Pahin darramorkkiksen aihe?
Omalla kohdallani ex-miehen äidille lähettämäni tilittävä tekstiviesti. Kunhan laittaa asian mittasuhteisiin, siitä pääsee juuri ja juuri yli.
Miten teillä muilla?
Kommentit (200)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 17:13"]Päädyin harrastamaan seksiä ystävän kanssa, jonka kanssa olisi siis ollut tarkoituskin pysyä ihan vaan ystävinä.
Julkisella paikalla, josta kulki ihmisiä koko ajan ohi, valoisana kesäaamuna.
Mulla oli vielä menkat ja olin ryypännyt koko viikonlopun, hygieniapuolikaan ei ollut ihan ensiluokkaista.
Tunsin itseni ihan puliämmäksi ja häpesin niin, etten olisi halunnut poistua kotoa päiväkausiin.
[/quote]
Todella oksettavaa. Voitit tämän päivän valkoroska-palkinnon
Hoito pani baarin vessassa kerran ja kolmen kimppaa parin 18-vuotiaan pojan kanssa :x
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:25"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 10:36"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:26"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 01:25"]Tämä mies, joka tässä ketjussa raivoaa, on tosiaan terapian tarpeessa. Antaa hänen raivota, ja jätetään täysin huomiotta. Ei alapeukutusta, ei vastausta.
Lisää darramorkkiksia!!! xD
[/quote]
Mutta itse provosoituneena vastailet sille kumminkin ?
[/quote]
Ihan oikeasti... -.- odotin lisää hauskoja mokia nii johan jo joku ****pää saavu paikalle :D nyt yritä tajuta millainen olet. vai onko ammattisi Av-palstan riidanhaastaja ja myötähäpeän herättäjä? :-) ja nyt. mieti ja yritä sisäistää tämä asia. kasva. ja älä vastaa koska se olisi viisainta. jos et pysty siihen niin se on harmi, sillä tämä keskustelu oli kännimokia eikä miesten oikeuksien ajamista! ja vielä henkilöltä joka on ymmärtänyt kaiken väärin. yritä nyt pliis sisäistää tämä asia <3
[/quote]
mut hei , kännissä saa siis lyödä miestä, jos on nainen? pahoinpitely on söpöö, awww =)
[/quote]
Ketään ei saa lyödä milloinkaan. Nyt, mene pois. Täällä ei keskustella väkivallasta.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 02:03"]
Samaa ihmettelen että mikä oikeus naisella vetää turpaan miestä kun se sanoo että et osaa tanssia ? Vaivani kenties mt-ongelmat kun asia vielä naurattaakin? Ei hyvä luoja ei hyvin mee tollakaan.. Vedänpäs tästä jengiä huvikseni turpaan. Voitit juuri päivän valkoroska-palkinnon, hyi vittu.
[/quote]
ei minulla siihen mitään oikeutta ollut. En nauranut lyömiselle vaan että sille tilanteelle muuten, miksi suutuin asiasta jonka hän sanoi minulle kun itsekkin sanoin niin. Tosikot
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 09:54"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 09:45"]Mä olin kerran vieraalla paikkakunnalla baarissa. Päädyin sinne tutun tutun mukaan. Seuraavana aamuna heräsin ja päättelin oranssista patjasta että tämä on putka. Hädissään poliisilta kyselin mitä on tapahtunut ja hän lukee raportista "tullut taksilla ilman laukkua ja rahaa poliisilaitoksen oven eteen 5.30. Ei suostu kertomaan nimeään ja pyytää päästä samaan koppiin ohi kävelleen kiinniotetun miehen kanssa."
Sillä hetkellä toivoin että maa nielaisisi mut.
