Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisittekö sietämään kumppania joka viskoo riidoissa tavaroita?

Vierailija
03.02.2026 |

Onko ero tässä ainoa vaihtoehto? 

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Seuraavaksi tulee turpaan.

Vierailija
2/56 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen elänyt sellaisen lapsuuden, jossa paiskottiin tavaroita ja mun kodissa ei sellaista enää tehdä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa idiootilta

Vierailija
4/56 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä minkäänlaista aggressiivista käytöstä.

Vierailija
5/56 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen ei paisko tavaroita. Jotain vikaa päässä tuollaisella.

Vierailija
6/56 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos viskoo vain omia tavaroitaan yksinään  jossain syrjässä. 

En kyllä jaksaisi mitään rajuja riitoja tai pillastujaa

Vierailija
7/56 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi ensimmäistäkään syytä, miksi edes yrittäisin sietää.

Tulen toimeen omillani enkä olisi riippuvainen tavaroita paiskovasta kumppanista, ja muutenkin pärjäisin paremmin itsekseni.

Vierailija
8/56 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin. Vihanhallintaongelma on vakava asia. 

Vierailija
9/56 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella että tuollainen henkilö olisi muutenkaan mukava.

Vierailija
10/56 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä paiskon tavaroita jos ahdistetaan ja pakotetaan kun tarvitsen aikaa rauhoittua. Siis jahdataan ihan ympäri taloa ja yritetään väkisin halata tai rauhoittaa. Ei ole eskaloitunut väkivaltaan ja yleensä viskotut asiat on ollut harmittomia. Joskus ei. Riippuu mitä siihen käden ulottuville sattuu. 

Ero varmasti silti paras, koska en ole ikinä toiminut noin suhteessa jossa toinen ei jahtaa, painosta ja pakota minua todella pitkälle sietokykyni yli kun jo itken ja pyydän taukoa ja yritän poistua. 

Vierailija
11/56 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella kumppanilla on impulssihäiriö. 

Vierailija
12/56 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämähän viskovat vain riidan toisen osapuolen tavaroita, ei omiaan. Kyseessä ei ole vihanhallintaongelma, vaan halu kontrolloida puolisoa huutamalla ja hajottamalla hänen tavaroitaan.

Vierailija
13/56 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti eron paikka.

Vierailija
14/56 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä paiskon tavaroita jos ahdistetaan ja pakotetaan kun tarvitsen aikaa rauhoittua. Siis jahdataan ihan ympäri taloa ja yritetään väkisin halata tai rauhoittaa. Ei ole eskaloitunut väkivaltaan ja yleensä viskotut asiat on ollut harmittomia. Joskus ei. Riippuu mitä siihen käden ulottuville sattuu. 

Ero varmasti silti paras, koska en ole ikinä toiminut noin suhteessa jossa toinen ei jahtaa, painosta ja pakota minua todella pitkälle sietokykyni yli kun jo itken ja pyydän taukoa ja yritän poistua. 

No kyse ei ollut tällaisesta.

ap

Vierailija
15/56 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämähän viskovat vain riidan toisen osapuolen tavaroita, ei omiaan. Kyseessä ei ole vihanhallintaongelma, vaan halu kontrolloida puolisoa huutamalla ja hajottamalla hänen tavaroitaan.

Ja tämä väite perustuu mihin? 

Vierailija
16/56 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tavaroiden paiskominenkin väkivaltaa.

Vierailija
17/56 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole rikkonut yhtäkään exäni tavaraa, pari omaa astiaa kyllä, yleensä heitellyt tai tasolta pyyhkäistyt asiat oli paperia, talouspaperiteline, vaatteita, tyyny... 

Jos joku rikkoo vain kumppaninsa tavaroita niin tuskin kovin suurissa tunnetiloissa on kun voi valikoida. 

Vierailija
18/56 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

??????????

Vierailija
19/56 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa lapsi-vanhempi -suhteelta. 

Vierailija
20/56 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti eron paikka.

Eikö vihanhallintaa voi opetella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme