ero oli oikea ratkaisu.
Kulut jaetaan asujien keskes, eli sinulla pieneni asumiskulut! Ja siivoukset jne. Siivousvuoro sinulla joka kolmas vko!
Jos olisin ap, en tekisi mitään hölmöä (eli pokaisi jotain ventovierasta tai hankkisi muka-miestä paikalle tai tuhoaisi mitään ex-miehen tai hänen tyttöystävänsä juttuja). Mutta kutsuisin kyllä omat vanhemmat paikalle ja majoittaisin ne olohuoneeseen (eihän ne muualle mahtuisi), jos vain vanhempani alkaisivat juoneen mukaan. Näin saisin "vallattua" olohuoneen omaan käyttööni. Muutenhan tässä käy niin, että ap pikkuhiljaa huomaa asuvansa yhdessä huoneessa ja hiippailevansa keittössä ja vessaan kun kuulee, että nämä yhdet ei ole kotona tai ovat siellä toisessa huoneessa. Lisäksi pitäisin huolen, että olisin mahdollisimman paljon kotona ja kävisin kaikki tavarat läpi, ettei mitään häviä/hajoa. Teillä on varmaankin omat huoneet, kun kolmiosta kyse. Oman huoneen oveen lukko ja omat tavarat sinne. Sillä selvä.
Vanhempien lisäksi omat hyvät kaverit tai sisarukset perheineen olisi niitä, joita majoittaisin olohuoneeseen. Toivottavasti ap:lla löytyy tällaisia. Olisi nimittäin vieraillekin rankkaa tulla tällaiseen väliin, mutta mielestäni erittäin tarpeellista, jos kerran exä alkaa noin kusipääksi.
Niin ja kävisin siellä poliisilaitoksella kysymässä, miten tällaisessa tilanteessa tulisi toimia.
Voin tosiaan kuvitella exiltä mitä tahansa. Minulla oli sama tilanne avokin kanssa. Hän ei saanut asuntoa ja oli muutama kuukausi jäljellä hänen opiskelujaan. Lupasin, että saa asua asunnossani ne kolme kuukautta.
Ja mikä rälläkkä alkoikaan. Naisia soitteli öisin, kun jakeli puhelinnumeroa (siihen aikaan oli lankapuhelimet). Naiset oli käärmeissään, kun vastasin puhelimeen. Kas kun mies "unohti" sanoa, että asuu vielä minun kanssani saman katon alla. Siinä sitten selittämään, että voi voi, kun en tiedä, kenen luona mies on.
Jakeli myös osoitetta, että oven takana kävi tyttiksiä. Sama selittely taas. Kova tarve oli osoittaa, että naisia riittää, vaikka ero tuli juuri hänen pettämisensä takia.
Siinä vaiheessa kun toi jonkun pimun naimaan olkkarin sohvalle, heitin kummatkin ulos. Ihmettelin todella nuorta tyttöä, joka oli valmis naimaan olkkarissa, kun minä nukuin makkarissa. Ja pimu vielä räyhäsi minulle, että minun pitäisi lähteä miehen asunnosta ja olen mustasukkainen hullu ja kuulemma mielisairas ja huono sängyssä :D
Onneksi sitä aikaa ei kestänyt kuin 3 kuukautta. Mutta exät todella osaa keksiä kaikenlaista kiusaa, vaikka luulisi heidän olevan onnellisia kun pääsevät eroon tällaisista hulluista paskiaisista, jotka kuulemma on huonoja sängyssäkin
jos exäni toisi kenet tahansa kotiini voisin sanoa ettei onnistu. omassa kodissa pitää voida olla rauhassa ja turvassa.
jos exä toisi sinne kavereita asumaan niin mielestäni pitäisi olla oikeus soittaa vaikka poliisille ja pyytämään poistamaan ei kutsutut vieraat. mun mielestä omassa kodissa on määräämisoikeus tuohon asiaan.
