Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi typerän riidan yhteydessä että olen pilannut 7 vuotta sen elämästä..

Vierailija
14.07.2021 |

Eikä sen jälkeen ole puhunut tästä asiasta tai ylipäätään mistään. Katsoo vaan televisiota. Olen loukkaantunut, surullinen. Asia vaivaa minua. Mitä tehdä? Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin osaa mykkäkoulun. 

Vierailija
22/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroat. Mieti nyt, olet siellä jonkun ihmisen elämää pilaamassa jota et edes kunnolla tunne. Lähde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vamoni on pilannut minulta vuosikymmeniä.

Ainut mitä hän osaa ja on pätevä on sänkyhommat. 

Ei se vamo varmaan aseella uhaten ole pakottanut sinua olemaan kanssaan?

Itse olet päättänyt olla hänen kanssaan. Suomessa ihmisillä on täysi oikeus erota.

Vierailija
24/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi hypit miehesi silmille? mitä tuota lausetta ennen paskaräksytit miehelle pää punaisena? 

Vierailija
25/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulla tiuskimista vaan keskustella kunnolla.[/quote]

Tarkoittaako keskustella kunnolla sitä, että saat pitää pitkän puheen ja sitten mies sanoo sanan tai kaksi?[/quote]

Ei vaan kertoisi tuntemuksistaan ja mitä miettii, miksi sanoi noin ja voisimme keskustella tästä asiasta rauhallisesti.

Vierailija
26/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin heppoisin perustein av-mammat viljelee näitä "eroa"-ehdotuksiaan. eihän siinä mitään, toivottavasti mahdollisimman moni av-mamma eroaa miehistään. av-mammat ovat naisten irvikuvia ihan joka kantilta katsottuna 

Vierailija
27/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvin heppoisin perustein av-mammat viljelee näitä "eroa"-ehdotuksiaan. eihän siinä mitään, toivottavasti mahdollisimman moni av-mamma eroaa miehistään. av-mammat ovat naisten irvikuvia ihan joka kantilta katsottuna 

Olisitko itse kenenkään kanssa joka sanoisi sinun pilanneen elämänsä?

Hyvä päästää mies elämään omaa elämäänsä jos noin ahdistaa. Erossa ei ole mitään väärää.

Vierailija
28/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on naisen pää niin kuin Kristus on seurakunnan pää. Näin luemme Herran Sanasta.

Päivi Rässinen

Vierailija
29/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä päästää mies elämään omaa elämäänsä jos noin ahdistaa. Erossa ei ole mitään väärää.

Juurihan sanoin, että toivottavasti mahdollisimman moni av-mammma eroaa. 

Vierailija
30/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuin naiset ovat tutkimusten mukaan useammin väkivaltaisia kuin miehet. Minuakin on kaksi naista lyönyt, vaikken minä ole ikinä lyönyt naista. Olen kuulemma ollut niin ärsyttävä riitatilaneessa, että sanat eivät ole riittäneet.

Vierailija
31/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä sitten uliset siitä että täällä kehotetaan eroamaan?

Vierailija
32/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä Jumala on yhteen liittänyt, sitä älköön ihminen erottako. Näin luemme Herran Sanasta.

Päivi Rässinen

Vierailija
33/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vamoni on pilannut minulta vuosikymmeniä.

Ainut mitä hän osaa ja on pätevä on sänkyhommat. 

Kuinka huomaavaista suomalaismiehen tapaan.

Harmi, ettei sinusta ole oikein mihinkään - edes sängyssä.

Vierailija
34/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja moni niistä ei ole miestä saanutkaan ja monesta on erottu. Näinhän he itse ovat todistaneetkin. Ja antavat mukamas muille vielä neuvoja. 

Katkeruus on näiden naisten tavaramerkki.

Vierailija
35/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietämyksesi palstalla kirjoittavista naisista on vähäinen, mutta täysin ymmärrettävä, koska olet yksinkertainen palstamies/-persu/-jonne.

Vierailija
36/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ootte ollu 11 vuotta yhdessä, niin miks mies puhui vain 7 vuoden pilaamisesta?

Vierailija
37/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvo Tasa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuin naiset ovat tutkimusten mukaan useammin väkivaltaisia kuin miehet. Minuakin on kaksi naista lyönyt, vaikken minä ole ikinä lyönyt naista. Olen kuulemma ollut niin ärsyttävä riitatilaneessa, että sanat eivät ole riittäneet.

Vain "palstamiestutkimusten" mukaan, eivät muuten.

Kaksi miestä on lyönyt minua. En ole koskaan lyönyt ketään - tietenkään.

Vankilat ovat täynnä miehiä. Uskoisin, että syy heidän käytökseensa on vain ja ainoastaan naispuolisissa sukulaisissa. Ei missään nimessä juopossa isässä tai kammottavassa vaarissa. 

Vierailija
38/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietämyksesi palstalla kirjoittavista naisista on vähäinen, mutta täysin ymmärrettävä, koska olet yksinkertainen palstamies/-persu/-jonne.

Eikö tuo persukortti ole jo aika kulunut?

Vierailija
39/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa tuli edellisessä liitossa kuunneltu riidoissa kuinka elämä kanssani oli pelkkää paskaa ja olen pilannut hänen elämänsä tms, erolla uhkailua ja kaikkea muuta kivaa. Kunnes minulla tuli mitta täyteen ja päätin erota( ero tuli toki totaaliyllätyksenä), sittenhän se elämä oli taas eri tavalla pilalla :D. Kerrasta en lähtisi, mut jos se alkaa olemaan jatkuva kaava, niin päästä tollanen helmi menemään ;)

Vierailija
40/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks tää nyt sitä naisvihaa?