[/quote]
Kuolen nauruun....:D
[/quote]
Niin mäkin. :'D Siis mitä helvettiä!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 10:36"]Avautumiset on varmaan aika perus. Mä myös hyvin usein humalassa rupeen veljeileen tuntemattomien ihmisten kanssa ja välillä hävettää muistella kun oon jossain naisten vessassa jollekkin alkanut avautumaan. Myös poikkeuksetta hävettää kaikki ne kerrat kun olen tanssinut. Karaokea en luojan kiitos ole ikinä laulanut, koska on mulla sentään sen verran itsekriittisyyttä.
Oon kerran lukittautunut vessakoppiin ajatuksenani nukkua pienet päikkärit ja herännyt siihen kun on ihan hiljaista (baari mennyt kiinni) ja portsari hakkaa ovea. Kiitteli kuitenkin siitä, etten ollut oksentanut tai kussut ympäriinsä :)
Elämäni ensimmäiset absinttikännit ulkomailla päättyivät siihen, että oksensin omaan syliini ja sitten olin vielä mennyt sänkyyn vaatteet päällä, joten lakanatkin oli oksennuksessa.
Eräänä kesänä mua ja mun kaveria rupesi väsyttämään kesken baari-illan, joten päätettiin mennä läheiseen puistoon nukkumaan. Valittiin suojaisa paikka (joku puska) ja päätettiin ottaa vuoroja, et toinen nukkuu eka 10 min ja toinen vahtii laukkuja ja sit vaihdetaan. Ja tarkoituksena oli vielä mennä takaisin baariinkin. Me sit herättiin molemmat joskus seitsemältä seuraavana aamuna hirveessä krapulassa sieltä puskasta ja työmatkalaiset ihmettelivät kun möngittiin sieltä meikit poskilla. Laukkuja ei oltu kuitenkaan pöllitty.
Kun kävin vielä lukiota niin tuli mentyä samoilla silmillä kouluun kun olin viettänyt 18-vuotissynttäreitäni ja päivä oli keskiviikko. Eräs kaveri oli ollut askeleen edellä ja tajutessaan kotimatkalla, ettei ehtis kun ehkä vaihtaan vaatteet ja nukkuun jonkun pari tuntia niin se oli mennyt suoraan koulun pihaan ja heräsi sitten sieltä taskut täynnä kylmiä ranskalaisia. Sit me istuttiin siellä laskuhumalassa välitunnilla ja syötiin niitä.
Oon ajautunut rapbattleen jonkun tuntemattoman gootin kanssa kadulla. En muistaisi koko juttua ellei kaverini olisi kuvannut sitä puhelimellaan ja näyttänyt kaikille, koska se oli muka olevinaan niin hauskaa. Ei paljoo naurattanut, varsinkin kun se gootti oli vielä ihan hyvä ja sit mä vaan sönkötin jotain ihan älytöntä siitä kuinka kellään ei oo niin paljoo munaa kun mulla ja sit olin vielä huudellut joillekkin ohikulkijoille, että "onko teillä munaa? Hä? Ei niin paljoo kun mulla".
Nykyään mä en kyllä juo läheskään niin usein tai paljoa. Pystyn elämään itseni kanssa paljon paremmin jos juon pari siideriä tai lasin viiniä silloin tällöin. Pahimmat örveltämiset nyt oli joskus just kun oli täyttäny 18 ja siitä ehkä vuosi eteenpäin kun alkoholi ja baarit oli vielä aika uus ja hienokin juttu.
[/quote]
Hahahahaha :D
Kiitos!! Nää oli ihan parhaita.
Olin hirveessä kännissä yhdenillan hoidon luona. Näin unta, että maha oli sekaisin ja kävin vessassa ripulilla. Kun heräsin, koko sänky oli täynnä ripulia. Siinähän hoipertelin häpeissäni vaivihkaa ulos ja pohdin, miten ällöttävä herätys toista odottaa. HÄVETTÄÄ VIELÄKIN!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 09:45"]
Mä olin kerran vieraalla paikkakunnalla baarissa. Päädyin sinne tutun tutun mukaan. Seuraavana aamuna heräsin ja päättelin oranssista patjasta että tämä on putka. Hädissään poliisilta kyselin mitä on tapahtunut ja hän lukee raportista "tullut taksilla ilman laukkua ja rahaa poliisilaitoksen oven eteen 5.30. Ei suostu kertomaan nimeään ja pyytää päästä samaan koppiin ohi kävelleen kiinniotetun miehen kanssa."
