Mita olet mielta pariskunnasta joka menee kahdestaan naimisiin ulkomailla..
Kommentit (85)
Me ei olla mieheni kanssa naimisissa aika pitkälti siksi, etten minä halua mitään "päiväni prinsessana" -hetkeä eikä meistä kumpikaan välitä huomiosta. Maistraattivihkiminenkin vaatii todistajat ja sielläkin on se tietty vihkiseremonia. Ihan parasta olisi, jos voisi vain laittaa nimet paperiin ilman mitään vihkivaloja ja järjestelyjä. Sitten vain kolahtaisi kirje laatikkoon, että nyt se on virallista.
Meidän juttu olisi lähteä pohjoiseen vaeltamaan, Suomen Lappiin tai Islantiin tai Pohjois-Irlantiin tai vaikka Norjaan. Sormukset voitaisiin tatuoida siellä reissussa tai ostaa jonkun pohjoisen korutaiteilijan valmistamat uniikit kappaleet.
Nyt lapsiperheen arki ottaa kaiken ajan, mutta ehkä me vielä lasten lennettyä pesästä tämä toteutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan rohkea pariskunta joka ei jaksa välittää mielensäpahoittajista ;)
Haluavat mennä naimisiin ilman turhaa hössötystä ja laittavat mielummin rahansa häämatkaan kuin koko suvun karjalanpaistiin.Mistäs tiedät, vaikka olisivat hössöttäneet siellä ulkomailla?
Naurattaa nämä "rohkeaa!", "ihailtavaa!" -kommentit. Alkaa vaikuttaa siltä, että rohkeaa onkin järjestää häät Suomessa sukulaisilleen, koska näin monen mielestä se on jotenkin hävettävää ja lammasmaista. :)
Oikeaa rohkeutta maailmassa osoitetaan ihan muilla tavoilla kuin vihkimisen paikkakunnalla, mutta av-mammoille ulkomaat ovat on suurinta ja ihmeellisintä. Kun heitä kysytään, ovatko tehneet koskaan mitään rohkeutta vaativaa, niin he julistavat "menin naimisiin Balilla!"
Harva siellä ulkomailla niin pitkään on, että ehtisi tehdä kunnon häähössötykset alkaen käsinväkerretyistä kutsukorteista, häälahjoista vieraille ja pikkuleivänleipomistalkoista. Jos sinä haluat järjestää 200 hengen häät, niin tee ihan rauhassa. Kaikki eivät tykkää olla isojen juhlien keskipisteessä. Ja jos kummallakin on iso suku, niin isot hääjuhlat maksavat tolkuttomasti tai sitten vieraita pitää karsia isolla kädellä. Siinäkin on monella herne nenässä kun sitä isotädin siskontyttöä ei kutsuttukaan.
Jos joku tykkää väkerrellä ja askarrella, niin miksi sitä toisten pitäisi kutsua hössötykseksi? On ylimielistä haukkua toisten tapoja järjestää juhlansa. Minä en usko, että suurin osa maailman ihmisistä järjestää sellaiset häät, joista ei itse pidä, mutta ehkä sinä tunnet niin omituisia tyyppejä. Minä en ole ollut yksissäkään häissä, joihin on itku kurkussa ja väkisin tehty koristeita, kutsuja tai yhtään mitään muutakaan. Jos joku on jotain itse tehnyt, niin hän on halunnutkin tehdä. Ehkä se johtuu siitä, että tunnen vain fiksuja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
eika jarjesta suvulle mitaan juhlaa? Itsekasta?
Vanhemmat kuolleet enkä ole suvun kanssa tekemisissä. Minua ei ole kutsuttu suvun juhliin mutta nyt pitäisi järjeatää koko suvulle häät?
Harva siellä ulkomailla niin pitkään on, että ehtisi tehdä kunnon häähössötykset alkaen käsinväkerretyistä kutsukorteista, häälahjoista vieraille ja pikkuleivänleipomistalkoista. Jos sinä haluat järjestää 200 hengen häät, niin tee ihan rauhassa. Kaikki eivät tykkää olla isojen juhlien keskipisteessä. Ja jos kummallakin on iso suku, niin isot hääjuhlat maksavat tolkuttomasti tai sitten vieraita pitää karsia isolla kädellä. Siinäkin on monella herne nenässä kun sitä isotädin siskontyttöä ei kutsuttukaan.