Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin saavutuksesi tähän asti?

Vierailija
15.07.2014 |

Minä: pääsin erittäin haluttuun koulutukseen. Sen jälkeen onkin ollut hiljaisempaa... 

Mikä on sinun jyhkein tekosi toistaiseksi?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin Helsingin yliopistosta erinomaisin arvosanoin.

Vaikka olen kokenut kiusaamista työelämässä, jatkan vain eteenpäin sitkeästi kuin pieni pirulainen ja pyrin ylemmäs.

Vierailija
22/73 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään sinusta, ap! Kiitos. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen mukava ketju!

Vierailija
24/73 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä kirjailijoitahan on täällä useampikin :) Minunkin suurin saavutus on julkaistu kirja, valmistui lasteni syntymän ja kasvun ohessa.

Vierailija
25/73 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en tiedä onko tämä suurin saavutukseni, mutta sain väitöskirjastani laudaturin ja kaksi väitöskirjapalkintoa.

Mulle on myös soitettu suoraan kustantamosta ja pyydetty kirjoittamaan heille kirja (tietokirja).

Nuo eivät ehkä ole ihan jokaisen kohdalle sattuvia asioita. Mutta toisaalta eivät tietenkään mitään lapsiin, mieheen ja terveyteen verrattuna. Ja uskoon. Mutta kuten joku kirjoitti, voiko niitä sitten pitää omina saavutuksinaan. Siksi en listaa niitä tähän.

Vierailija
26/73 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kiitos tästä ketjusta! Tästä tulee hyvälle mielelle. Oot ihan huippu! :)

Vierailija
27/73 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen vähän alapeukkuja tässä ketjussa :)

Mun saavutukset.. Löysin elämäni suunnan. Lopetin tupakoinnin. Sain lapsen (vaikkei se vielä MUN saavutus olekaan, vaan maailman, niin aion lisäksi kasvattaa lapseni hyvin!). Uskalsin ja uskallan jatkossakin tehdä asioita, jotka on mun elämään sopivia, mutta ei niin tavanomaisia.

Vierailija
28/73 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehdistä voi lukea...

Vierailija
29/73 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivuin tappavasta syövästä allogeenisen kantasolusiirron avulla.

Vierailija
30/73 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minulla pääseminen erittäin haluttuun koulutusohjelmaan (jossa myös vaikeat pääsykokeet). Meille tosin pääsi n. 3 % hakijoista eli vähän enemmän kuin ap:lla ;)

Valmistuminen maisteriksi yliopistosta tavoiteajassa.

Se, että olen pystynyt elättämään itseni muutettuani kotoa 19-vuotiaana, olen ollut ahkera, tehnyt töitä, eikä ole tarvinnut pyytää apua vanhemmilta/avomieheltä edes opiskelujen aikana. 

Vierailija
31/73 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:34"]

Myös minulla pääseminen erittäin haluttuun koulutusohjelmaan (jossa myös vaikeat pääsykokeet). Meille tosin pääsi n. 3 % hakijoista eli vähän enemmän kuin ap:lla ;)

Valmistuminen maisteriksi yliopistosta tavoiteajassa.

Se, että olen pystynyt elättämään itseni muutettuani kotoa 19-vuotiaana, olen ollut ahkera, tehnyt töitä, eikä ole tarvinnut pyytää apua vanhemmilta/avomieheltä edes opiskelujen aikana. 

[/quote]

+ lopetin tupakoinnin! Olen pian ollut 5 vuotta täysin polttamatta. Suurempi saavutus olisi toki ollut olla polttamatta aina, mutta menneisyyttä ei voi muuttaa :)

Vierailija
32/73 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuulostaa monista varmaan ihan itsestäänselvyydeltä, mutta se että pääsin ammattikorkeakouluun ja opinnot on loppusuoralla. En uskonut koskaan kouluttautuvani lukiota pidemmälle ja olen ylpeä siitä että lähdin takaisin koulunpenkille vaikkakin vähän vanhempana. Lisäksi olen saanut aikaiseksi kolme tervettä ja hyvin käyttäytyvää lasta.

Vierailija
33/73 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisin nuoruudessani syömishäiriöstä ja muutenkin "villistä" nuoruudesta hengissä. Nykyään olen melko tasapainoinen ja ennen kaikkea onnellinen, perheellinen nainen :)

Vierailija
34/73 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin lopettaminen!

Vierailija
35/73 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän hyvää elämää, neljä fiksua lasta ja upea aviomies. Siinä mun saavutukset.

Vierailija
36/73 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhästä opiskelijasta väitöksen kautta ulkomaille ja omaisuutta kertynyt nyt aika mukavasti. Omilllani olen ollut teini-iästä asti.

Vierailija
37/73 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin maratonin. Vihasin koululiikuntaa ja olin aina joukkuejaoissa viimeisenä viivalla ja joukkueet lähinnä tappelivat siitä kenen on pakko ottaa mut :/ Olin aina se joka hengästyi rappusissa kun gasellit vaan hilpaisivat ne ylös.

Eräänä päivänä sain tarpeekseni. Harjoittelin kolme vuotta ja juoksin kuusi tuntia ja pääsin maaliin. Minä! Jolle juokseminen on kaikista maailman jutuista epäluonnollisin.

Siinä rytäkässä elin myös murrosvaiheen. Vanhat tuttavat ihmettelivät juoksemistani. Minäkin. Mutta uudet tutut pitivät sitä maailman luonnollisimpana asiana. Mähän olin juossut niin kauan kuin oltiin tunnettu. 

Vierailija
38/73 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääntää kunnon soosit pönttöön päivittäin. Suurin saavutus tähänasti on 10 torttua pyttyyn päivässä <3

Vierailija
39/73 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin erikoislääkäriksi pienen lapsen totaali YH:na, sain vakiviran YO-sairaalasta heti sen jälkeen, väittelin tohtoriksi ja maksoin unelmieni kodista viimeisen lainanlyhennyksen viime kuussa. Mutta kaikista suurin saavutus on katsoa kuinka hieno ihminen tuosta lapsesta on kasvanut. Saavutus kai sekin, että on onnistunut kasvattajana.

Onnea ei kuitenkaan rakkaudessa. Ehkä nyt kun vihdoin olisi AIKAA.

Vierailija
40/73 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi