Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi typerän riidan yhteydessä että olen pilannut 7 vuotta sen elämästä..

Vierailija
14.07.2021 |

Eikä sen jälkeen ole puhunut tästä asiasta tai ylipäätään mistään. Katsoo vaan televisiota. Olen loukkaantunut, surullinen. Asia vaivaa minua. Mitä tehdä? Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ootte ollu 11 vuotta yhdessä, niin miks mies puhui vain 7 vuoden pilaamisesta?

No ilmeisesti on ollut hyvät 4 vuotta ja sitten rupesin pilaamaan sen elämää. En tiedä kun ei kerro. Alkaa suututtamaan menikö nyt mun elämästä sitten 7 vuotta hukkaan tuollaisen kanssa ????

Vierailija
42/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvo Tasa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehetkin osaa mykkäkoulun. 

Aivan kuin naiset ovat tutkimusten mukaan useammin väkivaltaisia kuin miehet. Minuakin on kaksi naista lyönyt, vaikken minä ole ikinä lyönyt naista. Olen kuulemma ollut niin ärsyttävä riitatilaneessa, että sanat eivät ole riittäneet.

Vain "palstamiestutkimusten" mukaan, eivät muuten.

Kaksi miestä on lyönyt minua. En ole koskaan lyönyt ketään - tietenkään.

Vankilat ovat täynnä miehiä. Uskoisin, että syy heidän käytökseensa on vain ja ainoastaan naispuolisissa sukulaisissa. Ei missään nimessä juopossa isässä tai kammottavassa vaarissa. 

Tutustu vaikka STM:n tutkimuksiin, niin yllätyt. Ongelma on tietysti siinä, että kun mies lyö, jälki on rumempaa. Paitsi silloin kuin nainen ei lyökään nyrkillä vaan puukolla. Näitä on paljon naisvankiloissa.

Miesvankilat eivät ole täynnä vaimonhakkaajia vaan miehiä, jotka ovat tappaneet toisia miehiä, huumediilereitä ja muuta yhteiskunnan laitapuolenkulkijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyvin heppoisin perustein av-mammat viljelee näitä "eroa"-ehdotuksiaan. eihän siinä mitään, toivottavasti mahdollisimman moni av-mamma eroaa miehistään. av-mammat ovat naisten irvikuvia ihan joka kantilta katsottuna 

Olisitko itse kenenkään kanssa joka sanoisi sinun pilanneen elämänsä?

Hyvä päästää mies elämään omaa elämäänsä jos noin ahdistaa. Erossa ei ole mitään väärää.

Juurihan sanoin, että toivottavasti mahdollisimman moni av-mammma eroaa. 

Mitä sä sitten uliset siitä että täällä kehotetaan eroamaan?

Totesin vain faktan palstamammojen käyttäytymyisestä. Miksi se menee ulinaisella tunteisiin? 

Vierailija
44/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ootte ollu 11 vuotta yhdessä, niin miks mies puhui vain 7 vuoden pilaamisesta?

Miehellä on ollut viimeiset 7 vuotta salarakas, joka on nyt kyllästynyt odottamaan, että AP:n mies eroaisi AP:sta, ja on siis jättänyt AP:n miehen. Nyt mies ajattelee, että olisi pitänyt erota silloin 7 vuotta sitten, kun ensimmäisen kerran salarakkaalle sellaista lupasi.

Vierailija
45/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvo Tasa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvo Tasa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuin naiset ovat tutkimusten mukaan useammin väkivaltaisia kuin miehet. Minuakin on kaksi naista lyönyt, vaikken minä ole ikinä lyönyt naista. Olen kuulemma ollut niin ärsyttävä riitatilaneessa, että sanat eivät ole riittäneet.

Vankilat ovat täynnä miehiä. Uskoisin, että syy heidän käytökseensa on vain ja ainoastaan naispuolisissa sukulaisissa. Ei missään nimessä juopossa isässä tai kammottavassa vaarissa. 

Tutustu vaikka STM:n tutkimuksiin, niin yllätyt. Ongelma on tietysti siinä, että kun mies lyö, jälki on rumempaa. Paitsi silloin kuin nainen ei lyökään nyrkillä vaan puukolla. Näitä on paljon naisvankiloissa.

Miesvankilat eivät ole täynnä vaimonhakkaajia vaan miehiä, jotka ovat tappaneet toisia miehiä, huumediilereitä ja muuta yhteiskunnan laitapuolenkulkijaa.

Älä suotta mitätöi lajisi toimintaa. Kannattaa lukea sanomalehtien pikku-uutisia - niissä te kukoistatte.

Vierailija
46/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaisi tuossa kohtaa kamani ja häipyisin vaikka hotelliin. En jäis kotiin, jossa oon selvästi epätoivottua seuraa. Mun mies suhteen alussa harrasti tuota "sä pilaat mun elämän" "Miks mä edes oon sun kans, pitäis erota" heittelyä. Loppui, kun minä tosiaan siinä kohtaa totesin, että no selvä, en jää tänne ja mies oppi, että minä en ala kiristettäväksi ja jos hän sanoo, että haluaa erota niin minä otan sen totena ja alan valmistella sitä eroa.

Vierailija
47/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvo Tasa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvo Tasa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä suotta mitätöi lajisi toimintaa. Kannattaa lukea sanomalehtien pikku-uutisia - niissä te kukoistatte.

