Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä jäätelöitä pakkasestanne löytyy juuri nyt?

Vierailija
15.07.2014 |

Meiltä 3 kaverilta vadelma-valkosuklaata, juhlamokka ja suklaa-purkit, Ben&Jerryltä purkki missä suklaa-ja vaniljajädeä, suklaakastiketta ja keksin paloja, Valion vaniljajäätelöä 1l, niitä kierremehujöitä joissa paria eri väriä kierteenä ja keskusta keltaista mömmöä, Lidlin suklaatikkujuttuja tyyliin Magnum ja samoja valkosuklaakuorrutteella ja mansikkatäytteellä. Saattaa olla myös 1 Magnum jogurttijäätelötäytteellä jäljellä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. En ikinä osta jäätelöä "varastoon", vaan ainoastaan silloin, kun aion sillä samana iltana / lähipäivinä herkutella.

Vierailija
2/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 15:50"]Meiltä 3 kaverilta vadelma-valkosuklaata, juhlamokka ja suklaa-purkit, Ben&Jerryltä purkki missä suklaa-ja vaniljajädeä, suklaakastiketta ja keksin paloja, Valion vaniljajäätelöä 1l, niitä kierremehujöitä joissa paria eri väriä kierteenä ja keskusta keltaista mömmöä, Lidlin suklaatikkujuttuja tyyliin Magnum ja samoja valkosuklaakuorrutteella ja mansikkatäytteellä. Saattaa olla myös 1 Magnum jogurttijäätelötäytteellä jäljellä.

[/quote]

Vaniljajäätelöä paketti. Laktritsijäätelötikkuja, käynkin ottamassa sellaisen jälkkäriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-minttujätskiä suklaahipuilla ja suklaakastikkeella

-pistaasijädeä

-itsetehtynä banaani- ja suklaabanaani-jäätelöä

Vierailija
4/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kun ei ole rahaa. Eikä kyllä ikinä ole varaa mihinkään tommosiin luxus-gourmet-jäätelöihin..

Vierailija
5/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 15:51"]

Tein itse kirsikkamehusta mehujäitä.

[/quote]

Kuulostaa hyvältä. Minä kokeilin juuri tällä viikolla kiivihedelmä-ananasmehusekoitusta, joka ei osoittautunut ihan oman maun mukaiseksi.

Vierailija
6/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Siellä on vähän parsakaalia ja seitiä.

Vierailija
7/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ben&Jerry'sin hasselpähkinäjätskiä, Pappagallon pistaasijäätelöä ja jotain vegaanista vaniljajäätelöä.

Vierailija
8/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilahtunut noista yläpeukuista :D Olin ihan varma, että olen ainoa sen lajin jäätelösieppo, joka tyhjentää pakastimen jäätelöstä alta aikayksikön. Mulla ei oikeasti voi unohtua jäätelöä pakastimeen ja siksi tosiaan on pakko rajoittaa ostamista.

Vierailija
9/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 18:13"]

Olen ilahtunut noista yläpeukuista :D Olin ihan varma, että olen ainoa sen lajin jäätelösieppo, joka tyhjentää pakastimen jäätelöstä alta aikayksikön. Mulla ei oikeasti voi unohtua jäätelöä pakastimeen ja siksi tosiaan on pakko rajoittaa ostamista.

[/quote]

Tämä kommentti siis numerolta 5.

Vierailija
10/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino mustikkapiirakka. Nam!

Vierailija
11/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mcennedys cookie dough, bananalicious, strawberry cheesecake ja peanut. Sitten joku Lidlin sekoitus puikkoja. Amppareita ja Murkkuja. Pari pakettia Valion vaniljakermajätskiä.

Vierailija
12/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 18:05"]

Ei mitään kun ei ole rahaa. Eikä kyllä ikinä ole varaa mihinkään tommosiin luxus-gourmet-jäätelöihin..

[/quote]

Mulla sama homma ja tosi kivaa kun tälläsellä kelillä ei sitä jäätelöö tekiskään mieli :(

Vierailija
13/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaniljajäätelöä, tofu-mansikkaa, jotain trioa.

Vierailija
14/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 18:17"]

Mcennedys cookie dough, bananalicious, strawberry cheesecake ja peanut. Sitten joku Lidlin sekoitus puikkoja. Amppareita ja Murkkuja. Pari pakettia Valion vaniljakermajätskiä.

[/quote]

Nuo Lidlin feikki Ben&Jerryt on kamalia :/

Vierailija
15/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poimituista mustikoista tehdystä mehusta mehujäätä :) Pitää yritellä pakastinta tyhjentää tämän kesän marjoja varten

Vierailija
16/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse kirsikkamehusta mehujäitä.

Vierailija
17/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta mansikka-vanilja-suklaa trioa

Vierailija
18/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pakettijätskiä: sitruuna-lakritsi ja rommirusina

Vierailija
19/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Mulla ei säily mikään jäätelö pakastimessa, vaan syön jäätelön aina melkein heti tai parin tunnin kuluessa sen hankkimisesta. En koskaan osta kotiin litraa enempää.

Vierailija
20/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningatar pingviinejä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä