Suurin saavutuksesi tähän asti?
Minä: pääsin erittäin haluttuun koulutukseen. Sen jälkeen onkin ollut hiljaisempaa...
Mikä on sinun jyhkein tekosi toistaiseksi?
Kommentit (73)
Sellaisia joita muistelen vielä kiikkustuolissa on lapset ja ehkä koulutus ja pari työjuttua.
Selviytyminen itsestäänselvistä asioista.
Hengissä pysyminen
Mitä meinaat? Oliko tipalla?
ap
ulkomailla asuminen, joku työjuttu ja tietenkin täällä vauvapalstalla osanotto
kukaan muu saavuttanut mitään? maailmanmestaruutta, guinnessin ennätystä, lapsuuden unelmaa?
älkääs nyt mammat olko liian vaatimattomia. ei se ole kehuskelua jos totuuden sanoo. ja nimettömänä vielä.
Olen kasvattanut lapseni fiksuksi... sikäli kun se minun ansiotani on.
Ero ja muutto vieraalle paikkakunnalle.
Mikä on erittäin haluttu koulutusala?
Oon kasvattanut yhden kissan pennusta aikuiseksi :)
Mikä on erittäin haluttu koulutusala?
semmoinen mihin pääsee prosentti hakijoista. en halua enempää kertoa, ettei tule paljastumisen vaaraa. kuten sanoin, sen jälkeen ei sitten paljon ole tapahtunutkaan. pitäis varmaan ryhdistäytyä, siksi kai haen täältä innoitusta muiden saavutuksista.
mikä on sun suurin saavutus, 12?
ap
Gradun tekeminen ja valmistuminen maisteriksi. Työurani on omasta mielestäni ollut saavutus, vaikka muut eivät sitä ehkä sellaisena pitäisikään, koska en ole edennyt supernopeasti esimiesasemaan tms. Olen kuitenkin tällaisena paljon parjattuna humanistina saanut 24-vuotiaana ekan hyvän työpaikan (kauan ennen valmistumistani siis), ja siitä lähtien eli 10 vuotta ollut hyvissä, koulutustani vastaavissa työtehtävissä (määräaikaisuuksissa toki, mutta juuri muuta ei voi oikein odottaakaan).
Oon kasvattanut yhden kissan pennusta aikuiseksi :)
jee! tästä mä pidän. ymmärrän että olet ylpeä.
ap
Gradun tekeminen ja valmistuminen maisteriksi. Työurani on omasta mielestäni ollut saavutus, vaikka muut eivät sitä ehkä sellaisena pitäisikään, koska en ole edennyt supernopeasti esimiesasemaan tms. Olen kuitenkin tällaisena paljon parjattuna humanistina saanut 24-vuotiaana ekan hyvän työpaikan (kauan ennen valmistumistani siis), ja siitä lähtien eli 10 vuotta ollut hyvissä, koulutustani vastaavissa työtehtävissä (määräaikaisuuksissa toki, mutta juuri muuta ei voi oikein odottaakaan).
joo, ne hemmetin humanistit, niistä ole mihinkään!
ap, humanisti itsekin
Valmistuin juristiksi tänä keväänä. Nyt odotan viimeisilläni esikoistani, jota pidän myös saavutuksenani :)
Lisäksi oon ollut urheilulajissani yksi Suomen parhaista, mut se nyt ei ehkä muiden mielestä oo mitään.
Olen saanut tuntea rukoukseeni vastattavan
Paranin vuosia kestäneestä syömishäiriöstä, muutuin tasapainoiseksi ja nyt teen vapaaehtoistyötä syömishäiriötä sairastavien parissa. Toiseksi suurin saavutukseni oli löytää itselleni hyvä mies ja saada onnellinen parisuhde.