Pahin darramorkkiksen aihe?
Omalla kohdallani ex-miehen äidille lähettämäni tilittävä tekstiviesti. Kunhan laittaa asian mittasuhteisiin, siitä pääsee juuri ja juuri yli.
Miten teillä muilla?
Kommentit (200)
Eräänä kesänä olin festareilla, paljon ihmisiä joka paikassa. Olin aloittanut hyvään aikaan juomisen ja päättänyt ostaa ranskalaiset. Söin niitä sitten siinä kehuskellen kuinka en ole koskaan syönyt niin hyviä ranskalaisia. Varmaan viisi minuuttia siitä niin oksensin siinä kaikkien nähden.
Nää on niin hauskoja :) On itelläki tosi monia... Mutta näinä vuosina liian monia kertoja kotiin tullessa kaverien kanssa juhlimasta yrittänyt vietellä 4% humalassa miestäni. Kuvitellut näyttäväni todella seksikkäältä ja stripannut ja ties mitä. Ja sitten sammunut. Lähettänyt myös todella typeriä rakkaudentunnustuksia.... Juorunnut kännipäissäni luottamuksellisia asioita. Herännyt yrjööni. Loputon lista:) nykyään olen keski-ikäistynyt tasainen tantta. Pitäs vissiin joskus repäistä :D
Luulin että kaulahuivini oli kadonnut narikassa, itsepäisenä en suostunut lähtemään ennen kuin kaulahuivi löytyy ja noin neljänkymmenen minuutin murjottamisen jälkeen narikan edessä heittivät portsarit minut lopulta ulos. Ja kaulahuivikin löytyi kotoa. Tämän kirjoittaminenkin saa aikaan megasuuren morkkiksen!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:38"]
Läpsäisin portsaria turpaan ilman mitään syytä. Onneksi en kovaa.
En vieläkään tiedä miksi tein niin, koska en todellakaan ole väkivaltainen ihminen. Ehkä se oli olevinaan "hyväkin" läppä...
[/quote]
naisten väkivaltaa ei ole olemassa. vain itsepuolustusta hirviöitä vastaan. kai se uhkasi tappaa tai raiskata sinut? jos mies lyö sinua, käykö selityksenä "läppä" ?
[/quote]
Huoh... eikö tässä nimenomaan lueteltu pahimpia känniMOKIA, eikä mitään nobelin rauhanpalkinnon meriittejä??
Vinkki sinulle: lueppa nää kaikki viestit iiiihan alusta asti ja vaikka otsikkokin. Sitten voit alkaa funtsia, luetellaanko me naiset tässä ketjussa niitä suurimpia saavutuksiamme, vai miten se oli..?
[/quote]
Hei, Laasanenkin mahtuu palstalle kanssamme, anna olla :-)
[/quote]
Hahaha :D annetaan annetaan... :D hetken ehdin jo pelästyä, että se pokeko siellä huutelee!
Olin baarissa ja oksensin tyhjään tuoppiin, kun tuli niin yllättäen. Lähdin oksentamaan vessaan ja kaverini näkivät kun joku oli luullut "oksennustuoppini"olevan drinkki ja ottavan siitä huikan. En edelleenkään jätä omia juomiani vahtimatta.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:34"]
aamulla omasta oksennuksesta herääminen
[/quote]
Hehe, sama! Yöllä haettu hampurilainen tyynynä. Kyllä, tyynynä!
[/quote]
Tyynynä! Ahahhah :'DDD
Hehe, sama! Yöllä haettu hampurilainen tyynynä. Kyllä, tyynynä!
[/quote]
Tyynynä! Ahahhah :'DDD
[/quote]
Kylläpä vaan! Pikkutyyny. Lisäksi joskus sammunut pizzan kanssa niin, että aamulla pizzaa on pitänyt keräillä pitkin sänkyä. Onneksi näistä mokista ei tosiaan muille ole ollut harmia. :D
Ei pahin, mutta jälkeenpäin nauretuin:
Olin baarista lähdössä uuden tuttavuuden kanssa ko. miehen luokse jatkamaan iltaa (sänkyyn), kun narikassa törmäsimme yllättäen senhetkiseen fuckbuddyyni. Vaihdoin lennosta, ja ilmoitin uudelle tuttavuudelle kovaan ääneen: Luultavasti parempaa seksiä tiedossa, sori!
