mitä jäätelöitä pakkasestanne löytyy juuri nyt?
Meiltä 3 kaverilta vadelma-valkosuklaata, juhlamokka ja suklaa-purkit, Ben&Jerryltä purkki missä suklaa-ja vaniljajädeä, suklaakastiketta ja keksin paloja, Valion vaniljajäätelöä 1l, niitä kierremehujöitä joissa paria eri väriä kierteenä ja keskusta keltaista mömmöä, Lidlin suklaatikkujuttuja tyyliin Magnum ja samoja valkosuklaakuorrutteella ja mansikkatäytteellä. Saattaa olla myös 1 Magnum jogurttijäätelötäytteellä jäljellä.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 15:50"]Meiltä 3 kaverilta vadelma-valkosuklaata, juhlamokka ja suklaa-purkit, Ben&Jerryltä purkki missä suklaa-ja vaniljajädeä, suklaakastiketta ja keksin paloja, Valion vaniljajäätelöä 1l, niitä kierremehujöitä joissa paria eri väriä kierteenä ja keskusta keltaista mömmöä, Lidlin suklaatikkujuttuja tyyliin Magnum ja samoja valkosuklaakuorrutteella ja mansikkatäytteellä. Saattaa olla myös 1 Magnum jogurttijäätelötäytteellä jäljellä.
[/quote]
Vaniljajäätelöä paketti. Laktritsijäätelötikkuja, käynkin ottamassa sellaisen jälkkäriksi.
-minttujätskiä suklaahipuilla ja suklaakastikkeella
-pistaasijädeä
-itsetehtynä banaani- ja suklaabanaani-jäätelöä
Ei mitään kun ei ole rahaa. Eikä kyllä ikinä ole varaa mihinkään tommosiin luxus-gourmet-jäätelöihin..
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 15:51"]
Tein itse kirsikkamehusta mehujäitä.
[/quote]
Kuulostaa hyvältä. Minä kokeilin juuri tällä viikolla kiivihedelmä-ananasmehusekoitusta, joka ei osoittautunut ihan oman maun mukaiseksi.
Ei mitään. Siellä on vähän parsakaalia ja seitiä.
Ben&Jerry'sin hasselpähkinäjätskiä, Pappagallon pistaasijäätelöä ja jotain vegaanista vaniljajäätelöä.
Olen ilahtunut noista yläpeukuista :D Olin ihan varma, että olen ainoa sen lajin jäätelösieppo, joka tyhjentää pakastimen jäätelöstä alta aikayksikön. Mulla ei oikeasti voi unohtua jäätelöä pakastimeen ja siksi tosiaan on pakko rajoittaa ostamista.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 18:13"]
Olen ilahtunut noista yläpeukuista :D Olin ihan varma, että olen ainoa sen lajin jäätelösieppo, joka tyhjentää pakastimen jäätelöstä alta aikayksikön. Mulla ei oikeasti voi unohtua jäätelöä pakastimeen ja siksi tosiaan on pakko rajoittaa ostamista.
[/quote]
Tämä kommentti siis numerolta 5.
Mcennedys cookie dough, bananalicious, strawberry cheesecake ja peanut. Sitten joku Lidlin sekoitus puikkoja. Amppareita ja Murkkuja. Pari pakettia Valion vaniljakermajätskiä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 18:05"]
Ei mitään kun ei ole rahaa. Eikä kyllä ikinä ole varaa mihinkään tommosiin luxus-gourmet-jäätelöihin..
[/quote]
Mulla sama homma ja tosi kivaa kun tälläsellä kelillä ei sitä jäätelöö tekiskään mieli :(
Vaniljajäätelöä, tofu-mansikkaa, jotain trioa.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 18:17"]
Mcennedys cookie dough, bananalicious, strawberry cheesecake ja peanut. Sitten joku Lidlin sekoitus puikkoja. Amppareita ja Murkkuja. Pari pakettia Valion vaniljakermajätskiä.
[/quote]
Nuo Lidlin feikki Ben&Jerryt on kamalia :/
Itse poimituista mustikoista tehdystä mehusta mehujäätä :) Pitää yritellä pakastinta tyhjentää tämän kesän marjoja varten
Tein itse kirsikkamehusta mehujäitä.
Sellasta mansikka-vanilja-suklaa trioa
Kaksi pakettijätskiä: sitruuna-lakritsi ja rommirusina
Ei mitään. Mulla ei säily mikään jäätelö pakastimessa, vaan syön jäätelön aina melkein heti tai parin tunnin kuluessa sen hankkimisesta. En koskaan osta kotiin litraa enempää.
Ei mitään. En ikinä osta jäätelöä "varastoon", vaan ainoastaan silloin, kun aion sillä samana iltana / lähipäivinä herkutella.