Suurin saavutuksesi tähän asti?
Minä: pääsin erittäin haluttuun koulutukseen. Sen jälkeen onkin ollut hiljaisempaa...
Mikä on sinun jyhkein tekosi toistaiseksi?
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 19:35"]Valmistuin juristiksi tänä keväänä. Nyt odotan viimeisilläni esikoistani, jota pidän myös saavutuksenani :)
Lisäksi oon ollut urheilulajissani yksi Suomen parhaista, mut se nyt ei ehkä muiden mielestä oo mitään.
[/quote]
Rottakin tulee raskaaksi, jos on terve. En ymmärrä naisia, jotka pitävät lapsen saamista saavutuksena.
Muutin kotoa 19-vuotiaana, en ole ikinä pyytänyt rahallista apua vanhemmilta. Olen onnistunut mammonan keräämisessä hyvin; neljä sijoitusasuntoa, noin 300 000 e:n arvoinen oma koti, iso auto. Tiedän, ettei omaisuudella saa leveillä, mutta olen hankkinut kaiken omalla työlläni, en ole perinyt, en ole saanut ilmaiseki mitään. Siksi olen siitä ylpeä.
Ja kaikkein ihanimmat saavutukseni ovat kaksi tytärtäni.
Valmistunut ulkomaisesta huippuyliopistosta parhain mahdollisin arvosanoin :) vaikka maahan muuttaessa en meinannut ymmärtää yhtään mitään luennoitsijoiden puheesta...
Valmistuin juristiksi tänä keväänä. Nyt odotan viimeisilläni esikoistani, jota pidän myös saavutuksenani :)
Lisäksi oon ollut urheilulajissani yksi Suomen parhaista, mut se nyt ei ehkä muiden mielestä oo mitään.
olla huippu-urheilija vaatii hitosti työtä ja paneutumista. moni ei pysty siihen edes päiväunissaan (öhöm). haluaisitko kertoa mikä laji?
ap
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 19:35"]Valmistuin juristiksi tänä keväänä. Nyt odotan viimeisilläni esikoistani, jota pidän myös saavutuksenani :)
[/quote]
Rottakin tulee raskaaksi, jos on terve. En ymmärrä naisia, jotka pitävät lapsen saamista saavutuksena.
[/quote]
Minunkin mielestäni on! Viisi vuotta yritettiin. Ei se kaikille ole helppoa raskautua.
Muutin kotoa 19-vuotiaana, en ole ikinä pyytänyt rahallista apua vanhemmilta. Olen onnistunut mammonan keräämisessä hyvin; neljä sijoitusasuntoa, noin 300 000 e:n arvoinen oma koti, iso auto. Tiedän, ettei omaisuudella saa leveillä, mutta olen hankkinut kaiken omalla työlläni, en ole perinyt, en ole saanut ilmaiseki mitään. Siksi olen siitä ylpeä.
Ja kaikkein ihanimmat saavutukseni ovat kaksi tytärtäni.
vaikuttavaa, amiga. saa olla ylpeä! ihailen tuollaista kykyä ja määrätietoisuutta.
ap
Valmistunut ulkomaisesta huippuyliopistosta parhain mahdollisin arvosanoin :) vaikka maahan muuttaessa en meinannut ymmärtää yhtään mitään luennoitsijoiden puheesta...
olet tehnyt töitä etkä valittanut. tuo on se asenne mitä toivoisin itselleni. ymmärrän miten vaativaa sen on täytynyt olla. rispekt.
ap
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 19:40"]
Valmistuin juristiksi tänä keväänä. Nyt odotan viimeisilläni esikoistani, jota pidän myös saavutuksenani :)
olla huippu-urheilija vaatii hitosti työtä ja paneutumista. moni ei pysty siihen edes päiväunissaan (öhöm). haluaisitko kertoa mikä laji?
ap
Työtä se tosiaan vaatii, mutta usein tuntuu siltä, ettei ihmiset ymmärrä kuinka paljon. Elämässä kaikki muu saa olla sivussa, kun haluaa todella panostaa urheiluun. En viitsi tarkemmin kertoa lajiani, koska joku voisi vaikka tunnistaa. Kestävyyslaji kuitenkin kyseessä.
Siis teatterikorkeakoulu, se selvis helposti.
En osaa ajatella elämääni saavutusten näkökulmasta. Minulle ovat tärkeitä ihan muunlaiset asiat. Tuskinpa olen tehnyt mitään sellaista, mitä joku muu ei olisi tehnyt paremmin.
Opin ulkoa teoreettisen filosofian tiedekunnan pääsykoekirjan kirjaimellisesti sanasta sanaan, klassisesta musiikista kokemani korkeimmanmasteiset psykofyysiset tilat ja katharsikset, todella taitavasti piirretyt säveltäjäpotretit, yli 300 kilon kyykkysarjat levytangolla.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi.
2 tervettä nuorta aikuista. Ei uskoisi näillä geeneillä.
Mihin pääsee prosentti hakijoista, kerro pois. Mahtuu siihenkin määrään sen verran, että on vainoharhaista luulla paljastuvansa.