Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahin darramorkkiksen aihe?

Vierailija
16.07.2014 |

Omalla kohdallani ex-miehen äidille lähettämäni tilittävä tekstiviesti. Kunhan laittaa asian mittasuhteisiin, siitä pääsee juuri ja juuri yli. 

Miten teillä muilla? 

Kommentit (200)

Vierailija
21/200 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin baarissa todella humalassa kaatuilin ja huusin. Lensin ulos ja menin jonkun miehen matkaan. Päädyimme saman peiton alle olin riisunut housut. Aamulla heräsin ilman peittoa, ilman alaosaa ja siellä oli muitakin sen miehen lisäksi. Poistuin vain äkkiä paikalta. Tämä tapahtui kun olin 18, en juo nykyään enää. Lisäksi on putkareissuja ja en muista mitään.

Vierailija
22/200 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:11"]

"seksikäs" tanssi baarin lattialla, josta on kuvamateriaalia. Muistan tuimat ilmeet ja oman tunteeni, et mä oon ihan tolkuttoman kuuma ja notkea. Arvatkaa vaan olinko. Herra,anna minulle voimia hyväksyä Se mitä en voi muuttaa jne.

[/quote]

hahahaha!!! Itsellenikin käynyt :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/200 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla omasta oksennuksesta herääminen

Vierailija
24/200 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:04"]

pokasin naisen ja panin sitä. aamulla kertoi olevansa 3 lapsen yh, eri isille.

kertoi kirjoittavansa mammapalstalle.

lisäksi aamulla kun kaikki kursivat sukkikset, korottavat rintsikat ja pakkelit olivat pois , olikin

ko. hoito aika suohirviö. vieläkin kadun, enkä ole sen jälkeen uskaltanut naisia pokailla.

[/quote]

Sinä sentään olit varsinainen adonis heti sängystä noustuasi. Come to me

[/quote]

en ollut antanut valheellista kuvaa naamiaisasulla naiselle illalla, olin yksi ja sama ihminen.

kamalin oli tuo kevytkenkäisyys. onneksi laitoin kumin , vaikka vaati paljaalla.

olisiko halunnut neljännen? ja tuo mammapalstan vakiokirjoittaja sai minutkin tänne katsomaan ,

millaisia suomalaiset naiset todellisuudessa ovatkaan. ei ole kaunista luettavaa.

Vierailija
25/200 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:21"]

Typerät textarit esim exille, jotka eivät edes vastanneet.. :D myös isoveljen kaverin sänkyyn päätyminen ja aamuneljältä häpeissään kotiin tuleminen (auts näitä on kaksikin kertaa, toisella kertaa asuin sentään omillani.) kuolisin jos veli saisi tietää.

[/quote]

Tästä tuli mieleen, että onko kukaan nainen saanut pahoja känniviestejä miehiltä? Tuntuu siltä, että naiset on näitä kovia lähettelemään ilman vastausta. :D 

[/quote]

Olen aika alkoholi -kielteinen ja uudessa suhteessa tämä tuli puheeksi aika nopeasti, mutta mies ei asiaa ja syitä siihen oikein tajunnut. On kuitenkin itse nyt vähentänyt huomattavasti alkoholin käyttöä, mutta viime kesänä tuli känniviestejä, joissa siteerasi seuruetta, jossa oli, kun oli niille kertonut, miksi minä en ole mukana mm: "Lopeta se selitys". Mies oli antanut autonsa minulle käyttöön päiväksi, mutta myöhemmin kun kerroin olevani marjastamassa, hän ilmoitti, että laittaa jäljityksen päälle, koska ei autoa metsään saa viedä........ 

Toisella kertaa oli jotain kränää ja mies meni baariin ja soitti sieltä, ja pyysi vieressään olevaa henkilöä todistamaan, että on baarissa. Kun mies itse tuli takaisin puhelimeen, hän sanoi: "Älä epäile mua (siis sitä, että hän on ryyppäämässä, halusi sanoa noin, koska tiesi, että siedän huonosti juomista)".

Aamulla tuli sitten viesti, että anteeksi, oon eilen kai sanonut jotain tyhmää kun oon näköjään soitellut...

Vierailija
26/200 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerät textarit esim exille, jotka eivät edes vastanneet.. :D myös isoveljen kaverin sänkyyn päätyminen ja aamuneljältä häpeissään kotiin tuleminen (auts näitä on kaksikin kertaa, toisella kertaa asuin sentään omillani.) kuolisin jos veli saisi tietää.

[/quote]

Tästä tuli mieleen, että onko kukaan nainen saanut pahoja känniviestejä miehiltä? Tuntuu siltä, että naiset on näitä kovia lähettelemään ilman vastausta. :D 

[/quote]

Kyllä mä oon känniviestejä saanut miehiltäkin. Tosin ei ehkä yhtä epätoivoisia/noloja :) Ainakin mulla oli tapana kännissä baarissa lähettää "vahingossa" kaverille tarkoitettu viesti jollekin miehelle, tyyliin "ollaan täällä baarissa nyt jne", toivoen että mies nappaa syötistä. Miehiltä on saanut ihan suoraan rakkaudentunnustuksia/vonkausviestejä, eivät ole siis teeskennelleet, että viesti olisi lähtenyt vahingossa.

