Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mita olet mielta pariskunnasta joka menee kahdestaan naimisiin ulkomailla..

Vierailija
15.07.2014 |

eika jarjesta suvulle mitaan juhlaa? Itsekasta?

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla paljonko ulkomailla naimisiin meno maksoi teille vastaajille? Itsellänikin se on haaveissa koska mies on ollu jo kerran naimisissa enkä pidä suurista häistä (mulla ja miehellä suuret suvut) :/.

Vierailija
62/85 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että moni muukin ajattelee näin häistä, luulin jo olevani outo. En halua perinteisiä häitä, jos menen naimisiin, se tapahtuu ainoastaan sen vuoksi että haluan elää aviossa. Olisi ihana mennä naimisiin kauniissa paikassa ulkomailla ja viettää siihen perään lomaa hienoine illallisineen ja miehen kanssa kahdestaan rentoutuen :) Suomessa tulisi varmaankin pidettyä pienet, rennot bileet lähimmille ystäville. Mitään suvun edessä pönöttämistä en jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös aivan ehdottomasti "karkaisin" naimisiin, jos olisi joku, jonka kanssa mennä. Sitten ehkä jälkikäteen sanoimme salaa tahdon-kortit perään. Ja ehkä pienimuotoiset ja epäviralliset pirskeet lähimmille kavereille. Isot häät, jotka sisältäisivät pönötystä ja lavatanssit vanhojen sukulaisten kanssa, olisivat minun painajaiseni.

Way to go ap!

Vierailija
64/85 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kertokaa hintoja ja kohde-ehdotuksia jotka olette jo olleet, minakin haluan tietaa :)

ap

Vierailija
65/85 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta nostan kun itselle ajankohtaista 😊 Hintoja vielä kaipailisin.

Vierailija
66/85 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ruotsinlaivalla mennä naimisiin?  Se olis aika hienoa  :)

Vierailija
67/85 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun unelmani. :D Vitsi kun uskaltaisi

Olen tenyt noin yli 40 v sitten. Kannatan:

Mitä suuremmat häät sitä lyhyempi liitto: toteutuu usein.

Vierailija
68/85 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule stressiä järjestelyistä.

Vierailija
69/85 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suunnittelin tuota, mutta se vaati liian paljon paperitöitä. Monissa maissa pitää asua tietty aika ennen liittoa. Lopuksi menimme maistraatissa naimisiin, ja sitten seuraavana päivänä pitkälle häämatkalle toiselle puolen maapalloa.

Vierailija
70/85 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm... kai se tietyllä tavalla on itsekästä, mutta ei se häiritse minua mitenkään. Häät saa minun puolestani olla itsekäästi järjestetyt.

Vierailija
71/85 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samanlaista ratkaisua. Me ollaan oltu yhdessä kauan, mutta ei olla naimisissa. Tuntuu että ystävät oikein odottaa meidän häitä ja suku samaten. Mä en jaksaisi..voisin erikseen järkkää ystäville jotkut bileet ja sukulaisille jotain kahvitusta mutta tuntuu niin tönköltä eikä ollenkaan meiltä. mietin että parasta olis vaan karata. :)

Vierailija
72/85 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse suunnittelen siis sita, etta mentaisiin paratiisisaarella naimisiin mutta pelkaan suvun reaktiota :)

ap

Me teimme näin. Muutama sukulainen oli hieman nyreissään, mutta se on heidän ongelma. Käytettiin paljon rahaa, mutta kaikki käytettiin itseemme. Miksi omat häät pitäisi suunnitella muiden toiveiden tai ajatusten mukaan?

Vierailija
73/85 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy finnmatkoillakin olevan hääpaketteja, hintoja vaan ei ole. Sama starlight tours (kuulostaa aika huonolle nimikin jo..) hintoja ei näy. Kun kahdestaan vaan mennään niin ihan pelkistetyin hääpaketti sopisi.

Vierailija
74/85 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä suunnittelin tuota, mutta se vaati liian paljon paperitöitä. Monissa maissa pitää asua tietty aika ennen liittoa. Lopuksi menimme maistraatissa naimisiin, ja sitten seuraavana päivänä pitkälle häämatkalle toiselle puolen maapalloa.

Ilmeisesti riippuu maasta. Väli-Amerikan maissa suoritettu vihkiminen oli pätevä ja riitti, kun vei todistuksen maistraattiin Suomessa.

Vierailija
75/85 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnoista tietoa?

Vierailija
76/85 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kokemuksia? Miten läheiset suhtautuneet?

Vierailija
77/85 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naimisiin mennä siksi että saa syöttää ja juottaa sukulaiset, vaan ihan muista syistä.Kuinka pihalla sä oikein olet?

Vierailija
78/85 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin juuri noin. Ei haluttu mitään juhlia, eikä tietenkään myöskään mitään lahjoja keneltäkään odotettu.

Vierailija
79/85 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan rohkea pariskunta joka ei jaksa välittää mielensäpahoittajista ;)

Haluavat mennä naimisiin ilman turhaa hössötystä ja laittavat mielummin rahansa häämatkaan kuin koko suvun karjalanpaistiin.

Mistäs tiedät, vaikka olisivat hössöttäneet siellä ulkomailla?

Naurattaa nämä "rohkeaa!", "ihailtavaa!" -kommentit. Alkaa vaikuttaa siltä, että rohkeaa onkin järjestää häät Suomessa sukulaisilleen, koska näin monen mielestä se on jotenkin hävettävää ja lammasmaista. :)

Oikeaa rohkeutta maailmassa osoitetaan ihan muilla tavoilla kuin vihkimisen paikkakunnalla, mutta av-mammoille ulkomaat ovat on suurinta ja ihmeellisintä. Kun heitä kysytään, ovatko tehneet koskaan mitään rohkeutta vaativaa, niin he julistavat "menin naimisiin Balilla!"

Vierailija
80/85 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin salaa naimisiin ulkomailla. Ei siitä kummankaan suku mitään pahaa kommentoinut. Sukulaiset tuntee meidät niin hyvin että eivät varmasti odottaneetkaan että me oltaisiin järjestetty juhlat. Molemmat inhotaan perinteisiä häitä ja sukujuhlia muutenkin.