sukulaistytön rippikuva
Eilen tuli postissa kiitoskortti mun serkulta, juhlista on jo jonkin aikaa. Jätin kuvan pöydälle, mies näki sen töistä tultuaan ja kuvan katsottuaan luonnehti tyttöä "kuumaksi huoraksi" tai jtn vastaavaa?! Mitä tuosta pitäisi ajatella? Oliko pelkkää ärsyttämistä miehen osalta, pientä kireyttä ollut ilmassa muutenkin vai mitä. Ei ole mitenkään lapsiin suuntautunut, tunnettu vuosia ja ensimmäinen tällainen kommentti, on muuten ihan fiksu ihminen.
Kommentit (25)
Ei hän mitään tarkoittanut, naiset tarttuu aina lillukanvarsiin.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 08:10"]
Eilen tuli postissa kiitoskortti mun serkulta, juhlista on jo jonkin aikaa. Jätin kuvan pöydälle, mies näki sen töistä tultuaan ja kuvan katsottuaan luonnehti tyttöä "kuumaksi huoraksi" tai jtn vastaavaa?! Mitä tuosta pitäisi ajatella? Oliko pelkkää ärsyttämistä miehen osalta, pientä kireyttä ollut ilmassa muutenkin vai mitä. Ei ole mitenkään lapsiin suuntautunut, tunnettu vuosia ja ensimmäinen tällainen kommentti, on muuten ihan fiksu ihminen.
Hmm, onko hän jo yli kuusitoista, siis tämä ripille päässyt.
Sehän ei ole todellakaan enää mitään sakkolihaa, vaan täysin pantavissa.
Jos vielä 15, niin silloin toki asiaton kommentti.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 14:12"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 08:10"]
Hmm, onko hän jo yli kuusitoista, siis tämä ripille päässyt.
Sehän ei ole todellakaan enää mitään sakkolihaa, vaan täysin pantavissa.
Jos vielä 15, niin silloin toki asiaton kommentti.
[/quote]
Alle 18-vuotiaat ovat sakkolihaa!
Kommentti ei kerro kohteesta vaan kertojasta itsestään.
Hyi yäk. Minkälainen mies käyttää naisesta sanaa " huora", "lutka" tms. Ihan oikeasti. Hyi.