pillereiden lopetus
voisiko joku valaista kun on pilereiden jälkeen ollut 1 menkat ja nyt ei ole kierto kohdallaan.miten pian voisi tasaantua.raskaustestinkin olen tehnyt mutta näytti nekatiivistä.viimeksi ollot menkat 26 auttakaa
Kommentit (5)
Minun ekat menkat (sitten tyhjennysvuodon) tuli 54 päivän päästä pilsujen lopettamisesta. Sen jälkeen kierrot on olleet jotain 31-38 päivän väliltä. Ovista ei varmasti ollut ennen marraskuuta, ja pilsut siis lopetin toukokuussa. Ja nyt lähes vuosi yritetty raskautta, eikä vieläkään tärpännyt vaikka oviksia on bongattu. Että kyllä se taitaa hyvinkin vuoden viedä ennenkuin kierto normalisoituu ja keho alkaa toimimaan oikein. Kaikki on tietysti yksilöllistä.
Mulla meni 3 kk ennen kuin tuli yhdetkään menkat. Sitten tärppäsi heti.
aikoinaan, kun pillerit lopetin. Olin syönyt niitä n.4vuotta putkeen, ja ensimmäiset menkat tuli joskus 3kk lopettamisen jälkeen, sitten ihan miten sattuu. Yli vuoden tuota katselin, sitten lääkäri antoi Terolut-kuurin. Sitä en ehtinyt aloittaa, kun olinkin jo raskaana. Ihan silkalla tuurilla, kun kierto oli ihan mitä sattuu.
Toisin kuin monella, minulla kierto on tasaantunut aina heti pillereiden lopettamisen jälkeen. Eli myös se on mahdollista!
Mun käsittääkseni pillerien lopetuksen jälkeen kierron tasaantuminen vie pari kuukautta ja sitä paitsi pillerithän sen kierron pitävät säännöllisenä, eli saattaa olla, ettei ihan sännölliseksi tulekaan...