Häpeätkö etunimeäsi? Postaa se ketjuun.
Itse häpesin omaani vain lapsena, mutta aloitan:
Saara
Kommentit (225)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:37"]Niina. Ihan kamala.
[/quote]
Eikä oo. Se on mun nimi.
Celia, keksimällä keksityn oloinen niin en pidä.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:35"]Olin 18 ensimmäistä elinvuottani Kirsikka. Aina koulukaverit ja jopa aikuiset siitä kuittailivat. Vaihdoin etunimekseni toisen nimeni.
[/quote]
Kirsikka Luumu Raparperi :) Kieltämättä söpö.
Elvi, se ei ole kylläkään mun nimi, mutta ystävälläni on, joka on alle viisikymppinen. Hän on aina hävennyt mummonimeään ja mustakin se on aika kaamea nuorelle ihmiselle.
Tilla on kyllä aika kamala nimi.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:35"]Olin 18 ensimmäistä elinvuottani Kirsikka. Aina koulukaverit ja jopa aikuiset siitä kuittailivat. Vaihdoin etunimekseni toisen nimeni.
[/quote]
Kirsikka Luumu Raparperi :) Kieltämättä söpö.
[/quote]
Ja sukunimeks piirakka :D
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:43"]RepSSSSSSSSSS :D
[/quote]
Mikä nimi sai ratkeemaan?
Vai onko se sun nimi?
Saga.. Aina löytyy niitä jotka eivät tiedä kuinka se lausutaan tai kutsuu Saaraksi tai Saanaksi (joka ei kyllä pahemmin haittaa koska vahinkoja sattuu, mutta vähän hävettää lähteä korjaamaan). Lisäksi olen kuullut että "se ei ole nimi ollenkaan!" Noh.. Kyllä se on.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 22:47"]
Marja. Aina sai täsmentää ja korjata koulussa nimilistoihin että se on Marja JIILLÄ.
[/quote]
Sano Marja niinkuin mansikka. Terveisin Marja
[/quote]
Paitsi että mansikka on epähedelmä.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 23:45"]
Saga.. Aina löytyy niitä jotka eivät tiedä kuinka se lausutaan tai kutsuu Saaraksi tai Saanaksi (joka ei kyllä pahemmin haittaa koska vahinkoja sattuu, mutta vähän hävettää lähteä korjaamaan). Lisäksi olen kuullut että "se ei ole nimi ollenkaan!" Noh.. Kyllä se on.
[/quote] Siis millaisia juntteja sun tielle on osunut jos eivät ole osanneet lausua Sagaa ja luulevat vielä ettei se ole nimi? :D
Lotte... Lotta olisi helpompi kun aina joku kuulee väärin, no näillä mennään mitä on annettu!
Tilla