Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, onko sinulle ongelma jos mies jonka kanssa seurustelut juo joka päivä puolen litran pulloon viinaa jos kuitenkin hoitaa perheen,työt

Vierailija
05.07.2025 |

Kodinhoidon yms?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ongelma. En itse juo oikeastaan ollenkaan, eikä juo miehenikään. En tajua miksi minun pitäisi katsella jatkuvasti viinaa litkivää puolisoa. 

Varsinkin kun saatavilla on kaikki hommansa hoitava mies jolla ei ole alkopakkoa. 

Vierailija
2/35 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies osaa käyttäytyä, niin ei haittaa minua, juon itsekin lähes päivittäin, mutta en kyllä noin paljoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo voi suksia suohon

Vierailija
4/35 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies osaa käyttäytyä, niin ei haittaa minua, juon itsekin lähes päivittäin, mutta en kyllä noin paljoa.

Hahaha naiset on heikkoja.  Itse sinkkumiehenä join paljon, mutta vähensin yhteen olueen päivässä kun haluan olla siskoni lapsen elämässä pitkään ja en osaa sanoa kuolisinko pian jos olisin jatkanut entisellä linjalla. Toki monen mielestä 7 olutta on paljon viikossa , mutta en saa unta ilman.

Vierailija
5/35 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seukkaisi. Miehelle sopisi silloin sinkun elämä tai aa-kerho.

Vierailija
6/35 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivittäinen juominen kertoo alkoholiongelmasta joka tapauksessa. Sinunkin tulee välittömästi ottaa yhteyttä terveydenhuoltoon ennen kuin tilanne riistäytyy käsistä.

Vierailija
7/35 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ongelma. Tässä perheessä ei alkoa oteta.

Vierailija
8/35 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli litraa kovaa viinaa päivässä, tarkoittaa, että haiset viinalle, maistut viinalle ja olet kännissä joka päivä. Myös tarkoittaa, että olet koulussa alkoholiin, kun joka päivä vedät tuon annoksen. Katkaisuhoitoa suosittelisin sinulle, en parisuhdetta.

Vierailija
9/35 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli litraa kovaa viinaa päivässä, tarkoittaa, että haiset viinalle, maistut viinalle ja olet kännissä joka päivä. Myös tarkoittaa, että olet koulussa alkoholiin, kun joka päivä vedät tuon annoksen. Katkaisuhoitoa suosittelisin sinulle, en parisuhdetta.

En tule känniin puolesta litrasta kirkasta viinaa, toleranssit + olen isokokoinen

Ap

Vierailija
10/35 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha naiset on heikkoja.  Itse sinkkumiehenä join paljon, mutta vähensin yhteen olueen päivässä kun haluan olla siskoni lapsen elämässä pitkään ja en osaa sanoa kuolisinko pian jos olisin jatkanut entisellä linjalla. Toki monen mielestä 7 olutta on paljon viikossa , mutta en saa unta ilman.

Ei luoja mikä idi ootti olet. :D Olet itsekin heikko ja selvästi riippuvainen alkoholista kun et muka saa unta ilman. 

Vierailija
11/35 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko me Venäjällä? Hyvää yötä a bimp🤗

Vierailija
12/35 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin olisi ongelma.

Vierailija
13/35 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuota tuommoista kukaan kestä selvin päin katsella.

Vierailija
14/35 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tule känniin puolesta litrasta kirkasta viinaa, toleranssit + olen isokokoinen

Ap

Todellinen ammattimies siis. Olisiko korkea aika lähteä katkolle ennen kuin maksa pettää ihan lopullisesti??

Vierailija
15/35 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin meno

Vierailija
16/35 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spurgu mies voi muuttaa telttaan

Vierailija
17/35 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua juoppoa pienen lapseni lähelle, joten on ongelma.

Vierailija
18/35 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi iso ongelma.

Vierailija
19/35 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän yhden vastauksen perusteella päättelit että naiset on heikkoja? Miksi? Koska tämä kyseinen henkilö ei juo yhtä paljoa kuin sinä päivässä? Olen kai sinun logiikan mukaan mies koska mulla meni ennen tosi paljon alkoholia päivittäin, mutta eihän naiset toki voi koska naiset on heikkoja.

20/35 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minulla voisi olla yhteinen koti ja perhe ihmisen kanssa, jonka kanssa vain seurustelen? Eikö nuo asiat edellyttäisi oikeaa parisuhdetta? En pidä seurustelua sellaisena.

🇺🇦🇮🇱