Mies sanoi typerän riidan yhteydessä että olen pilannut 7 vuotta sen elämästä..
Eikä sen jälkeen ole puhunut tästä asiasta tai ylipäätään mistään. Katsoo vaan televisiota. Olen loukkaantunut, surullinen. Asia vaivaa minua. Mitä tehdä? Miten tästä eteenpäin?
Kommentit (76)
Ihan itse hän on ne vuotensa pilannut menemällä yhteen av-mamman kanssa.
Ehkä miehesi on loukkaantunut ja surullinen ja siksi katsoo mykkänä televisiota, joka nähtävästi lohduttaa enemmän kuin vaimo.
Vaihda miestä vai onko teillä lapsia? Rakastatko miestä?
Mitä olet tehnyt, tai sanonut hänen mukaan?
Aina ajatellaan, mitä nainen tuntee ja tuntee. Mitä miehesi tuntee? Samat tunteet hänellä on. Eivätkö miesten tunteet merkitse mitään?
Tällä palstallakin naiset ovat usein kirjoittaneet suhteen kariuduttua, että kaikki vuoden menivät hukkaan. Kerrankin mies sanoo niin. En vain ymmärrä, miten ne vuodet ovat menneet hukkaan? Jos minusta tuntuisi kokonaisen vuoden, että olisin sinkkuna onnellisempi, ottaisin eron.
Minun vamoni on pilannut minulta vuosikymmeniä.
Ainut mitä hän osaa ja on pätevä on sänkyhommat.
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse hän on ne vuotensa pilannut menemällä yhteen av-mamman kanssa.
Mikä on av-mamma?En tiedä ! Mutta jos ei kykene keskenään keskustelemaan 7 vuoden jälkeen,miksi jatkaa yhdessä oloa? Eikö kanata erota ja jatkaa elämää.
Kannattaa varoa miehen sanoja ja pakata laukut ja lähteä. Pahempaa on nimittäin tulossa, mies on väkivaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Se on jo paljon. Sinuna olisin kiittänyt luojaani ja kaikin keinoin koettanut kehittää suhdetta parempaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Luulen hän myös siivoaa,pesee pyykkisi tekee ruuan ja kuntelee ainaista valitustasi.Olet hänestä läheis riipuvainen vaikka olet häneen tyytymätön et uskalla erota.
En olisi sekuntiakaan tuollaisen pennun kanssa enää.
Minulle mies on sanonut riidassa monta kertaa vuosien aikana, että olen pilannut hänen elämänsä. Jotain asiaa kun tarpeeksi toistaa, toinenkin alkaa pikku hiljaa uskoa siihen. Tämä asia on loukannut minua syvästi. Muutenkin suhteessa henkistä väkivaltaa. Nyt ero tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda miestä vai onko teillä lapsia? Rakastatko miestä?
11 vuotta yhdessä. Ei lapsia kun mies ei halunnut.
Riitä oli typerästä pikkujutusta aamulla, ihmettelin miehen tiuskivaa äänensävyä ja suuttui siitä ja riita paisui.
Onkohan sillä joku toinen?
Vierailija kirjoitti:
Sano sinä hänelle, että asia jäi vaivaamaan ja että se täytyy selvittää. Jos ei halua asiasta silloinkaan puhua, niin huolestuisin suhteesta.
En uskalla. En halua kuulla tiuskimista vaan keskustella kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varoa miehen sanoja ja pakata laukut ja lähteä. Pahempaa on nimittäin tulossa, mies on väkivaltainen.
Mistä sinä sen tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano sinä hänelle, että asia jäi vaivaamaan ja että se täytyy selvittää. Jos ei halua asiasta silloinkaan puhua, niin huolestuisin suhteesta.
En uskalla. En halua kuulla tiuskimista vaan keskustella kunnolla.
Tarkoittaako keskustella kunnolla sitä, että saat pitää pitkän puheen ja sitten mies sanoo sanan tai kaksi?