Sillä hetkellä toivoin että maa nielaisisi mut.
[/quote]
tää on paras ikinä!! "pyytää päästä samaan koppiin ohi kävelleen kiinniotetun miehen kanssa! :D
musta tulee kännnissä kaikkien kaveri ja koen tarpeelliseksi alkaa kohottaa tuntemattomien itsetuntoa kehumalla heitä vuolaasti. luulen myös olevani psykologi ja teen analyysejä ihmisitä. voisin kuvitella että aika rasittavaa kuunneltavaa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 03:44"][quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 03:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 03:11"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 03:01"]
pahoinpitely ei ole läppää vaan rikos. voisiko "huumorinainen" kertoa saitko mitään seuraamuksia?
vai vähätelläänkö naisten pahoinpitelyjä suomessa?
http://yle.fi/uutiset/torkea_perhevakivalta_kohdistuu_miehiin_naisia_useammin/5487134
[/quote]
And not a single fuck was given that day :)
[/quote]
eli miesten pahoinpitely ei ole mielestäsi minkään uutisen arvoinen ?
nice!!!
[/quote]
En edes lukenut linkkiä. Ärsyttääkö? ;)
[/quote]
Juu ihkua kun kopiot multa ton ärsyttääkö-jutun tästä langasta ja nyt jankkaat sitä tyytyväisenä ku oli niin hyvä juttu. Nolo!
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 10:06"]Olin opiskeluaikana silloisen uutukaisen poikaystäväni kanssa hänen opiskelukavereidensa bileissä. Ilta meni aivan loistavasti kuutamouinteineen. Teekkarityyliin juhlat venyivät aamuun saakka ja juomiakin tuli juotua sen mukaan. Kaikki meni kuitenkin hyvin. Pääsin nukkumaan siihen uuden kullan kainaloon sievästi, olimme siis alkaneet seurustella sinä iltana. Kaikki meni NIIN hyvin siihen saakka, kun herään aamulla vieraasta asunnosta. Jäimme yöksi tämän pusutuoreen poikaystäväni kaverille, jonka luona oli muutakin porukkaa unten mailla.. yksiön sohvalla, eteisessä (vessan edessä) patjalla jne. Meille oli annettu yöpaikka parvelta.
Heräsin siihen, että päästin valtavan pierun, jonka jatkeena tuli noin litralta tuntunut määrä krapularipulia. Havahduin kirjaimellisesti siihen, kun perse repesi. Makasin uuden poikaystävän kanssa "lusikassa" vieraassa paikassa. Parvella. Vessan oven edessä oli 2 tyyppiä patjalla.
Tästä on nyt 20 vuotta aikaa ja yhä edelleen se totaalinen paniikkifiilis on tunnistettavissa :D
[/quote]
Miten hoidit homman :D
Olin melkosessa humalassa. Mulla oli menkkapäivät meneillään ja kännissä vaihtelin tamponia. Ajeltiin tutun porukan kans kaupungilla., kunnes päädyttiin haustausmaan vierelle. Tuli hirmu pisuhätä ja ryntäsin ulos pissalle. Pissin ojan laidalle vetäen sukkikset alas ja hameen ylös. Humalan takia kellahdin ojaan, joka oli onneksi kuiva.
Lopputulos: Seuraavana päivänä jalat naarmuilla ja mustelmilla. Sukkahousut täynnä risuja ja lehtiä, tyylikästä.
2viikon päästä menin päivystykseen outojen vaivojen takia...oli unohtunut tamponi sisään!!