Miten se uusi akka pystyy olemaan teillä? Ei ymmärrä ei
Toisin Kyl vähintään joka toinen ilta uuden hoidon, ja harrastaisin äänekästä seksiä oman huoneen lisäksi kylppärissä. Varmasti löytyy vaikka netin kautta halukkaita! Nauti nyt ap kunnolla vapaudestasi, mene ja tule niinkuin exäs tekee !!
Pyydä sitä uutta naista ostamasn sut ulos siitä asunnosta. Siinäpä heille uus koti, säästyt välitysmaksuilta ja pääset alottamaan ite uuden elämän! Mies ei ole ollu kyllä mikään helmi, kun noin tekee niin parempaa vain etsimään!
Jotenkin kuulostaa siltä, että ap on aivan liian kiltti. Älä anna ihmisten kävellä päältäsi. Ainoa lohtu tuossa tilanteessa on se, että ex-miehesi on niin alkeellinen tapaus, että joutaakin kierrätykseen. Onnittelut että pääset siitä eroon!
Vaikka olettekin eroamassa, ei uutta tyttö-/ poikaystävää hivuteta tuolla tavalla asumaan teidän yhteiseen kotiinne. Ensinnäkin se pitää sopia osapuolten kesken. Sitten asunto myyntiin tai uusi heila lunastamaan osuutensa tai ap lunastaa miehen naikkosineen ulos.
Ja tosiaan jo tilanne jatkuu samankaltaisena, ilmoita miehelle, että maksat vain kolmanneksen asumismenoista. Laittakoon uuden muijan osallistumaan tai sitten maksaa heidän molempien osuudet. Jotenkin nyt pitäsi vain laittaa jotain rajaa tuollaiseen "rajattomaan" tapaukseen!
Kulje seksikkäissä alusvaatteissa, jätä stringejä sohvalle. Ole hemaiseva, ihana, tihku erotiikkaa. Eiköhän se nainen halua lähteä hyvin äkkiä lätkimään, vieden miehen mukanaan.
Vinkaa isännöitsijälle m´nimweetömästi, että teidän asunnossa asuu kolme: vesimaksut yms.
Missäpäin asut? Voisin tulla lapseni kanssa kylään ensi viikolla. En ole muuten siisteimpiä ihmisiä :)
Voidaan punkata siellä olohuoneen lattialla vanhempiesi kanssa.
lapseni on kovin utelias. Voin laittaa hänet kysymään kaikenlaisia uudelta tyttikseltä.
Kauhea tilanne! Mulkku ex ja aivan täysi idiootti tämä uusi nainen.
Jos vaan mahdollista, yrittäisin itse nousta tilanteen yläpuolelle, ja olla vain oma itseni ja vielä astetta mukavampi. Siihen asti kun asunnossa joutuisin asumaan, kohtelisin heitä kuin muitakin vieraita, ystävällisesti ja kunnioittavasti.
Itse uutena naisena tuntisin oloni tosi karmeaksi, jos miehen ex olisikin älyttömän mukava ja vieraanvarainen, varsinkin kun tuossa tilanteessa uusi nainen on päästään vialla ja yrittää ajaa exän ulos talosta, jotta saisi olla miehen kanssa rauhassa (tai mikä hänen motiivinsa ikinä onkaan).
Todellisuus voisi tietenkin olla toinen, tuntisin oloni varmaan niin loukatuksi että itkisin vaan kaiket päivät ja vetäisin jätski- kakku- ja sipsiöverit joka ilta.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 09:39"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 08:40"]
Perhana toisinkin kotiin jonkun miehen jos vaan olis saatavilla sellanen. Ei oo oikein ketään ketä pyytää, mut toi lapsivinkki oli mainio! :) Ehkäpä otan pieniä kyläilijöitä x)
ap
[/quote]
Paukit illalla baariin hemaisevassa luukissa. Tuot sieltä jonkun tuliaisen kotiin ja sitten vaan villiä, estotonta seksiä kehiin!
[/quote]
Näin juuri. Kyllä ap:llakin on oikeus tuoda vieraita kotiin. Itseasiassa nyt onkin erinomainen ajankohta vilkastuttaa omaa seuraelämää potenssiin sata. ;DD