Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mita olet mielta pariskunnasta joka menee kahdestaan naimisiin ulkomailla..

Vierailija
15.07.2014 |

eika jarjesta suvulle mitaan juhlaa? Itsekasta?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin kolmistaan kotimaassa jos se vain kävisi :(

Vierailija
22/85 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähdenlennot.com voi käydä lukemassa muiden kokemuksia ja kysellä neuvoa. Itse suosittelen

Vierailija
24/85 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi ostaa lahjaa.

Vierailija
25/85 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin aikanaan naimisiin kahdestaan kirkossa ja ilmoitettiin muille jälkeen päin. Ainoa joka loukkaantui verisesti, oli oma äitini. Tästä on jo aikaa ja erokin tuli, mutta edelleen tekisin samoin. Tosin mieluummin juuri ulkomailla. Inhoan kaikkea häähörhöilyä, en vain voi sietää sitä. Minulle täysin vastenmielinen ajatuskin, mutta kaikki tavallaan :)

Vierailija
26/85 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia evankelisluterilaisen kirkon pappeja toimii ulkomailla tietyissä kohteissa, eli heillä oikeus vihkiä asemapaikassaan. Lisää vihkimisestä ulkomailla: http://evl.fi/ulkosuomalaiset/sp?Open&cid=Content435AFA

Vierailija
27/85 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukseni otsikon kysymykseen: romanttista.

Vierailija
28/85 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan onnea ja menestystä, sillä jokainen tuntemani pari, joka on mennyt naimisiin tällä tavalla on eronnut, 3/5 jopa vuoden sisällä.

Vierailija
29/85 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 23:39"]

Toivotan onnea ja menestystä, sillä jokainen tuntemani pari, joka on mennyt naimisiin tällä tavalla on eronnut, 3/5 jopa vuoden sisällä.

[/quote]

Niin totta!! Prinsessahäät juhlineiden keskuudessa eroprosentti on 0 :) 

Vierailija
30/85 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltaisiin haluttu tehdä noin, mutta käytännön vuoksi päätettiin mennä maistraatissa kahdestaan ja sitten karata reissuun. Miehen äiti kuuli suunnitelmistamme, ja kutsui itsensä ja perheensä (n. 10 hlö) mukaan häihin. Sitten piti tietysti kutsua myös minun perhe, joten loppujen lopuksi viikkoa ennen häitä piti rueta miettimään jotain murkinaa porukalle. Päädyttiin sitten syömään yhdessä ravitolassa periaatteella "jokainen maksaa omansa". 

Vierailija
31/85 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin hyvinkin mennä ihan vaan kahdestaan naimisiin, joko Suomessa tai ulkomailla. Mieluiten ehkä niin että Suomessa naimisiin, ehkä vanhemmat tms voisivat olla todistajina mutta ei ketään muuta paikalla. Vihkimisen jälkeen kahdestaan häämatkalle, se on se mihin itse rahani laittaisin mieluummin kuin hääjuhlaan :)

Salaisuutena en naimisiinmenoa pitäisi, ei meidän suvussa muutenkaan ole tapana pitää massiivisia sukujuhlia joten vaikea kuvitella että kukaan siitä hernettä nenään vetäisi. Ja jos vetäisi niin se olisi kyseisen henkilön oma ongelma. Ei häitä järjestetä muita ihmisiä varten.

Se tosin on täysin mautonta jos ruinaa lahjoja vaikka ei juhlia ole järjestänyt.

Vierailija
32/85 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on aina ahdistanut ajatus perinteisistä sukuhäistä Suomessa. Kun tilaisuus tuli, me suunnattiin Hawaille ja otettiin kanssa sellainen hääpaketti, johon kuului kaikki (mm. seremoniajärjestelyt, koristeet, kukat, ammattivalokuvaaja, pappi, limusiinikyydit seremoniapaikalle, shampanjat pidemmällä limusiiniajelulla seremonian jälkeen, privaatti rantaillallinen, hääsviitti jne.). Pakettiin sai itse valita monista vaihtoehdoista mitä halusi mukaan. Seremoniapaikkana toimi yksityinen romanttinen rantapoukama Mauilla auringonlaskun aikaan. Tuo päivä oli niin täydellistä kuin olisin ikinä voinut toivoa ja juuri se helppous että kaikki oli joku muu järjestänyt valmiiksi eikä mitään stressiä ollut - myös säätä ei tarvinnut pelätä toisin kuin Suomessa. Jäätiin saarelle vielä pariksi viikkoa, siellä on uskomaton luonto sademetsineen jossa on mm. lukemattomia luonnon vesiputouksia joiden alle pääsee vilvoittelemaan vaikka alasti ilman pelkoa että joku tulisi yllättämään... niin täydellinen pelkäksi häämatkakohteeksiksin.

En muista hintaa kun siitä on yli 15 vuotta aikaa, mutta ei ollut mitenkään erityisen kallista. Hintaan voi itse vaikuttaa minkä palveluntarjoajan ottaa ja mitä palveluita sisällyttää. Pappi oli USA:n kansalainen ja saatiin häneltä virallinen vihkitodistus, postitettiin se Suomessa maistraattiin ja siellä se ainakin kelpasi ja sama päivä on meidän virallinen vihkipäivä Suomessakin. Eli ei tarvita suomalaista pappia.

Me pidettiin Suomessa sitten vain molempien vanhemmille erään paremman ravintolan kabinetissa illallinen reissun jälkeen. Ai niin ja sitten vielä myöhemmin järjestettiin kavereille sellainen pieni illanvietto jossa juhlittiin muitakin asioita,  ja erityisesti korostettiin että eivät ole häät.

Anoppi oliehkä ainoa, josta hiukan näki että oli pettynyt, kaikkien muiden mielestä oli rohkea veto, ja valokuvat nähtyään ymmärsivät täysin että se oli meille oikea ratkaisu.

En voi siis kuin suositella!

Vierailija
33/85 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisin vielä naimisiin niin tekisin juuri noin. Vain minä ja mies. Ei juhlia.

Vierailija
34/85 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin parista, joka menee kahdestaan naimisiin suomessa (esim. Maistraatissa). Eli ihan oma valinta, kaikki eivät halua järjestää juhlia ja hössöttää, ja tehdä itsestään numeroa. Kukin tavallaan. :)

Vierailija
35/85 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen fiksu pariskunta.

Vierailija
36/85 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika ihanaa ! Mieheni veli meni naimisiin Vegasissa. Laittoivat FBhen ilmoituksen naimisissa.

Homma latistui kovasti kun kotona laittoivat sitten tekstiviestin "sanoimme tahdon Elviksen läsnäollessa ja muistamiset voi laittaa tilinumerolle xxx ". Mieheni laittoi luult 100 e, koska oli hänen veljensä, mutta ei tietenkään mitään kiitos-korttiakaan tullut.

Vierailija
37/85 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös yleensä mennä kahdestaan.

Vierailija
38/85 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailtavaa.

Vierailija
39/85 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksua... mitä turhaan koko sukua yhteen pakottamaan ja juhlimaan typeriä häitä :D kaksi rakastunutta ihmistä haluaa juhlia kahfestaan, ihanaa! Itsekkin tekisin niin!

Vierailija
40/85 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan rohkea pariskunta joka ei jaksa välittää mielensäpahoittajista ;)

Haluavat mennä naimisiin ilman turhaa hössötystä ja laittavat mielummin rahansa häämatkaan kuin koko suvun karjalanpaistiin.

Jos suku haluaa juhlia niin siitä vaan sukujuhlia järjestämään!