Vierailija
27/200 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpsäisin portsaria turpaan ilman mitään syytä. Onneksi en kovaa.

En vieläkään tiedä miksi tein niin, koska en todellakaan ole väkivaltainen ihminen. Ehkä se oli olevinaan "hyväkin" läppä...

Vierailija
28/200 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:34"]

aamulla omasta oksennuksesta herääminen

[/quote]

Hehe, sama! Yöllä haettu hampurilainen tyynynä. Kyllä, tyynynä! 

Vierailija
29/200 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei saata olla pahin mutta tanssin baarissa erään miehen kanssa. Sanoin hänelle "sä et osaa kyllä yhtään tanssia" ja sitten se "et säkään" ja sitten löin turpaan ja lähdin menemään :D

Vierailija
30/200 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi herää kohta kun nauran täällä :D

Vierailija
31/200 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:38"]

En vieläkään tiedä miksi tein niin, koska en todellakaan ole väkivaltainen ihminen. Ehkä se oli olevinaan "hyväkin" läppä...

[/quote]

naisten väkivaltaa ei ole olemassa. vain itsepuolustusta hirviöitä vastaan. kai se uhkasi tappaa tai raiskata sinut? jos mies lyö sinua, käykö selityksenä "läppä" ?

Vierailija
32/200 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ei, mutta pari miestä on humalassa soittanit ja vongannut. "Kun sä oot vaan niin ihana..." joo, mees kotiis selviämään.

Vierailija
33/200 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin puskapisulla "piilossa", eipähän siinä ollut vieressä kuin vilkas tie. Toivottavasti kukaan ei tunnistanut!! Ei luoja paratkoon.

Vierailija
34/200 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin firman pikkujouluissa ja kävin ostamassa yöpalaa. Aamulla heräsin ja katsoin lompakostani löytynyttä 30 euron kuittia kaiken maailman herkuista. Mietin hetken, olenko tosiaan voinut ostaa nämä kaikki. 

Tunnin kuluttua raahaduin vessaan ja avasin lääkekaapin ottaakseni hammasharjan. Näinkin kaikki hyllyt täynnä patonkeja ja suklaapatukoita. Enkä yhtään tiedä miksi ihmeessä olen asetellut ne sinne! 

Onneksi tästä ei sivulliset päässeet osalliseksi. Silti morkkis nosti päätään, koska tämä todisti että olin todella humalassa. Hahah. 

Vierailija
35/200 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin Lontoossa yhden baarin isoa mustaa portsaria tämän autossa. 

Vierailija
36/200 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit joutuivat kantamaan minut äitini luo koska en osannut kertoa missä asun, asuin uudessa asunnossa. Olin mennyt äitini luona vessaan pissalle mutta sammunut vessan lattialle pissannut housuun. Äiti tykkää muistuttaa minua siitä vielä viiden vuoden jälkeen.

Vierailija
37/200 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin Appivanhempien ruokapöydälle.

Vierailija
38/200 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:38"]

[/quote]

naisten väkivaltaa ei ole olemassa. vain itsepuolustusta hirviöitä vastaan. kai se uhkasi tappaa tai raiskata sinut? jos mies lyö sinua, käykö selityksenä "läppä" ?

[/quote]

Huoh... eikö tässä nimenomaan lueteltu pahimpia känniMOKIA, eikä mitään nobelin rauhanpalkinnon meriittejä??

Vinkki sinulle: lueppa nää kaikki viestit iiiihan alusta asti ja vaikka otsikkokin. Sitten voit alkaa funtsia, luetellaanko me naiset tässä ketjussa niitä suurimpia saavutuksiamme, vai miten se oli..?

Vierailija
39/200 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin suudella samaa sukupuolta olevaa työkaveria, joka ei ollut tippaakaan kiinnostunut minusta. Jälkikäteen päätin, etten "muista" sitä, ja sillä strategialla on pärjätty hyvin jo neljä vuotta, edelleen samassa työpaikassa molemmat...

Vierailija
40/200 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:38"]

[/quote]

[/quote]

Huoh... eikö tässä nimenomaan lueteltu pahimpia känniMOKIA, eikä mitään nobelin rauhanpalkinnon meriittejä??

Vinkki sinulle: lueppa nää kaikki viestit iiiihan alusta asti ja vaikka otsikkokin. Sitten voit alkaa funtsia, luetellaanko me naiset tässä ketjussa niitä suurimpia saavutuksiamme, vai miten se oli..?

[/quote]

Hei, Laasanenkin mahtuu palstalle kanssamme, anna olla :-)