Taidan häipyä facebookista.
Päivitin minä ihan mitä vain niin saan maksimissaan 4 tykkäystä ja yleensä niistä kaksi on mieheni ja anopin. Mulla muutama lapsen päiväkotikaverin äitikin ja he tykkäilevät toistensa jutuista mutta eivät koskaan minun jutuista. Kun täytin 40v sain jotain 20 onnittelua kun eräs ihminen täytti 30v sai hän 100 onnittelua ja toinen täytti 24v ja hän sai reippaasti yli 100 onnittelua. Kun mulla on nimipäivä mua onnittelee maksimissaan yksi henkilö plus anoppi ja mies. Ehkä pitäisi vaan luovuttaa ja uskoa etttei mulla ole ystäviä enkä tule niitä koskaan saamaan. Niin ja minä onnittelen aina kaikkia keillä on synttärit usein myös nimipäiväsankareita plus tykkään kyllä vaikka kenen kirjoituksista.
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 08:03"]
en ole tiennytkään, että 40 v voi olla noin lapsellinen, mutta en ymmärrä kyllä fb:ssä roikkumistakaan, että silleen....
[/quote]
Mitä nelikymppinen sitten saisi tehdä?
Taidamme olla samanhenkisiä. En minäkään jakaisi julkisesti parisuhteen ongelmia tai teinien kämmäyksiä. Olemmekohan vain liian käpyjä koko someen, kun ei huvita mitään rullahuuliselfieitäkään lähetellä, vielä vähemmän bikinisiltoja :D sieltä pitäisi löytää jokin ryhmä kurppanoille, eikö?!
Se toinen nelikymppinen *tyrskähtelee*
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 08:07"]
Taidamme olla samanhenkisiä. En minäkään jakaisi julkisesti parisuhteen ongelmia tai teinien kämmäyksiä. Olemmekohan vain liian käpyjä koko someen, kun ei huvita mitään rullahuuliselfieitäkään lähetellä, vielä vähemmän bikinisiltoja :D sieltä pitäisi löytää jokin ryhmä kurppanoille, eikö?!
Se toinen nelikymppinen *tyrskähtelee*
[/quote]
Joo no mun lapseni on kyllä vasta 5v eli teinilasten vanhemmuudesta en vielä vuosiin mitään tiedä ja en kyllä koe itseäni vanhaksi, tykkään esim pitää hauskaa mikä varmasti ei ole sallittu näin vanhoille mutta enpä mä mitään selfieitä itsestäni facebookkiin laita tai kerro jos jotain riitoja on miehen kanssa yms.
Minäkin haluan tietää mitä parikymppisen mielestä tämän ikäisen pitäisi tuntea ja mistä huolehtia. Vai oletko kaksikymppinen, kun tuntuu niin vieraalta ajatella, että 4-kymppisellä tai 6-kymppisellä voi olla yksinäistä?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 08:14"]
Minäkin haluan tietää mitä parikymppisen mielestä tämän ikäisen pitäisi tuntea ja mistä huolehtia. Vai oletko kaksikymppinen, kun tuntuu niin vieraalta ajatella, että 4-kymppisellä tai 6-kymppisellä voi olla yksinäistä?
[/quote]
joo olisi kiva tietää mistä pitäisi murehtia?millaista elämää pitäisi elää?
Ei kai facesta kavereita saada? Siellä vuorovaikutetaan niiden jo olevien kanssa.
Ehkä ihan nuorena ei tule ajatelleeksi, että maailma ei koveta ihmistä ikinä teflonpintaiseksija että äitien ikäiset ovat ihan samalla tavalla yhä ihmisiä kuin lapsensakin. Sen tulee itse huomaamaan tietysti vain ajan kanssa, kun itsekin kasvaa.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 08:18"]Ei kai facesta kavereita saada? Siellä vuorovaikutetaan niiden jo olevien kanssa.
[/quote]
Minä ainakin olen saanut kourallisen ihan uusia, jopa sellaisia joita en ole tavannut koskaan. Olemme vain jääneet suustamme kiinni esim. yhteisen kaverin seinällä ja hakeutuneet myös toistemme kavereiksi.
Se toinen nelikymppinen
Aikuiset ihmiset inisee jostain hiton tykkäyksistä, nyt oikeesti.... Kyllä on mahtava voima tällä facebookilla. Itse en edes käy siellä, kamala paikka. Aikuisten hiekkalaatikko. Tykätkää tästä! :)))))) lol
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 08:18"]Ei kai facesta kavereita saada? Siellä vuorovaikutetaan niiden jo olevien kanssa.
[/quote]
Mä sain facesta jopa miehen. Et ei se ihan noin mene.
