****TOUKOKUUN TUHISIJAT****perjantai
Kommentit (26)
Toymama:kiitos peukutuksista:) niitä tarvitaan.
Emilia 77: Kyllä mun oireet on sata varmasti sitä, että en ole raskaana. Hauskaa, kun kaikki tuntuu olevan niin väsyneitä, mikä mullakin on yleensä raskausoire, niin nyt mulla on oikein tunne, että olen elämäni kunnossa, oikein superpirteä. Mutta ei se mitään, meillähän tämä nyt oli tallainen puolittainen yrityskierto, että en edes olettanutkaan, että heti tulisin raskaaksi, vaikka ihanaahan se tietysti olisi :) Toisaalta myös on helpottavaa kun olo niin " normaali" niin ei tarvitse piinaillakkaan niin kauheasti. Tsemppiä sulle!!!!
Levinia: samoissa ollaan ja fiilikset taitaa molemmilla olla samanlaiset, tädin tuloa odotellaan. No toivotaan, että huijaisi nuo oireet meitä ihan urakalla.
kindness: juu, hieman hankalaa tuo, jos on pakko testata liian aikaisin ja sitten tulee nega, kun ei se oikeastaan sano juuta eikä jaata sen raskauden suhteen. Mulla nyt on helppo olla, kun oireet on niin normaalit, että olen ihan varma, että en ole raskaana, että ainakin nyt tuntuu siltä, että jaksaisin odotella reilumminkin menkkojen poisjääntiä. No sehän on helppo sanoa, kun hetkessä tiedän, että oma mieli voi vielä muuttua! Mutta toivotan sulle plussaa++++++++++++++++++++!!!!!
Täytyy kyllä sanoa, että se hieman harmittaa, että kun tästä urakalla taitaa siirtyä mukavaa porukkaa tuolle odotuspuolelle ja ei pääse toukokuisiin mukaan, olisi kiva jatkaa odotusajan juttuja samalla porukalla. Siitä varmaan kaikki ovat samaa mieltä, että meillä on tosi mukava toukokuisten porukka kasassa!!!!!!!!!!!
kp 23/28 dpo 9
Olipas tullut plussia, huhheijaa! :)
Joku kyseli kaveria (pippuri?) loppukuuhun, täältä löytyy, toivottu la 29.5. Nyt on kp 4 menossa ja menkkavuoto käynnisty kunnoll aoikeastaan vasta tänään, 3 päivää tuli sellaista tosi tosi niukkaa vuotoa. Mietityttää reistaileeko hormonit, mut katsotaan nyt, tärppääkö tässä kuussa eka, ennen kuin rupean tuota murehtimaan.
Ovista siis ootellaan, tokko kyllä ihan heti tulee, kun vuotokin runsastu vasta tänään. Nyt kun omaan napaan ei sen kummempaa kuulu niin mielenkiintoista lueskella muiden juttuja. Joku mahdollinen plussa kun omalla kohdalla tuntuu just nyt niiiiin kaukaiselta. Ei sitä vielä jaksa jännätä, siispä jännään teitä muita ensin. Kukas aikoo testailla seuraavaksi, ketä saa jännätä??? :)
Mittaileeko teistä kukaan muuten lämpöjä? Mä oon kokenu sen nyt turhaksi ku on Persona käytös, mut toisaalta Personakin näyttää vain sen lh-huipun niinku ovistestitkin joten mietin että lämpöjä mittaamalla voisin varmistaa koska se ovis oikein olikaan, kun kerran lämpö sit nousee oviksen jälkeen. Ja lämmöt kait kertois myös sen, että tapahtuuko se ovis, lh-huippukaan kun ei sitä kai kerro varmaksi.
Hyvää viikonloppua kaikille!!!!
Koralli73 kp 4/23-32
aikamoinen plussa-aalto on tosiaan vyöriny tän pinon yli,ONNEA vielä plussanneille ja toivottavasti se aalto pörrää tästä vielä moneen otteeseen ja nappaa kaikki meidät mukaan!!! iiks mulle vaan iski paniikki,tänään täytyis ryhtyä toden teolla hommiin,jos sinne toukokuulle vielä tähtään!!Luulenpa et tänään(kp15) on viimenen mahdollinen tärppipäivä.....ja paniikki iski siitä kerkeekö ukko ajoissa kotia ja jaksaako enään pitkän työpäivän päälle mitään!se on kyllä nyt jaksettava paitsi nyt aloin kamppailemaan ton kellon kans et mitäs jos en ehdikkään,heh oon hassu joo....noh täytyy silti ukkoa patistella hommiin,vaikka harvoin se kieltäytyy;) eilen jo kieltäyty niin ehkä mullon toivoo tänään!!=)
KINDNESS kyseli kuinka menny ensimmäisen kans eka vuos....no meillä tää 8kk mennyt hyvin,mutta täytyy myöntää että aikamoista harjottelua on ollu ainakin mun osalta. mä en ollu ikinä edes vaippaa vaihtanu enkä ollu tekemisis vauvojen kans.uskomattominta oli varmaan se kuinka joku pieni ihminen tullessaan hallitsee täysin mun elämää ja sen mukaan sitten on mentävä:) ja univelkaa kertynyt kiitettävästi...6kk iässä alkoi meillä yösyömiset ja heräämiset loppumaan.kuitenki hyvin on mennyt ja ehkä raskausaika ja synnytys plus tietenki ensimmäiset viikot oli kaikista jännittävintä....harjottelua ja totuttelua:) välillä oli kyllä kauhee pelkoki että kuinka selvitään....nyt onki sillai " turvallisempi" mieli ku tietää mitä tulevan pitää:) en kuitenkaan talvella olis uskonu että kesällä iskee kova vauvakuume!!ajattelin vielä sillon et ei kyllä ihan heti toista meille!hih tässä sitä vaan ollaan kuumeilemassa=)
nyt heräski meidän tuholainen,kovasti alkanu kaahimaan joten kaikki aika menee juostessa pojan perässä......kaikille jälleen peukutan plussaa!!teitä olikin useampi pian testaamassa,innolla jään odottamaan tuloksia+++:)
Täällä on hienosti lähtenyt plussa-aalto käyntiin. Toivotaan että jatkuu vielä pitkään tuo aalto♥
Kovasti oli ollut juttua jos toistakin, mutta en nyt muista mitä oli kyselty taikka muuta, ihan pikaisesti käyn kurkkimassa täällä. Tänään ollaan oltu reissussa koko päivä ja nyt täytyy vielä hiukan siivoilla ennenkuin saadaan pesue untenmaille.
ON: eipä voi sanoa että olisi oireen oiretta. Joku tuolla jo sanoi aikaisemmin (anteeksi en muista kuka) että on sellainen olo että on raskaana. Mulla on ollut ihan samanlainen olo. Jotenkin vaan on raskautunut olo, en osaa sitä selittää. Kovasti olen yrittänyt olla ajattelematta sen enempää, kun sitten tullaan kovaa ja korkealta.
Nyt kuopus hermostuu joten täytyy mennä
Medison kp24/28
Hurjasti onnea kaikille plussanneille! Voi kun minäkin vielä pääsisin teidän kanssa siirtymään odotuspuolelle! Ja mahdollisimman moni muukin meistä! :)
Mä oon sitä ovista tässä nyt tikutellut 3 päivää. Nyt on noin kp9??/30. Eilen ja toissa päivänä oli haalea viiva, tänään tuskin mitään kontrolliviivan lisäks. Mitä tosta nyt pitäis ajatella? Onko se oikeesti niin että ne saattaa vaihdella miten sattuu ja sit yks kaks jonain päivänä onkin vahva viiva ja ovis tulossa?
Tilasin jo valmiiks kuukauden päähän ajan gynelle. Jos tuo tiputteluvuoto johtuu vaikka siitä keltarauhashormoonin vähyydestä (josta olen täällä lukenut), joka sit vaikeuttaa raskautumista, niin en halua enää odotella! Ja voihan sen ajan sitten perua, jos ei sitä tarvitakaan.. :)
Mä oon tosiaan kans siellä loppukuun porukassa. :) Tarkkaa päivää en osaa sanoa, mutta loppukuussa olis toivottu la. :)
No niin, plussa-aalto jatkakoon matkaansa ja pyyhkäisköön meidät kaikki mukaansa! :)
Kevät-tähti: millä testasit plussan 25/28? Mulla on se pv tänään ja huomenna siis mahd. testaus.
ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!
Testasin Mammaksi:n testeillä herkkyys: 25. Haaleahkohan viiva oli, mutta niin pitääkin olla, ellei ole kaksosraskaus kyseessä. Mulla 02/06 tuli vahvasti posit jo 4 pvä ennen menkkoja ja kysessä oli kaksosraskaus.
Kiitokset kaikille onnitteluista! Ihan mahtava meihinki täällä, jos ei tällä kannustuksella pysy vauveli matkassa niin millä sitten ??? :))