Pahin darramorkkiksen aihe?
Omalla kohdallani ex-miehen äidille lähettämäni tilittävä tekstiviesti. Kunhan laittaa asian mittasuhteisiin, siitä pääsee juuri ja juuri yli.
Miten teillä muilla?
Kommentit (200)
Niin nousee taas puna kasvoille kun tuli oma (yksi lukuisista) kännimoka mieleen. Tyttöjen illanvietosta laahustin kotiin tuhannen päissäni ja ilmeisesti siinä oli halut sen verran korkealla, kun piti herättää mies nuolemalla hänen korvaa. Siis oikein reilusti tunkemalla kieli niin syvälle kuin vain sai. Tämän jälkeen aloitin omasta mielestäni toooodella seksikkään strippauksen. Oli kuulemma näyttänyt siltä kun olisin saanut jonkin epileptisen kohtauksen samalla kun yritin pysyä yhdellä jalalla pystyssä repien housuja jalasta, välillä tietysti kaatuen. Kun vihdoin ja viimein olin saanut vaatteet jotenkin pois, tai siis näin luulin (housuni olivat edelleen nilkoista jalassani, olin vain vetänyt ne väärinpäin pois niin että jäivät nilkkoihin kiinni) rojahdin sänkyyn selälleen X asentoon ja sanoin miehelleni " ota mitä otat, mä nukun nyt" ja sammuin siihen. Eipä ollut kuulemma jostakin syystä sitten miestä tehnyt mieli.
Olin tulossa punaviininhuuruisilta jatkoilta lapsuudenkotiini keskellä lauantaipäivää, oli aurinkoinen talvipäivä. Päässä jyskytti ja pidättelin oksennusta. Näin portilla äitini juttelemassa naapurien kanssa, ja kun pääsin sinne asti, vastasin naapurien ja äitini tervehdykseen kaamealla punaviiniyrjöllä. Livahdin portista, ja heitin toiset yrjöt talomme vaaleaan seinään. Myös lumeen jäi kivat jäljet saapumisestani.
Oma pahin darramorkkiksen aiheuttaja oli muutama vuosi takaperin. Olin juuri alkanut seurustella nykyisen aviomieheni kanssa ja menimme juhlimaan hänen kolmekymppisiään mökille kaveriporukalla. Tunsin entuudestaan näistä kavereista vain yhden ja olikin jännä tilanne olla "se uusi tyttöystävä", kaikki muut kun olivat vanhoja tuttuja keskenään. Pikku twistin tilanteeseen teki myös se, että paikalla oli eräs uuden poikaystäväni suht tuore säätö.
Juhlat olivat Japani-teemalla ja löysinkin misokeiton teosta itselleni mukavaa puuhaa. Siinä samalla hörpin pullollisen sakea keittiössä, eihän se maistunut viinalta ollenkaan :) hups. Noooo, loppuillan aikana sitten lauloin tuntikausia karaokea ("hyviä" biisejä repeatilla), vonkasin seksiä uudelta poikaystävältäni (varmasti erittäin viehättävästi) ja häiriköin ainutta entuudestaan tuntemaani poikaystäväni kaveria niin, etten antanut hänen mennä nukkumaan ja sörkin häntä naamaan jollain mökiltä löytyneellä leluautolla.
Megamorkkiksen tässä aiheutti seuraavana päivänä erityisesti (kaiken tapahtuneen lisäksi tietenkin) se, että minulle selvisi kaikkien muiden olleen lähes selvinpäin. Oma poikaystävänikin oli juonut illan aikana 2-3 olutta ja pikkuisen sakea. Kiva siinä sitten tutustua uusiin tyyppeihin. Hienosti vedetty!
Tälle ollaan kyllä naurettu jo monta kertaa, mutta tuo vonkaaminen hävettää vieläkin. Terkut tutuille!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:48"]
Niin nousee taas puna kasvoille kun tuli oma (yksi lukuisista) kännimoka mieleen. Tyttöjen illanvietosta laahustin kotiin tuhannen päissäni ja ilmeisesti siinä oli halut sen verran korkealla, kun piti herättää mies nuolemalla hänen korvaa. Siis oikein reilusti tunkemalla kieli niin syvälle kuin vain sai. Tämän jälkeen aloitin omasta mielestäni toooodella seksikkään strippauksen. Oli kuulemma näyttänyt siltä kun olisin saanut jonkin epileptisen kohtauksen samalla kun yritin pysyä yhdellä jalalla pystyssä repien housuja jalasta, välillä tietysti kaatuen. Kun vihdoin ja viimein olin saanut vaatteet jotenkin pois, tai siis näin luulin (housuni olivat edelleen nilkoista jalassani, olin vain vetänyt ne väärinpäin pois niin että jäivät nilkkoihin kiinni) rojahdin sänkyyn selälleen X asentoon ja sanoin miehelleni " ota mitä otat, mä nukun nyt" ja sammuin siihen. Eipä ollut kuulemma jostakin syystä sitten miestä tehnyt mieli.
[/quote]
AAHHAHHAHHAAA :D :D :D Voi apua :D Pahinta tässä on se, että tuo kohtaus voisi olla myös meiltä :D
Tää on kyllä aivan loistava vertaistukiketju! Itse olen joskus harkinnut vakavasti itsemurhaa morkkiksen (heräsin alasti tuntemattomasta talosta, jossa kolme outoa tyyppiä naureskelivat minulle) takia joten on todella lohduttavaa kuulla etten ole ainut jolla alkoholi on vienyt kontrollin..
mies kusee ja oksentaa sänkyyn? av-palstalla kysytään, mitä teen?
vastauksina:
jätä se juoppo / sika / narsisti!
naisen kohdalla kyse on "vain" kännimokasta ja läpästä , kuten pahoinpitelykin?
ihan vaan moka ja läppää =) kaikki nauraa kippurassa , ihq. kuka muuten panisi Messiä ?
nauretaan kaikki yhteen ääneen nyy tee nyt.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:51"]
Tää on kyllä aivan loistava vertaistukiketju! Itse olen joskus harkinnut vakavasti itsemurhaa morkkiksen (heräsin alasti tuntemattomasta talosta, jossa kolme outoa tyyppiä naureskelivat minulle) takia joten on todella lohduttavaa kuulla etten ole ainut jolla alkoholi on vienyt kontrollin..
[/quote]
Äläs nyt, kyllä se siitä tai sit rupeet vaan käyttämään vähän vähemmän alkoholia.
Olettaen että olet mies 68, samalla tavalla tekin naureskelette ukkojen kesken omille perseilyillenne, mutta pidätte naisten kännäämistä halveksuttavana?
Aina tulee jotain tosikkoja iniseen. Just loistava ketju, nauran vedet silmissä.
Sammuin 19-vuotiaana yhteen puistoon Hgin ydinkeskustassa (kesäaika). Sammumista ennen olin intohimoisesti kieriskellyt nurmella arviolta 14-vuotiaan teinipojan kanssa. Ei muuta kuin aamuyöstä bussilla kotiin, ja sammuin vielä bussiinkin. Heräsin kun kuski huhuili päättärillä poistumaan. Pakko oli sitten soittaa taksi.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:01"]
Olettaen että olet mies 68, samalla tavalla tekin naureskelette ukkojen kesken omille perseilyillenne, mutta pidätte naisten kännäämistä halveksuttavana?
[/quote]
sanoinko olevani mies?
kusi on kusta. oksennus on oksennusta. pahoinpitely on pahoinpitely.
mutta siis nainen saa kuitata läppänä ja mokana?
av-palstalla mies lynkataan ? olenko mies, nainen , trans , aseksuaali? ei pitäisi olla merkitystä, koska
palstalla on aina oikeudenmukainen raati.