No, seuraavana iltana olin taas "kone käynnissä", ja vietin iltaa erään ihastukseni kanssa (hänen kanssaan en ollut ollut sängyssä). Päädyimme erääseen baariin, jossa muistan että kiehnäsimme aika kiihkeästi yhdellä sohvalla (hameeni oli noussut jo aika ylös). Jossain vaiheessa lähdin käymään vessassa tms. jolloin huomasin naapuripöydässä istuvan ja tuijottavan touhujani kaksi miestä, joista toinen oli fuckbuddyni ja toinen edellisiltana hylkäämäni mies. En ollut tiennyt että edellisillan miehet olivat kavereita keskenään.
Fuckbuddyn kanssa suhde jatkui, narikkaan jättämäni mies ei halunnut olla kanssani missään tekemisissä ja ihastuksesta tuli kaveri. Rapatessa roiskuu.
Pissasin valtavan pissan mun ja mieheni sänkyyn. Mies oli vielä selvinpäin, kun minä olin ollut tyttöjen kanssa ulkona.
Unohdin näemmä käydä vessassa ennen nukkumaan menoa...
Mies heräs lorinaan huutaen 'mitä helvettiä sä teet?!?' Pomppasin ylös ja yritin kuulemma selitellä, että 'ei, en mä mitään sänkyyn pissannu..!'
Sitten aloin häpeissäni ja pää sekaisin itkeä ja mies joutui kuivaamaan mut ja vaihtamaan housut kuin pikku vauvalta....
Joo... hävetti ja hävettää. Onneksi mun mies on maailman kultaisin, eikä kauheesti tosta muistuttele. :D
Mulle on tullut kerran mieheltä tommonen nolo, "ollaan menossa sinne baariin nyt, tuutko millon?" "ai oho, se viesti tuliki sulle.." :-D Että kyllä niitä noloja teeskentelijöitäkin löytyy miehistäki.
Huh, kaikkea noloa on kyllä tullu tehtyä, eihän tota ees muista.. Kerran ootellessa kyytiä mulle tuli hirveä kusihätä ja päätimpä sitten kusta suoraan siihen baarin oven eteen. Joku mies siinä vieressä kommentoi "vittu miten paljon kusta".. :-DD
Yks noloimmista tapahtumista tapahtu yhillä festareilla, olin mennyt jonku miehen telttaan puuhailemaan, otin häneltä suihin ja hirveässä kännissä sitten oksensin mulkun päälle. Lähin muuten pikkusen äkkiä livettiin, mutta kyllä hävetti seuraavana päivänä ett mies tunnistais, vaikka ei ilmeisesti edes huomannu tota oksennusta.
Kerran oon yllytettynä hypännyt baarin edessä olevaan tuntemattomaan auton kyytiin (siis ilman että mua pyydettiin, tunkeutunut), jäänyt sinne ja päätynyt jonnekkin huitsin nevadaan. Oon myös mm. ottanu kaverini sormelta suihin näyttääkseni suihinottotaitojani.. Baarissa on tullut tanssittua nolosti ja itkettyä monia monia kertoja. En välillä ees ymmärrä miksi juon alkoholia, ku lopputulos on aina nolo.
En edes halua muistella näitä lisää, vajoan kohta lattiasta läpi :-D
"Seksikäs" tanssini baarissa siskon kanssa nicki minajin pound the alarm biisin tahtiin. En pysty vieläkään kuuntelemaan sitä nauramatta vaikka siitä on jo aikaa :D
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:19"]
Pissasin valtavan pissan mun ja mieheni sänkyyn. Mies oli vielä selvinpäin, kun minä olin ollut tyttöjen kanssa ulkona.
Mies heräs lorinaan huutaen 'mitä helvettiä sä teet?!?' Pomppasin ylös ja yritin kuulemma selitellä, että 'ei, en mä mitään sänkyyn pissannu..!'
Sitten aloin häpeissäni ja pää sekaisin itkeä ja mies joutui kuivaamaan mut ja vaihtamaan housut kuin pikku vauvalta....
Joo... hävetti ja hävettää. Onneksi mun mies on maailman kultaisin, eikä kauheesti tosta muistuttele. :D
[/quote]
nyt kuolen nauruun! :DD
Baarista kotiin, kamalan huono oli, yrjösin pöntön viereen ja varmaan vähän hiuksilleni/päälleni. Palelikin kovasti. Kuningasidea: lämpimään suihkuun! Sieltä sitten suihkun alta kaakelilattialta heräsin noin kaksi tuntia myöhemmin sukkapari tyynynä. Onneksi olin ymmärtänyt sentään varoa kaivoa. Suihku kiinni, kylpytakki päälle, märissä vaatteissa nukkumaan. Siitä parin tunnin päästä mies herätti ja kysyi miksi vaatteeni ovat litimärät.
