Häpeätkö etunimeäsi? Postaa se ketjuun.
Itse häpesin omaani vain lapsena, mutta aloitan:
Saara
Kommentit (225)
No en varsinaisesti ole hävennyt, mutta onhan tästä kaikenlaista vitsiä väännetty... Anna
Onpa hassu yhteensattuma - minun nimeni oli Saara, mutta vaihdoin sen. Olen myös tavannut Terttu Marjatan, joka häpesi nimeään, koska "mikä se sellainen terttu on, joka on marjatta?" Sekä Eijan, Minnan, Pirjon ja Sirpan jotka inhosivat nimeään ja käyttivät siksi toista etunimeä.
Kati. Päiväkodissa yksi tietty poika haukkui minua aina kattilaksi ja kakkapökäleeksi. Ihmiset eivät taida vieläkääk tajuta, ettei se ole hauskaa, kun sanotaan Katti Matikaiseksi ja nauretaan päälle!! Sen siitä saa kun etunimi alkaa tavulla "ka".
Ulla. Aina olen inhonnut nimeäni. Ulla-Pulla. Lihavan ihmisen nimi (en ole lihava).
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:45"]Riikka
[/quote]
veit sanat suustani
Marja. Aina sai täsmentää ja korjata koulussa nimilistoihin että se on Marja JIILLÄ.
Mun nimi olo kanssa Ulla. Vihasin sitä ja kärsin siitä. Ja siksi aikuisena vaihdoin sen toiseen. Nyt minulla on suht tavallinen ihana nimi, jota rakasta ja perheenjäsenetkin kutsuvat minua luontevasti sillä nimellä.
Osa näistä on ihan kivoja nimiä yleisiä omassa lapsuudessani. Tunsin Saaran ja Riikan eikä heidän nimissään ollut mitään vikaa. Nyt olen iältäni 33-vuotias.
Pia, aina kysytään onko yhdellä vai kahdella ii:llä. Ihan sama! En tykkää.
Ulla on ihana nimi! Minun rakkaimman tätini nimi!
Heli, en ole hävennyt, helppo sanoa ja ei ole epäselvyyksiä miten kirjoitetaan, enemmän olen hävennyt lapsena etunimeäni mutta nyt en vaihtais mistään hinnasta, luojan kiitos se ei ole mikään -nen loppuinen
Netta. Kuinkahan monelta olen saanut kuulla, että minulle on annettu koiran nimi...
Elma. Oli kiva kuulla vittuilua Elma-lehmästä ja Elma-messuista. "Messuatko sinä vai kerrotaanko messuilla elämästäsi?" Heko-vitun-heko. Vaihdoin nimekseni toisen nimeni, Johanna.
Pauliina, olen aina hävennyt nimeäni. Toinen nimi ei ole sen kauniimpi joten ei voi sitäkään käyttää.
Huono puoli on se että kellään muulla ei tietääkseni ole samaa nimeä (enkä ihmettele..) joten en sitä tähän laita, mutta olen oppinut tykkäämään siitä vaikka aina onkin vain (ja onneksi) lempinimellä kutsuttu.