Yritysten on vaikea saada feissareita, missä työttömät?
Kommentit (34)
Provisiopalkka karkottaa työnhakijat.
Ihmisten kiusaaminen ja rahastus ei kiinnosta ketään. Jokainen välttelee feissareita yhtä paljon kuin puhelinmyyjiä.
Vierailija kirjoitti:
Kunnes makaamisesta maksaminen vihdoin lopetetaan.
Mikseivät Suomen somalit ryhdy feissareiksi?
Työtön vaatii varmaa ja korkeaa kuukausipalkkaa. Ja johtavaa asemaa tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten kiusaaminen ja rahastus ei kiinnosta ketään. Jokainen välttelee feissareita yhtä paljon kuin puhelinmyyjiä.
Eikö sekään kelpaa työttömille? Jo on prinsessoita.
Mä olen työtön, mutta maisterikoulutuksella, yli 20v työkokemuksella ja selkeällä palkkaustoiveella en tuohon paskaan käsiäni iske. Feissaus ei myöskään sovi suomalaiseen kulttuuriympäristöön, koska se rikkoo yksityisyyttä ja ajoin jopa koskemattomuutta. Siksi feissaus herättää suomalaisissa vahvoja negatiivisia tunteita, koska et saa kaupungillakaan kulkea rauhassa.
Olen tehnyt puhelinmyyntiä ja feissausta. Molemmat pitäisi kieltää lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sitten mennään kadulle ottamaan palkka toisen lompakosta. Tämä asia on selitetty sinulle työttömiähaukkuva trolli päivittäin vuosien ajan täällä.
Voihan jo työssä käyvät lopettaa nykyisen hommansa ja ryhtyä feissariksi. Kukaan ei estä. Ai mitä? Miksi ei käy?
Puuttuu tunti- tai kuukausipalkka. Siksi ei kelpaa tämä eikä puhelinmyyntityö.
Jos vaaditaan yrittäjyyttä niin se vie työttömyyskorvaukset kokonaan vaikka työllä ei eläisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei feissareillekaan käytännössä mitään makseta.
Vierailija kirjoitti:
Voihan jo työssä käyvät lopettaa nykyisen hommansa ja ryhtyä feissariksi. Kukaan ei estä. Ai mitä? Miksi ei käy?
Miksi nykyinen homma pitäisi lopettaa kun voi ottaa sivuduuninkin? En tosin alkaisi feissaamaan, koska se ei täällä maalla oikein lyö leiville. Mutta teen muuten vakiduunin ohessa kaikenlaista sivubisnestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sekään kelpaa työttömille? Jo on prinsessoita.
Näytä ensin itse miten tienaat sillä provisiopalkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sitten mennään kadulle ottamaan palkka toisen lompakosta. Tämä asia on selitetty sinulle työttömiähaukkuva trolli päivittäin vuosien ajan täällä.
Voithan sinä sitä selittää, mutta eivät sohvallamakaajat ole niin aikaansaavia, että niin tulisi tapahtumaan.
Liian päällekäypiä ovat nuo retaleet ja kutaleet. Itse en alistuisi moiseen mistään palkasta.
Kevytyrittäjyysvaatimus.