Olin hirvittävässä kännissä ja jouduin sana harkkaan parin naisen kanssa. Suuttuessani yritin sotkea toisen hiukset, mutta toinen sai kampattua minut. Aloin itkeä olevani raskaana ja kuinka kamppii raskaana olevaa...tooodella nolo!! Ja raskauduin aika pian tuon jälkeen. Saatuani lapsen näin ko naisia kaupassa jne...hävetti, kun he varmasti miettivät että tuossa se kännimamma menee..
Oishan noita, mutta aloitetaan tästä. Poikaystäväni lähti omiin juhliinsa ja jäin yhteisten kavereiden kanssa nauttimaan salmiakkikossua. No sehän livahti äkkiä ja muistikuvia on muut paikkailleet. Olin jäänyt lopulta yksin kavereiden kotiin, kun en ollut baarikunnossa. Jotenkin olin kuitenkin osannut puhelinluettelosta etsiä poikaystäväni opiskelukavereiden numeroita ja soitellut näille. Olin useammalle paljastanut tietäväni hyvin henkilökohtaisia asioita heistä ja tarjonnut vertaistukea ja jutteluapua teologi kun olin. Lopuksi soitin veljelleni, joka kesken roolipelaamisen joutui vajaan tunnin kuuntelemaan juttujani yhteisen lapsuuteni traumoista. Kaiken kaikkiaan antoisa ilta.
Heräsin eräänä aamupäivänä lattialta. Vaatekaapistani tuijotti jonkun vieras koira. Tajusin että mulla on suu täynnä multaa, samoin vaatteet, hiukset täynnä risuja ja lehtiä. Hämäriä muistikuvia siitä että olen pokannut baarista jonkun miehen kotiini mutta päättänytkin kävelymatkalla lempata miehen mitään sanomatta eli tehdä pari kommervenkkistä harhautusta ja juossut ninjana pitkin lähipusikoita ilman kenkiä toivoen ettei hoitoni löydä kotiini tai pysty seuraamaan minua, että paf! hävisin kuin tuhka tuulen. Jäin pitkäksi aikaa sniikkailemaan pusikoihin, syöksyilin ojien kautta ketterästi ja tein hämäysääniä. Mies on varmaan jossain vaiheessa saantu tarpeekseen ja lähtenyt omaan kotiinsa, mutta minä jäin vielä kommandoilemaan puistoon. Siinä oli vissiin tullut jo tylsää ilman leikkitoveria joten olin kiipeillyt parin korttelin päässä asuvan naapurin pihalle ja houkuttelut sieltä koiran mukaani. Ja saapunut kotiin. Halusin näyttää koiralle miten nukutaan, joten olin mennyt sammumaan kovalle lattialle. Palautin koiran matalalla profiililla sopertaen että oli juoksennellut vastaan.
Olen tehnyt kaikki perinteiset kännimokat vapautuneesta juttelusta, ventovierailta keskellä baaria suihin ottamisesta, housuun pissimisestä, oksentamisesta.... Tanssinut hurmatansseja aamu kuuteen, solvannut ystäviäni ja portsareita tietysti, mutta eniten järkyttää kun vintti on todella pimennyt. Eli olen joskus kehittänyt päässäni jonkun skeeman että minua tarkkaillaan ja olen soluttautunut huorien ja mafian pariin, joussut karkuun supon miehiä ja auttanut muina naisina huumebisneksessä. Silloin olen ollut niin kaaoottisessa kännissä että baareistakin on minut käännytetty ulos. Olen silloin väittänyt äänittäväni kaikki tilanteet ja että he ovat tarkkailuni alla täst edes. Olen silloinkin pujahdellut porttikongeihin suojaan, väijynyt ohikulkijoita ja ollut ihan jännitystäpinöissäni.
Ja siviilissähän olen kiltti akateeminen perheenäiti, käyn farmariautolla k-kaupassa ja maksan laskuni...
