Kateus hyväkroppaisia naisia kohtaan
Näin kesäaikaan tulee nähtyä hyvin muiden kroppia ja kyllähän se kirpaisee, kun vastaan tulee joku hyväkroppainen nainen. Äskenkin Lidlissä kassajonossa edessäni seisoi noin 160 cm, hyvin siro, timmi ja pyöreäpeppuinen nainen. Osti ison kasan jäätelö-pahvipakkauksia. Mietin vaan, ostikohan lapsilleen ja siitä tulikin heti mieleen, että voiko hänen näköisensä olla monen lapsen äiti. Itselläni ei ole lapsia, mutta kroppani on kuin viisikymppisellä...vaikka olen kolmekymppinen.
Tiedän kyllä että minulta tivataan nyt, miksi en sitten tee töitä hyvin kropan eteen. Vastaus on, että olen aivan liian laiska ihminen. Ei se silti poista niitä tunteita joita hyvällä kropalla varustetut naiset minussa herättävät.
En kai nyt voi sentään ainoa olla, jolle tulee tällaisia tuntemuksia kesäaikaan?
Miten tällaisista tuntemuksista pääsee eroon, kun en kuitenkaan tule koskaan olemaan niin aktiivinen ja motivoitunut, että jaksaisin treenata ja pitää kroppani hyvässä kunnossa?
Kommentit (157)
Auttaako jos kerron, että ainakin itselläni sen kropan ylläpitäminen vaatii jatkuvaa kovaa treeniä ja jatkuvaa syömisen kontrollointia, mikä tekee jo monenlaisesta sosiaalisesta kanssakäymisestä hankalaa, puhumattakaan siitä että se tekee minusta tylsää seuraa?
Ja tiedän kyllä että olen varmasti poikkeus, keneltäkään muulta se ei vaadi mitään muuta kuin korkeintaan geenit, mutta ajattelin että jos tämä ajatus sua helpottaisi.
Kesällä tulee kyllä kieltämättä mieleen tuo. Kaikkialla näkee kauniita naisia. Mutta ei se kateus mitään auta kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää.
Ei ole säälittävää, vaan inhimillistä.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää.
Musta on hienoa, että myöntää suoraan.
Ei sitä tunnetta muuten pääse käsittelemään.
Et ole yksin, harva vain myöntää. Kateus on silti vain tunne, ei anneta sille valtaa, eihän?
Nykyään ihmiset ovat niin huonokuntoisia että ihan tavallisella terveellisellä ruokavaliolla ja treenaamalla muutaman kerran viikossa saa itsensä parhaaseen kymmeneen prosenttiin. Varsinkin kun puhutaan päälle kolmekymppisistä.
50v voi olla hyvä kroppa niinku itsellä, koska urheilen paljon ja ruokavalio terveellinen. Sinänsä huvittavaa, että monia 50v luullaan huono kroppaisiksi.
Toimiiko sun kroppa? Jaksat tehdä asioita, ei kipuja etc.? Jos vastaus on kyllä niin ole siitä iloinen.
Ei niitä tässä maassa näe samassa mittakaavassa kuin muissa maissa. Et ilmeisesti ole käynyt ikinä Aasiassa? :D
Ei kannata kadehtia ihmisiä. Niillä on kaikilla omat ongelmansa, ikinä et näe päältä päin minkä asioiden kanssa se painii ja taistelee, ja mitä mörköjä sen pään sisällä on.
Tuo kuvailemasi nainen olisi voinut olla minä. Olen kärsinyt syömishäiriöistä ala-asteelta lähtien. Mulla on pahoja mielenterveysongelmia. Olen mm tullut rskatuksi ja pahoinpidellyksi, olen työtön. Vielä aikuisenakin käsittelen vaikeita tunteita pitämällä kehoni kurissa. En juuri syö ja treenaan hulluna kun mitään muuta en voi kontrolloida, ulkoisesti olen todella timmissä kunnossa. Jos olen dieetannut pari viikkoa tai kuukauden tiukasti niin saatan ostaa kasan jotain herkkua, josta pystyn syömään vain hitusen kunnes itseinho iskee ja loput vedän vessanpöntöstä etten vain liho.
Itse taas lähdin niitä, jotka uskaltavat kiloistaan huolimatta vetää bikinit päälle ja iloita elämästä muista välittämättä.
Ole vain oma itsesi.
Teen itse enemmän kuin suurin osa hoikista naisista, mutta sairauden vuoksi läski vain lisääntyy vuosi vuodelta. Turhauttavaa käyttää suurin osa elämästä treeniin eikä koskaan herkutella vaan syödä vuodesta toiseen samaa mautonta kana-kasvispaskaa eikä se edes näy missään muussa kuin siinä, että liikun ikäisekseni ja painoisekseni yllättävän kevyesti. Kyllähän ne lihakset läskivuoren alla helpottavat elämää, mutta ei kukaan mies minua panna halua.
Oletko yksi niistä joka alkaa äyskimään heti tavatessa ja nyrpistelee nenäänsä? Sitten keksitään mitä moninaisempia tapoja kiusata kilttiä.
Jokainen on oman onnensa seppä. Ei se hyvä kroppa itsestään tule tai sen ylläpitäminen vaati muuta kuin sohvalla makaamista.
Hienoa että edes tiedostat tilanteen. Tuntuu että suomalaiset persjalkaiset Michelin-vartaloiset eivät edes tiedosta vaan kireät trikoot paljastavat muille vartalon makkarat.
Olen "kaunis" kroppainen nainen mutta mielenterveys ihan paska ja väkivaltaisessa suhteessa. Ei meitä kannata kadehtia, niinkuin joku sanoi, kaikilla on omat ongelmansa. Hyvä ulkonäkö ei takaa onnellista elämää, tietysti voi olla helpompaa,mutta itselläni meni mt terveys jo nuorena kiusaamisen takia
Ihminen on kaunis ja vetävä silloin kun on sinut itsensä kanssa ja antaa muidenkin olla mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ihmiset ovat niin huonokuntoisia että ihan tavallisella terveellisellä ruokavaliolla ja treenaamalla muutaman kerran viikossa saa itsensä parhaaseen kymmeneen prosenttiin. Varsinkin kun puhutaan päälle kolmekymppisistä.
Tämä.
Ihmeitä ei todellakaan vaadita.
Useimmilla homma tyssähtää syömiseen. Herkkuja pitää päästä vetämään, ja sitten vaaditaan ihmedieettejä että kalorit pysyisivät kurissa. Likunta on aina samaa jojottelua bikinikuntoon, ei sitä että pysyttäisiin suurin piirtein kondiksessa jatkuvasti.
Olen itse juurikin top kympissä kunnon suhteen. En ole urheilullista nähnytkään, käytännössä noudatan suurin piirtein liikuntasuosituksia ja ruokavalio on sinne päin ok. Kropan suhteen olen bottom kympissä, johtuen siitä että olen mies. Naisia kiinnostaa lähinnä genetiikka, eikä minulta löydy 185cm pituutta tai leveitä hartialuita. Ylipainoinen kaljalla ja makkaralla elävä iso mies on siis minua moninkertaisesti parempikroppainen.
Jos olisin nainen, hyppisin joka päivä riemusta kun ei tarvittaisi kuin terveellinen ruokavalio ja vähän treeniä (positiivisia asioita muutenkin) niin nousisin heti parhaimmistoon.
Säälittävää.