Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tytöt opetelleet avaamaan peppunne aivan rennon avoimeksi?

Vierailija
25.05.2026 |

Sehän on melkein pakkokin todella nautinnollisen peppuseksin mahdollistamiseksi naiselle. Silloin pepun sisempi,  autonomisen hermoston ohjaama sisempi sulkija rentoutuu täysin ja peppureikä ammottaa avoimena. Silloin voidaan naida lujaa ja naisella pyörii silmät päässä. Sellaista se on se peppuseksi. Ei ripuliruikulia, kipua, pepun hajoamista vaan pelkkää rentoutumista ja nauttimista. -Peke M36

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka on? Kuulutteko kastiin "kerran kokeilin hampaat irvessä, eikä koskaan enää" vai "aluksi teki tiukkaa, mutta kun kokeiluja tuli tarpeeksi, niin opin rentoutumaan täysin"? :D -Ap

Vierailija
2/5 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osaa ja sen vuoksi miesystävä hankki minulle anustapin. Senkin paikalleen saaminen vaatii paljon liukkaria ja välillä sitä on tosi vaikea saada pois, kun pakosti alkaa jännittämään pakaria kun tappia liikuttaa. Parhaiten saa pois kun mies äkkiarvaamatta vaan kiskaisee sen. Jos sitä alkaa hitaasti vetämään niin ei varmasti onnistu.

Luulen ettei minusta ole koskaan peppuseksi touhuiluun, vaikka haluaisin kokeilla. Anustappikin tuntuu kyllä hyvältä ja saa kiihottumaan, mutta voisi olla huikea kokemus saada oikeaa peppuseksiä.

Vierailija
4/5 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä osaa ja sen vuoksi miesystävä hankki minulle anustapin. Senkin paikalleen saaminen vaatii paljon liukkaria ja välillä sitä on tosi vaikea saada pois, kun pakosti alkaa jännittämään pakaria kun tappia liikuttaa. Parhaiten saa pois kun mies äkkiarvaamatta vaan kiskaisee sen. Jos sitä alkaa hitaasti vetämään niin ei varmasti onnistu.

Luulen ettei minusta ole koskaan peppuseksi touhuiluun, vaikka haluaisin kokeilla. Anustappikin tuntuu kyllä hyvältä ja saa kiihottumaan, mutta voisi olla huikea kokemus saada oikeaa peppuseksiä.

Vaikuttaa täsmälleen siltä samalta alkukankeudelta, jota kaikki kokevat peppuseksin harjoittelun alusta. Teidän kannattaa keskittyä nyt vain sormin just runsaan liukkarin kanssa painelemaan. Kun pääsette sisälle asti sormella, niin stop. Sinun tulisi ikään kuin ponnistaa kevyesti niin, että vatsa pullistuu. Tämä pakottaa pepun lihakset rentoutumaan. Sormia kannatta liikuttaa varovasti aluksi tuntemusten mukaan ja sitä rataa. Varmasti tulet pitämään aikanaan peppuseksistä, mutta voi mennä kuukausiakin, kun opit oikeasti rentoutumaan. -Ap

Vierailija
5/5 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla sipastiin Tummelia hepin päähän ja sihti peräreikään, ei siinä sen ihmeempiä tarvittu.

M69

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi