Mulla on ekaa kertaa kuulat siellä!
Synnytin toisen lapsen 3kk sitten ja hyvin pysyvät, vaikka eivät ole edes isot ja kevyet ts. ensikäyttäjän kuulat, vaan cats eyes Kaalimadosta.
Todistaako tämä, että en ole löysä ?
Kommentit (29)
Kertokaa, mitä niillä kuulilla tulee tehdä? Saada pysymään sisällä vaan vai jotain muutakin?
Ne vain laitetaan sinne ja liikutaan. Ja puristellaan lantionpohjan lihaksia. Ap
Voin vaikka hyppiä, eivätkä tule ulos. Olikohan turha ostos, jos oon ilman harjoitustakin näin hyvässä kunnossa. .?ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:38"]
Voin vaikka hyppiä, eivätkä tule ulos. Olikohan turha ostos, jos oon ilman harjoitustakin näin hyvässä kunnossa. .?ap
[/quote]
:D voi luoja...
Ei kannata lopettaa, täällä on harput vaan kateellisia ihanasta pillustasi, koska omaansa eivät voi käyttää edes pissan pidätykseen kunnolla.
Niin, kaikki on aina kateellisia.
Mulla pysyy hyvin keilapallo.
T. Viiden lapsen äiti
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:59"]Niin, kaikki on aina kateellisia.
Mulla pysyy hyvin keilapallo.
T. Viiden lapsen äiti
[/quote] Nyt toinen tuli ulos, kun unohdin koko kuulien olemassaolon laittaessani miehen tuomia ostoksia jääkaappiin. Toinen piti kaivella ulos. Ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:24"]Synnytin toisen lapsen 3kk sitten ja hyvin pysyvät, vaikka eivät ole edes isot ja kevyet ts. ensikäyttäjän kuulat, vaan cats eyes Kaalimadosta.
Todistaako tämä, että en ole löysä ?
Hyi saatana! Pidä vaan vittukuulasi ihan omana tietonasi! Ei vittu mitä idiootteja täällä kertoilee alapääongelmistaan.
Sinulla on kuulia siellä, mutta minä voin panna sinne kullia. Kävisikö?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:16"]Sinulla on kuulia siellä, mutta minä voin panna sinne kullia. Kävisikö?
[/quote] Toivoisin tuon ajatuksen ilmaantuvan oman mieheni mieleen... ap
No huhhuh. Mulla on myös 2 lasta ja mulla on simpukka treenikuulat. Eihän ne sieltä itsestään ulos tulekkaan. Turhaa on myös pitää niitä sisällä ja tehdä kotitöitä, jos ne pysyy itsestään. Itse pidän niitä ja pusken ulospäin, jotta voin taas puristamalla nostaa ylös.
Ja tosiaan jos tunget ne aluksi jo todella syvälle, etkä siihen suulle niin on aika turha kehuskella mitään. Tosin toki huomasin itsekkin, että kun ne laittaa siihen suulle ja puristaa niin hetkessä ne on jo niin syvällä, että tosiaan pitää puristaa ulospäin, että voi taas nostaa..
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:38"]
[/quote]
Ja tosiaan se voi olla, että sulla on luonnostaan ihan jees tiukka alapää, MUTTA se ei kerro siitä missä kunnossa lihaksesi on. Lantiopohjalihakset voi olla ihan surkeat, vaikka emätin oiskin sen verran tiukka, että kuulat pysyy.
Esim jos on ongelmia saada ne kuulat ulos ilman sormia, se vihjaa sitä, ettei lantiopohjalihakset ole kovin hyvässä kunnossa.
Ja kai olet laittanut liukkaria? Jos värkki ei ole ihan märkä niin kyllähän ne kuulat sinne takertuu kun on kitkaa sen verran.
..mä mitään liukkaria tartte :D Ap, joka myös täysimettää. En tunkenut niitä syvälle. Mutta joo, hankin painavemmat kuulat seuraavaksi.
..ja sain kyllä pullauttamallakin ne ulos. En ole koskaan kuiva. Ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:36"]
..ja sain kyllä pullauttamallakin ne ulos. En ole koskaan kuiva. Ap
[/quote]
Mutta juurihan sä kirjoitit aiemmin joutuneesi kaivamaan toisen ulos? :D Ja toiseksi, en minäkään ole koskaan kuiva, mutta on eriasia käyttää oikeesti paljon sitä liukkaria siellä samalla kun olla luonnollisin avuin.
..Kokeilin tietysti uudestaan. Ap
Tällä palstalla on säännöllisin välein näitä samanlaisia aloituksia, kun joku on ostanut kuulat. "Hei, oonkmä tosi tiukka, kun laitoin ne kuulat ja nyt vaan niinku on siellä?". On täysin normaalia, että ne pysyy siellä, eikä tule ulos. Yrittäkää löytää hehkutuksen aiheita jostain muualta :D
Mulla ei pysy :( hankala treenata kun niitä saa kokoajan olla tunkemassa takaisin.
Tämä todistaa vain, että olet perverssi.