Hirveä pahoinvointi ja viiltely alavatsassa, nyt 4+6. Normaaliako?
Tein pari päivää sitten plussan ja olin jo aavistellut plussaavani koska noin viikon sitä ennen on ollut jatkuva kuvotus olo ja rinnat tosi kovina. Nyt plussaamisen jälkeen tämä jatkuva yökötys on vain lisääntynyt ja maha on aivan turvoksissa. Huomenna tulee tasan 5 vko, joten ihan alussa mennään. En ole edes neuvolaan vielä ottanut yhteyttä.
Aiemmissa (2 kpl) raskauksissa ei ole mitään vastaavaa ollut vaan molemmat on mennyt samalla kaavalla että maha on tullut suht aikaisin esiin, mutta pahoinvointia eikä kipuja vatsassa ole ollut kummassakaan.
Onko tämä siis aivan normaalia vai onko syytä epäillä jotain häikkää??
Kommentit (6)
Mulla päättyi noilla oireilla keskenmenoon rv 11+4....oli siis ihan järkyttävät kivut, pahoinvointi jne...ekassa lapsessa oireita ei ollut ennen +13 viikkoa, mulla tuli siis menkat sinne asti...samoin mulla jäi nyt menkat pois ja tein digitestin joka näytti 12vk..
Mepä ei voida sinun kohdallasi tietää onko normaalia vai ei. Minulla ollut kaikissa kolmessa noita oireita, ja olen ollut jo viimeistään 6+ viikoilla tipassa rajun pahoinvoinnin vuoksi.
Niin ja näillä helteillä muista nyt juoda! Soita lekuriin jos oikein pahaksi tilanne käy.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:24"]
Jospa on tuplat tulossa!
[/quote]
Tätä mä pelkään.. Suvussa useammat kaksoset sekä minun että mieheni puolella.
Soitin jo neuvolaankin mutta sepä onkin kiinni elokuun loppupuolelle saakka (!) ja ns. "varaneuvola" ei vastaa. Tää on taas tätä säästölinjaa varmaan.. t. ap
Mistä kukaan voi täällä tietää? Ultra kertoo siinä rv 8, jos ei sitä ennen vuoda ulos.