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 16:41"]
Heräsin eräänä aamupäivänä lattialta. Vaatekaapistani tuijotti jonkun vieras koira. Tajusin että mulla on suu täynnä multaa, samoin vaatteet, hiukset täynnä risuja ja lehtiä. Hämäriä muistikuvia siitä että olen pokannut baarista jonkun miehen kotiini mutta päättänytkin kävelymatkalla lempata miehen mitään sanomatta eli tehdä pari kommervenkkistä harhautusta ja juossut ninjana pitkin lähipusikoita ilman kenkiä toivoen ettei hoitoni löydä kotiini tai pysty seuraamaan minua, että paf! hävisin kuin tuhka tuulen. Jäin pitkäksi aikaa sniikkailemaan pusikoihin, syöksyilin ojien kautta ketterästi ja tein hämäysääniä. Mies on varmaan jossain vaiheessa saantu tarpeekseen ja lähtenyt omaan kotiinsa, mutta minä jäin vielä kommandoilemaan puistoon. Siinä oli vissiin tullut jo tylsää ilman leikkitoveria joten olin kiipeillyt parin korttelin päässä asuvan naapurin pihalle ja houkuttelut sieltä koiran mukaani. Ja saapunut kotiin. Halusin näyttää koiralle miten nukutaan, joten olin mennyt sammumaan kovalle lattialle. Palautin koiran matalalla profiililla sopertaen että oli juoksennellut vastaan.
Olen tehnyt kaikki perinteiset kännimokat vapautuneesta juttelusta, ventovierailta keskellä baaria suihin ottamisesta, housuun pissimisestä, oksentamisesta.... Tanssinut hurmatansseja aamu kuuteen, solvannut ystäviäni ja portsareita tietysti, mutta eniten järkyttää kun vintti on todella pimennyt. Eli olen joskus kehittänyt päässäni jonkun skeeman että minua tarkkaillaan ja olen soluttautunut huorien ja mafian pariin, joussut karkuun supon miehiä ja auttanut muina naisina huumebisneksessä. Silloin olen ollut niin kaaoottisessa kännissä että baareistakin on minut käännytetty ulos. Olen silloin väittänyt äänittäväni kaikki tilanteet ja että he ovat tarkkailuni alla täst edes. Olen silloinkin pujahdellut porttikongeihin suojaan, väijynyt ohikulkijoita ja ollut ihan jännitystäpinöissäni.
Ja siviilissähän olen kiltti akateeminen perheenäiti, käyn farmariautolla k-kaupassa ja maksan laskuni...
[/quote]
Näh, jopas nyt oli tekaistua.
Join tequilaa ja sammuin baarin vessaan. Putkareissuhan siitä sitten tuli.. En muista mitään mutta sain sakon jossa oli että olin mm. huudellut, käyttäytynyt asiattomasti, maannut maassa jne... Onneksi oli mukavia poliisisetiä kun sanoin aamulla että janottaa niin antoivat pillimehun :D
Päädyin harrastamaan seksiä ystävän kanssa, jonka kanssa olisi siis ollut tarkoituskin pysyä ihan vaan ystävinä.
Julkisella paikalla, josta kulki ihmisiä koko ajan ohi, valoisana kesäaamuna.
Mulla oli vielä menkat ja olin ryypännyt koko viikonlopun, hygieniapuolikaan ei ollut ihan ensiluokkaista.
Tunsin itseni ihan puliämmäksi ja häpesin niin, etten olisi halunnut poistua kotoa päiväkausiin.
Darrassa on aina morkkis. Olinpa tehny jotain hölmöä tai en. En tajua miksi silti joka kerta retkahdan juomaan.
Olin eräässä baarissa. Juuri täyttänyt 18. Hävitin ystäväni joten rupesin juttelemaan jonkun miehen kanssa. Hän oli saksalainen joten puhuin ''loistavasti" englantia hänen kanssaan ja muutamia saksalaisia sanoja. Kuulostin varmasti todella typerältä. Sitten olimme tanssimassa sellaisella korokkeella ja minä tipuin siitä ja kaaduin. Muistan vain hänen ilmeensä xD
Up