Häpeätkö etunimeäsi? Postaa se ketjuun.
Itse häpesin omaani vain lapsena, mutta aloitan:
Saara
Kommentit (225)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:55"]Päivi :(
[/quote]
Mun mielestä Päivi on nätti nimi! :)
Mirjami
Teininä inhosin, se tuntui silloin niin vanhanaikaiselta nimeltä.
Maija hii Maija haaa Maija heh heh heee
jne jne
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:03"]Maija hii Maija haaa Maija heh heh heee
jne jne
[/quote]
THÄNX!!! Tiedänpähän mikä biisi soikaan seuraavan VIIKON mun päänsisäisessä jukeboxissa!!!!! :O xD
Onhan noita etuilta, viihde, laajakaista yms. läppiä tullut kuultua! :D T. Elisa
Päivikki :S Ja toinen nimikin on ruma, joten ei auta vaihtaa. Pitäis keksiä kokonaan uusi, mutta ei kehtaa.
Jenna
En ennen edes tajunnut hävetä, nyt olen lukenut liikaa näitä "wt-nimet" ja "rumimmat nimet"-ketjuja, ja mietin vakavasti nimen vaihtoa.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:25"]Pauliina aina auliina. Stripparinimi...
[/quote]
ihania nimiä myös, mitenniin tulee mieleen strippari?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:17"]
Maiju. Vaikea olla uskottava kun nimi on Maiju.
[/quote]
Maiju on musta ihana nimi, ehkä siksi että olen viime aikoina tutustunut ihanaan Maijuun. Ja se on kyllä todellakin uskottava :)
Pilvi... Eipä miettinyt äiti kovin pitkälle kun "kauniin luontonimen" halusi antaa.
Anne, en ole koskaan tykännyt. Ollut vaan liian laiska vaihtamaankaan. Ystäväni oli Isa ja inhosi nimeään, hän vaihtoi heti, kun mahdollista.
Essi. Koulussa huudeltiin super essiksi. Inhoan nimeäni yli kaiken.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 01:09"]Pilvi... Eipä miettinyt äiti kovin pitkälle kun "kauniin luontonimen" halusi antaa.
[/quote]Ei varmaan kamalasti lohduta, mutta minun mielestäni todella kaunis nimi. Vielä vähemmän varmaan lohduttaa kun annoin koiralleni tuon nimen (jos olisi lapsia niin olisin nimennyt tytön Pilveksi <3 )
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 01:20"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 01:09"]Pilvi... Eipä miettinyt äiti kovin pitkälle kun "kauniin luontonimen" halusi antaa.
[/quote]Ei varmaan kamalasti lohduta, mutta minun mielestäni todella kaunis nimi. Vielä vähemmän varmaan lohduttaa kun annoin koiralleni tuon nimen (jos olisi lapsia niin olisin nimennyt tytön Pilveksi <3 )
[/quote]
Nii että sitten sun tyttö on aina pilvessä.
Ja jos ei kuule vaikka jos sanotaan jotain "onko sun pääs pilvessä kunnet kuullut?"
Pilvi hei missä oot? Veikö tuuli?
Jne.. en kyllä pilvee antas :D
Päivi :(