Oletko fb:n välityksellä yhtä negatiivinen kuin näissä viesteissäsi? Ei kukaan jaksa kovin kauan kiinnostua tuollaisesta itsesäälimisestä "poistan sitten fb:n kun ei kerran ketään kiinnosta", "kai mussa sitten on jotain vikaa kun ei ole ystäviä". Tuollainen asenne on ärsyttävä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 08:24"]Aikuiset ihmiset inisee jostain hiton tykkäyksistä, nyt oikeesti.... Kyllä on mahtava voima tällä facebookilla. Itse en edes käy siellä, kamala paikka. Aikuisten hiekkalaatikko. Tykätkää tästä! :)))))) lol
[/quote]
Minkä ihmeen takia olet noin ilkeä heti aamusta???????
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 08:28"]Oletko fb:n välityksellä yhtä negatiivinen kuin näissä viesteissäsi? Ei kukaan jaksa kovin kauan kiinnostua tuollaisesta itsesäälimisestä "poistan sitten fb:n kun ei kerran ketään kiinnosta", "kai mussa sitten on jotain vikaa kun ei ole ystäviä". Tuollainen asenne on ärsyttävä.
[/quote]
Todellakin! "Yhyy mulla ei oo kavereita kukaan ei tykkäile mun postauksista!!" What? Kirjaudu ulos ja mene pihalle, jatka facettamista ja negatiivisen energian luomista kylmällä talvella. Täytyy olla itsekin aktiivinen noiden tykkäysten yms suhteen ja etsiä samanhenkisiä ihmisiä kavereiksi. Esimerkiksi en minäkään nyt kaikesta tykkäile, ellei aihe satu kiinnostamaan itseäni. Humoristiset ja päivää piristävät päivitykset on parhaita, ei keski-ikäisen valittelut.
Jatka samaan malliin vaan ja unohda ne tykkäysten vertaileminen. Ei kai fesessä mitään tykkäysten takia kirjoiteta? En mä ainakaan niitä laske.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 08:33"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 08:28"]Oletko fb:n välityksellä yhtä negatiivinen kuin näissä viesteissäsi? Ei kukaan jaksa kovin kauan kiinnostua tuollaisesta itsesäälimisestä "poistan sitten fb:n kun ei kerran ketään kiinnosta", "kai mussa sitten on jotain vikaa kun ei ole ystäviä". Tuollainen asenne on ärsyttävä.
[/quote]
Todellakin! "Yhyy mulla ei oo kavereita kukaan ei tykkäile mun postauksista!!" What? Kirjaudu ulos ja mene pihalle, jatka facettamista ja negatiivisen energian luomista kylmällä talvella. Täytyy olla itsekin aktiivinen noiden tykkäysten yms suhteen ja etsiä samanhenkisiä ihmisiä kavereiksi. Esimerkiksi en minäkään nyt kaikesta tykkäile, ellei aihe satu kiinnostamaan itseäni. Humoristiset ja päivää piristävät päivitykset on parhaita, ei keski-ikäisen valittelut.
[/quote]
Minä olen erittäin positiivinen facessa enkä valittele yhtään mitään ja tykkään toisten kirjoitteluista.
Olen huomannut, että vain vähän tykkäyksiä saavat ne
a) joilla on vain vähän kavereita, kuten ap:n tapauksessa. Jos on 400 kaveria, löytyy niitä tykkääjiäkin enemmän.
b) jotka kirjoittelevat armottoman tylsiä päivityksiä tyyliin "Nyt pyykkitupaan". En voi ymmärtää miksi kukaan tuosta tykkäisi?! Jos samainen ihminen kirjoittaa, että "Nyt alkoi loma", tulee niitä tykkäyksiä vähän enemmän (jos niitä kavereita on tarpeeksi).
c) jotka raportoivat Facebookiin tekemisistään monta kertaa päivässä tyyliin "Taas bussi myöhässä" ja vähän myöhemmin "No seuraava bussi onneksi tuli, nyt istun bussissa ja edessä oleva mies haisee pahalle" ja taas hetkeä myöhemmin "Pääsin onnistuneesti töihin asti". Joskus nämä tyypit saattavat kirjoittaa jotain fiksuakin, mutta ne fiksut jutut hukkuvat noiden jatkuvien päivitysten sekaan, niin ettei niitä välttämättä sieltä huomaa/jaksa lukea.
FB on hiekkalaatikko. Olen todella iloinen, että olen jo näin vanha, ettei mun tarvitse välittää tuollaisista seikoista kun paljonko on fb-kavereita ja kuka tykkää ja kuka ei. Aniharva kavereistani on oikeasti aktiivinen fb-käyttäjä.
38, juuri tuollaisia en kirjoittelekaan. Tuskin tuo ap myöskään.
No mä en oo siellä facessa tykkäysten määrän takia, vaan siksi, että vältän jättimäiset puhelinlaskut :)
en ole tiennytkään, että 40 v voi olla noin lapsellinen, mutta en ymmärrä kyllä fb:ssä roikkumistakaan, että silleen....