Joimme absinttia, minä jolla erittäin huono viinapää. Siinä sitten oltiin parvekkeella tupakalla kun minulla yhtäkkiä kilahti. Eräs mies joutui ottamaan minut kiinni kun meinasin kaatua. Hän ohjasi minut sisälle ja tärmäsin telkkariin joka meinasi pudota ja sitten tuoliin jonka kanssa kaaduin. Minut vietiin vessaan kun minua oksetti ja tuotiin kolme kertaa vettä ja joka kerralla rikoin lasin. Olin sammunut sinne ja kun heräsin hiukseni olivat ihan oksennuksessa, en tietenkään tajunnut sitä itse.. Se oli hirveää. Ja se krapula.. Pyörryin sinä aamuna.. :D
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:09"]
Joimme absinttia, minä jolla erittäin huono viinapää. Siinä sitten oltiin parvekkeella tupakalla kun minulla yhtäkkiä kilahti. Eräs mies joutui ottamaan minut kiinni kun meinasin kaatua. Hän ohjasi minut sisälle ja tärmäsin telkkariin joka meinasi pudota ja sitten tuoliin jonka kanssa kaaduin. Minut vietiin vessaan kun minua oksetti ja tuotiin kolme kertaa vettä ja joka kerralla rikoin lasin. Olin sammunut sinne ja kun heräsin hiukseni olivat ihan oksennuksessa, en tietenkään tajunnut sitä itse.. Se oli hirveää. Ja se krapula.. Pyörryin sinä aamuna.. :D
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:01"]
[/quote]
sanoinko olevani mies?
av-palstalla mies lynkataan ? olenko mies, nainen , trans , aseksuaali? ei pitäisi olla merkitystä, koska
[/quote] no juurihan minä sanoin että molemmat sukupuolet toimivat samalla tavalla, mikä tässä nyt on epäoikeudenmukaista? Ei se sinun sukupuolesi/seksuaalinen suuntautumisesi tuohon viestini sisältöön juurikaan vaikuta. Ja lyöminen on aina väärin, eikä sille kukaan naureskelekkaan (toivottavasti).
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:21"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:01"]
[/quote]
sanoinko olevani mies?
[/quote] no juurihan minä sanoin että molemmat sukupuolet toimivat samalla tavalla, mikä tässä nyt on epäoikeudenmukaista? Ei se sinun sukupuolesi/seksuaalinen suuntautumisesi tuohon viestini sisältöön juurikaan vaikuta. Ja lyöminen on aina väärin, eikä sille kukaan naureskelekkaan (toivottavasti).
[/quote]
läppänähän se kuitattiin ja olen tiukkapipo. toki naisilla kusi on hunajaa, oksennus rakkaudenosoitus
ja pahoinpitely läppä? ylä ja ala peukuista päätellen.
Mammaraati on äänensä antanut. Selittely on turhaa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:51"]
[/quote]
Ihan sama, vertaistukiketjuna loistava :D
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 00:26"]
läppänähän se kuitattiin ja olen tiukkapipo. toki naisilla kusi on hunajaa, oksennus rakkaudenosoitus
ja pahoinpitely läppä? ylä ja ala peukuista päätellen.
Mammaraati on äänensä antanut. Selittely on turhaa.
[/quote]
Senkin pönttö asperger kun et tajua että näitä asioita HÄVETÄÄN ja siitä on tullut MORKKIS. Nauramistakin on monenlaista ja menneet on menneitä. Kukapa sanoi että aikoo tieten tahtoen lyödä pokea uudelleen tai kusta sänkyyn vielä kerran? Kaikki me näitä hävetään.
T:ei kukaan edellisistä
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:19"]
Pissasin valtavan pissan mun ja mieheni sänkyyn. Mies oli vielä selvinpäin, kun minä olin ollut tyttöjen kanssa ulkona.
Unohdin näemmä käydä vessassa ennen nukkumaan menoa...
Mies heräs lorinaan huutaen 'mitä helvettiä sä teet?!?' Pomppasin ylös ja yritin kuulemma selitellä, että 'ei, en mä mitään sänkyyn pissannu..!'
Sitten aloin häpeissäni ja pää sekaisin itkeä ja mies joutui kuivaamaan mut ja vaihtamaan housut kuin pikku vauvalta....
Joo... hävetti ja hävettää. Onneksi mun mies on maailman kultaisin, eikä kauheesti tosta muistuttele. :D
[/quote]
Oon pissannut useemminkin kännissä sänkyyn / matkalla kotiin. Joka kerta masentaa, mutta onneksi se unohtuu.
[/quote]
En ymmärrä, miten on mahdollista kusta tajuamatta? Oon itekin ollut vaikka miten tuhannen päissäni ja sammunut sinne ja tänne ja nähnytkin unia kusemisesta (sillon ku on ollut kova hätä), mut silti en ole koskaan kussut housuun tai sänkyyn.
[/quote]
Voi kuule... :D näin mäkin mietin ennen tota mun sänkysettiä. Kerta se ol ensimmäinenkii... :D