[/quote]
Oon pissannut useemminkin kännissä sänkyyn / matkalla kotiin. Joka kerta masentaa, mutta onneksi se unohtuu.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:19"]
[/quote]
Oon pissannut useemminkin kännissä sänkyyn / matkalla kotiin. Joka kerta masentaa, mutta onneksi se unohtuu.
[/quote]
Okei, no mulle tää oli ainutkertaista ja luulenpa, ettenminä tai miehenikään enää anna mun mennä nukkumaan kännissä, käymättä ensin vessan kautta... :D
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:27"]
[/quote]
[/quote]
En ymmärrä, miten on mahdollista kusta tajuamatta? Oon itekin ollut vaikka miten tuhannen päissäni ja sammunut sinne ja tänne ja nähnytkin unia kusemisesta (sillon ku on ollut kova hätä), mut silti en ole koskaan kussut housuun tai sänkyyn.
Pissajutuista tuli mieleen, oon joskus kännissä tietoisesti pissannut housuuni, ajatellen "miltähän se tuntuu?". Muistan ku kusi valu sukkahousuja pitkin alas ja sitten jäi loiskumaan mun korkkareihin.. Oon myös joskus mennyt suihkuun vaatteet päällä koska "en oo koskaan kokeillu!!"
Näitä on niiiiiiiin paljon, mutta ensimmäisenä tuli mieleen eräs hirveä ilta joka saa edelleen karvat pystyyn. Vaikka nyt jo vähän naurattaa.
Aloiteltiin hauskaa iltaa eräällä kaverin kaverilla jossa oli paaaaljon minulle tuntemattomia tyyppejä. Olin jo näillä etkoilla sekoillut, hukannut kamani (joita sain tältä tyypiltä hakea pari pv myöhemmin), sammuillut ympäriinsä, oksentanut, riidellyt kaverini kanssa dramaattisesti, koittanut vietellä jotain minusta ei ollenkaan kiinnostunutta miestä ehdottelemalla erittäin rivoja ja roikkumalla kirjaimellisesti kiinni tässä tyypissä. Jessus. Tämän jälkeen liftattiin ilmeisesti baariin, jonne olen vielä päässyt sisälle (?!?!). Täällä baarissa olin nuokkunut ja lopulta sammunut pöytään, josta ystäväni oli raahannut minut pihalle. Jossain vaiheessa olin myös soitellut niiiiiiin noloja vonkauspuheluita taas eräälle toiselle miehelle. Eihhhh. En tiedä, mutta kotoa heräsin. Filmi poikki, minun harmikseni muilta ei mennyt.
Lauloin karaokea baarissa. Yksin antti tuiskun rakkaus on biisin. Muistan vain kuinka perseelleen se meni :D
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:38"]
Läpsäisin portsaria turpaan ilman mitään syytä. Onneksi en kovaa.
En vieläkään tiedä miksi tein niin, koska en todellakaan ole väkivaltainen ihminen. Ehkä se oli olevinaan "hyväkin" läppä...
[/quote]
naisten väkivaltaa ei ole olemassa. vain itsepuolustusta hirviöitä vastaan. kai se uhkasi tappaa tai raiskata sinut? jos mies lyö sinua, käykö selityksenä "läppä" ?
[/quote]
Huoh... eikö tässä nimenomaan lueteltu pahimpia känniMOKIA, eikä mitään nobelin rauhanpalkinnon meriittejä??
Vinkki sinulle: lueppa nää kaikki viestit iiiihan alusta asti ja vaikka otsikkokin. Sitten voit alkaa funtsia, luetellaanko me naiset tässä ketjussa niitä suurimpia saavutuksiamme, vai miten se oli..?
[/quote]
Hei, Laasanenkin mahtuu palstalle kanssamme, anna olla :-)
[/quote]
pahoinpitely on siis kännimoka tai läppä? ok. kerron saman ensi kerralla , kun näen kun naista lyödään.
voidaan sitten kippurassa nauraa, kun on vain niin hassua mokailua ja läppää ? ;)