Pääosin naisopettajien voimin pyörivä peruskoulumme opetti aikoinaan, että molemmat sukupuolet ovat samaa lajia. Noin muuten mielestäni kannattaa mielummin tutustua tilastoihin kuin lukea klikkiuutisia. Suosittelen lämpimästi muillekin.

Vierailija
48/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokse! Oikeasti.

Miksi pitää aina juosta, eikö voi kävellä.

Vierailija
49/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo tuntuu huijatulle, luulin että meillä on kaikki hyvin ja sitten roiskastaan yhtäkkiä tuollaista silmille eikä kerrota mitään muuta. Pitääkö tässä esittää että kaikki on hyvin...

Vierailija
50/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama joka totesi saamiisi ulkonäkökehuihin, että ei kehuisi jos olisi nähnyt sinut alasti?

Taitaa olla Porvoon miehiä.

Vierailija
51/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyvin heppoisin perustein av-mammat viljelee näitä "eroa"-ehdotuksiaan. eihän siinä mitään, toivottavasti mahdollisimman moni av-mamma eroaa miehistään. av-mammat ovat naisten irvikuvia ihan joka kantilta katsottuna 

Hyvä päästää mies elämään omaa elämäänsä jos noin ahdistaa. Erossa ei ole mitään väärää.

Totesin vain faktan palstamammojen käyttäytymyisestä. Miksi se menee ulinaisella tunteisiin? 

Varmaan tuo loukkaava kielenkäyttö menee tunteisiin, ja eikös se ole sinulla tarkoituksenakin? Hieno harrastus sinänsä trollata netissä, oikein onnistuneen yksilön merkki.

Vierailija
52/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varoa miehen sanoja ja pakata laukut ja lähteä. Pahempaa on nimittäin tulossa, mies on väkivaltainen.

Ovatko myös ne tuhannet mammat, jotka sanovat palstalla samaa nykyisistä tai entisistä miehistään, väkivaltaisia?

Vierailija
53/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tuo loukkaava kielenkäyttö menee tunteisiin, ja eikös se ole sinulla tarkoituksenakin? Hieno harrastus sinänsä trollata netissä, oikein onnistuneen yksilön merkki.

Ihan samalla mitalla teille vastataan, mitä itse heittelette. Ihan turha leikkiä marttyyria siellä 

Vierailija
54/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla mitalla teille vastataan, mitä itse heittelette. Ihan turha leikkiä marttyyria siellä 

Mitä helvetin marttyyria? Itse tulit haukkumaan mammat jotka ehdottavat eroa ja lällättelemään omiasi. Mitä marttyrointia se on sanoa että ihan hyvä neuvo on?

Vierailija
55/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on naisen pää niin kuin Kristus on seurakunnan pää. Näin luemme Herran Sanasta.

Päivi Rässinen

Raamatussa kehoitetaan/käsketään miehiä: "rakastakaa vaimojanne". En nyt muista sanatarkasti, mutta...

Vierailija
56/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkin tapaukseen voidaan vastata CatCatin kuolemattomilla lyriikoilla:

Bye bye baby, baby goodbye

Lähden pois vaikka yksin jään

Bye bye baby, baby goodbye

Itke en, kun loppuu tää

Vierailija
57/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mies mököttää ja tahtoo vaan huomiota, ja heti ollaan jättämässä. Jos miehet jättäs naisensa  heti kun se möksähtää, olis eroluvut aikamoiset.

Vierailija
58/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että mies joka ei ole salaa sitä mieltä että kumppani on pilannut elämän sanoisi niin. Joten se on nyt valitettavasti tilanne. Jos mun mies sanoisi noin, vaikkakin rupeaisi sitten perumaan, niin kyllä mä silti luultavasti eroaisin. En minä haluaisi olla vastuussa kenenkään elämän pilaamisesta enkä varsinkaan haluaisi elää ihmisen kanssa, joka ajattelee niin.

Vierailija
59/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että mies joka ei ole salaa sitä mieltä että kumppani on pilannut elämän sanoisi niin. Joten se on nyt valitettavasti tilanne. Jos mun mies sanoisi noin, vaikkakin rupeaisi sitten perumaan, niin kyllä mä silti luultavasti eroaisin. En minä haluaisi olla vastuussa kenenkään elämän pilaamisesta enkä varsinkaan haluaisi elää ihmisen kanssa, joka ajattelee niin.

Mitään merkkejä ei ollut ilmassa ja sitten yhtäkkiä sanoi noin. Mitä tapahtui? Luulisi että olisi jotain ollut.

Vierailija
60/76 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda miestä vai onko teillä lapsia? Rakastatko miestä?

11 vuotta yhdessä. Ei lapsia kun mies ei halunnut.

Riitä oli typerästä pikkujutusta aamulla, ihmettelin miehen tiuskivaa äänensävyä ja suuttui siitä ja riita paisui.

Onkohan sillä joku toinen?

Ei ole.

Miehesi on väsynyt ja kyllästynyt. Teettekö koskaan mitään yhdessä spontaanisti. Vaikka hyppäätte autoon ja teette viikonlopun kestävän reissun. Tai muuta mitä voisi muistella. Ettei mielessä ole vaan ne mukavat hetket mitä kokenut nuoruudessa. Parisuhdetta pitää hoitaa eikä näivettyä paikoilleen